;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: در تصویر برفی کریسمس چند گوزن شمالی وجود دارد!؟

تست قدرت دید با گوزن های کریسمس: آزمون تصویری امروز از شما می خواهد تا گوزن های پنهان شده صحنه برفی مربوط به کریسمس را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید. با مجله خبری چشمک همراه شده و گوزن های مخفی تصویر را پیدا کنید. اگر فکر می کنید توانائی ها و مهارت های شناختی بالا برای دیدن جزئیات را دارید این آزمون را از دست ندهید. ما اطمینان داریم که این آزمون ها می توانند ذهن و مغز شما را ورزش داده و در بلند مدت سبب افزایش توانائیهای شناختی شما شوند.

با تست قدرت دید با گوزن های کریسمس به سرزمین عجایب زمستانی قدم بگذارید! در این آزمون سرعت و مشاهده، بازیکنان باید تعداد گوزن‌هایی را که در یک صحنه برفی پنهان شده‌اند را شناسایی کنند. اما نکته اینجاست که شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا همه آنها را بشمارید! آیا می توانید قبل از تمام شدن زمان، تمام موجودات شاخدار را ببینید؟ آیا آماده هستید تا سرعت و وضوح خود را در این بازی سرگرم کننده یخبندان ثابت کنید؟ بیایید ببینیم چند گوزن شمالی می توانید پیدا کنید!

شاید بپسندید: داستان شنیدنی خبر دادن خرکی!

تست قدرت دید با گوزن های کریسمس

آیا برای شرکت در چالش شناسایی گوزن شمالی آماده هستید؟ ما امروز یک غذای تصویری واقعی برای شما آماده کرده ایم. درست در زیر، تعدادی گوزن شمالی را در یک منظره برفی مربوط به کریسمس پنهان کرده‌ایم، و ماموریت شما این است که ببینید در کمتر از 10  ثانیه چند گوزن شمالی را می‌بینید؟

درست است – فقط 10  ثانیه! نگران نباشید، ما شما را در سرما رها نمی کنیم. پس یک فنجان چای داغ بردارید و بیایید ببینیم که چشمان شما واقعا چقدر تیزبین هستند.  درگیر شدن در این چالش تصویری نیازمند مهارت‌های مشاهده‌ای و نگاه دقیق به جزئیات است. برای شناسایی همه گوزن‌های شمالی پنهان در کمتر از 10 ثانیه، اسکن کردن تمام جزئیات تصویر بسیار مهم است.

از یک گوشه شروع کنید و به آرامی چشمان خود را در سراسر صحنه حرکت دهید. از تکنیک هایی مانند تشخیص الگو استفاده کنید، به دنبال ویژگی های متمایز گوزن شمالی مانند شاخ یا رنگ معمولی آنها باشید. در این فرآیند عجله نکنید، حتی اگر در حال مسابقه با زمان هستید. به یاد داشته باشید، هدف شناسایی همه گوزن‌های شمالی است، بنابراین صبور و دقیق باشید.

شاید بپسندید: اگه 3 پروانه را در تصویر طاووس پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید با گوزن های کریسمس

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل عقاب باشه 13 چهره مخفی تصویر را پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست شخصیت: یکی از پنگوئن ها را انتخاب کنید تا خودتان را بهتر بشناسید!

پاسخ تست قدرت دید با گوزن های کریسمس

با تمرین، در این چالش های بصری بهتر خواهید شد. آیا توانسته‌اید آن گوزن شمالی را که در منظره برفی کریسمس پنهان شده است شناسایی کنید؟ این یک مشکل است، درست است؟ اگر بالا و پایین را جستجو کرده اید، نگران نباشید. برای بررسی پاسخ خود تا انتهای مقاله به پایین حرکت کنید.

احتمالا بپسندید: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

پاسخ تست قدرت دید با گوزن های کریسمس: راه حل آشکار شد. تبریک به کسانی که توانستند در مدت زمان تعیین شده 10 ثانیه تمام گوزن های شمالی پنهان را ببینند! چشمان تیزبین و مهارت های مشاهده دقیق شما واقعا نتیجه داده است. تعداد صحیح گوزن های شمالی پنهان در تصویر چهار گوزن است.

شاید بپسندید: آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

پاسخ تست قدرت دید با گوزن های کریسمس

امیدوارم از آزمون شناخت پروانه در تصویر طاووس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

دیدن پرنده های سبز فقط برای افراد چشم عقابی امکان پذیر است!

 با پیدا کردن صاحب گاو ثابت کن چشمات مثل شاهینه!

دانش آموزی که داره تقلب می کنه رو شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا