;
تفریح و سرگرمی

اگر پلنگ خالدار را در تصویر پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه: ما در عصری زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش فعالی پیدا کرده اند. در حال حاضر همه نسل ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکنون پازل ها در شبکه های اجتماعی نیز کاربران اینترنتی را به خود جذب کرده اند. این پازل ها علاوه بر سرگرمی دقت، توجه و تمرکز را در شما افزایش می دهند. امروز  وب سایت چشمک با یک پازل سخت مهمان شماست. باید پلنگ را در آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه پیدا کنید.

پلنگ را در عکس بیابید. اگر بینایی خوبی داشته و تیزبین باشید، پلنگ را به راحتی پدا خواهید کرد. این عکس اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و گفته می شود که در یکی از بیشه زارهای کشور کنیا گرفته شده است. عکاس نیز متوجه پلنگ نبود و بعدها متوجه آن شده است. در عکس یک پلنگ وجود دارد. پیدا کردنش چندان راحت نیست. چون با رنگ علفزارهای آنجا استتار شده است. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه همراه شوید.

بیشتر بخوانید:حکایت شاهزاده و آهو | داستان پدری که از دخترش خواستگاری کرد!

آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه

گاهی برخی تصاویر چشمان ما را فریب می دهند. این اتفاق به خصوص در طبیعت بسیار اتفاق می افتد. تو نمی توانی به درستی پدیده ها را تشخیص دهی. در آزمون امروز چشمان شما با یک عکش محک زده خواهد شد. با آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه همراه باشید.

اخیراً کاربران شبکه های اجتماعی مجذوب این عکس شده اند. برخی عکس ها ما را مسحور می کنند، برخی دیگر چشمان ما را فریب می دهند.  برخی از افراد هستند که از تماشای انواع ویدیوهای سرگرم کننده و ویدیوهای ویروسی لذت می برند. اما عده ای هم هستند که چالش ها را دوست دارند. به همین دلیل محتوایی که در شبکه جستجو می کنند نیز متفاوت است. من پازل عکس را دوست دارم. معماهایی مانند “چند حیوان در این عکس پنهان شده اند” .. “مار در این عکس پنهان شده است.. او را پیدا کنید” همیشه در حال پخش شدن هستند.

پازل های عکس گزینه ای عالی برای استراحت قبل از خواب و فعال کردن مغز هستند. اینها نه تنها مغز شما را تغذیه می کنند، بلکه چشمان شما را نیز آزمایش می کنند. برخی افراد تا زمانی که چیزی در عکس پیدا نکنند نمی خوابند. پازل های عکس اخیرا در شبکه های اجتماعی مرسوم شده است. در تصویر زیر نیز یک پلنگ مخفی شده است، آن را پیدا کنید.

شاید بپسندید:با دلیل منطقی بگو که کودک تصویر پسر است یا دختر!؟

آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدوم پرستار میخاد نوزاد را از بیمارستان بدزده!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اعتماد به نفس داری یا نه | یکی از اُرکیده ها را انتخاب کنم تا بهت بگم!

 

.

.

.

احتمالا بپسندید: ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دُم خرش!

جواب آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه

آیا نتوانستید هنوز پلنگ را پیدا کنید؟ این پلنگ دقیقا لای علفزارها است. اگر قدرت چشم و تمرکز زیاد باشد در کمتر از 5 ثانیه آنرا پیدا می کنید. بسیار آسان است. پس دوباره امتحان کنید. اگر پیدا نتوانستید به پایین صفحه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت های دو تصویر باغ وحش و بازدید کنندگانش را پیدا کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان شرط چهل دروغ: حکایت چوپانی که چهل دروغ گفت و با دختر پادشاه ازدواج کرد!

جواب آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه: به این تصویر دقت کنید. پلنگ در تصویر علامت گذاری شده است.

شاید بپسندید:با جابجایی 2 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنید!

جواب آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه

شاید بپسندید:قابل توجه باهوشا: مصرع یا جمله مربوط به این تصویر را پیدا کنید!

استتار چیست؟

مشاهدهٔ استتار حیوانات در طبیعت همیشه برای انسان‌ها جذاب بوده است. حیوانات و جاوران مختلف طی صدها هزار سال با این شیوه توانسته‌اند خود از تهدید دشمنان حفظ کرده و امنیت را تجربه کنند.

لغت استتار به معنای «پوشیده و پنهان بودن» است. چنان‌که دیده‌ایم اهل ادبیات از «پیامِ مستتر در جمله» حرف می‌زنند. برخی خانواده‌ها هم نام دختران خود را مستوره می‌گذارند که به همین معنا اشاره دارد. اعراب امروزی از اصطلاح «سُتره» تقریباً معادل «پوشاک» استفاده می‌کنند (پوشاک = همهٔ ابزارهایی که ما برای پوشاندن بدن خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم).

در زبان انگلیسی هم برای استتار از واژهٔ  Camouflage استفاده می‌‌کنند که ظاهراً ریشهٔ فرانسوی دارد و در گذشته برای توصیف دزدانی به کار می‌رفته که با لباس مبدّل سعی می‌کرده‌اند هویت خود را پنهان کنند.

استتار چیست

امیدوارم از آزمون قدرت قدرت با پلنگ بیشه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدومیکی تا چند لحظه دیگه بی برو و برگشت می میره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه گربه را در تصویر خانه جنگلی پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: مقدار عددی مثلث و مربع را پیدا کنید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش ریاضی: عبارت آخر چند می شود!؟

در نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم اطرافیان نسبت به شما چه دیدی دارند!؟

تست هوش: آیا مرد واقعاً به خانمش خیانت کرده!؟

حکایت زیبای پند کلاه نمدی | پند سه کلمه ای برای زندگی بهتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هشت =

دکمه بازگشت به بالا