;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: کدومیکی تا چند لحظه دیگه بی برو و برگشت می میره!؟

آزمون شناخت فردی که خواهد مرد: برای حل سوالات و معمای تصویری و همچنین معمای تصویری چالش برانگیز امروز، شما باید به جزئیات توجه داشته باشید. توجه به جزئیات کلید حل سوال تصویری امروز است. تلاش کنید که در کمتر از 5 ثانیه آزمون شناخت فردی که خواهد مرد، مجله خبری چشمک را که تنها عده کمی قادر به حل آن بوده اند را رمزگشایی کنید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت فردی که خواهد مرد همراه شوید.

ذهن و مغز شما آماده روبرو شدن با یک چالش معمایی تصویری جدید است. ما هم منتظر پاسخ شما هستیم، پاسخ هایی که از طریق بخش نظرات می توانید با ما در میان بگذارید. شما با کمک سوالات تصویری همچون معمای تصویری چالش برانگیز، همزمان که مهارت ها یا توانایی های خود را افزایش می دهید، ذهن خود را از تمام دغدغه ها و دلمشغولی های روزانه نیز برای چند دقیقه آرام می کنید. با وب سایت خودتان، مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل عقاب باشه 13 چهره مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آزمون شناخت فردی که خواهد مرد

تلاش کنید در عین اینکه اعتماد به نفس خود را حفظ می کنید، به صورت صد در صدی به توانائیهای شناختی خود اعتماد نکنید. به خصوص آنکه زندگی امروزی باعث شده است که بیشتر ماها کلی نگر شده و از توجه به جزئیات باز بمانیم. بدین ترتیب همه به دنبال راهی برای رهایی ذهن خود در هنگام افزایش استرس هستند. بنابراین، هزاران کاربر برای حل این مشکل، معماها و پازل های تصویری را انتخاب می کنند.

با درک اهمیت این موضوع مجله خبری چشمک به صورت منظم، چالش ها و سوالات تصویری متعددی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

هدف معمای تصویری امروز این است که مشخص شود چه کسی اول خواهد مرد. شما در معمای تصویری چالش برانگیز با یک زن و شوهر روبرو هستید. یک صبح دیگر آغاز شده است و هر دو کم کم آماده می شوند تا سر کار خود حاضر شوند. همه چیز عادی است، اما به زودی یکی از این دو زوج خواهد مرد. به نظر شما کدامیک خواهند مرد؟ فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ را ارائه دهید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: در تصویر برفی کریسمس چند گوزن شمالی وجود دارد!؟

آزمون شناخت فردی که خواهد مرد

احتمالاً بپسندید: تست بینایی: چشمات تیز مثل عقاب باشه وزغ های مرداب را پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید:تست شخصیت: یکی از پنگوئن ها را انتخاب کنید تا خودتان را بهتر بشناسید!

پاسخ آزمون شناخت فردی که خواهد مرد

آیا پاسخ آزمون شناخت فردی که خواهد مرد را به دست آوردید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، می توانید زمان بیشتری را به بررسی جزئیات و سپس حل معما بپردازید. ما 5 ثانیه دیگر به شما وقت خواهیم داد.

احتمالا بپسندید: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

آن که در آزمون شناخت فردی که بزودی جان خود را از دست خواهد داد، مرد است. زن به جای قطره چشم، اشتباهاً شیشه چسب را مورد استفاده قرار داده است. او همسر خود را خواهد کشت، به خاطر اینکه او چسب را درون قفسه داروها قرار داده است! گویا مرد به خاطر استفاده راحت از چسب مایع، آن را در قوطی های تمام شده قطره چشم پقرار داده است. به همین دلیل زن اشتباه کرده است.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی خبر دادن خرکی!

پاسخ آزمون شناخت فردی که خواهد مرد

امیدوارم از آزمون شناخت فردی که خواهد مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه 3 پروانه را در تصویر طاووس پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

چیستان: پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

دیدن پرنده های سبز فقط برای افراد چشم عقابی امکان پذیر است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا