;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدوم پرستار میخاد نوزاد را از بیمارستان بدزده!

آزمون شناسایی پرستار کودک ربا: سوالی که آزمون یا سوال تصویری امروز که از شما می خواهد به آن پاسخ دهید، این جمله است: چه کسی تصمیم به ربودن بچه دارد؟پیچیده ترین و محبوب ترین تمرینات ذهنی را می توانید در بخش تفریح و سرگرمی چشمک بیابید. از آنجایی که می‌دانیم خوانندگان ما از چالش‌های بزرگ لذت می‌برند، یک معمای تصویری فوق‌العاده را به شما ارائه می‌کنیم که شما را سردرد می‌کند.

جرأت داشته باشید از این آزمونی که فقط باهوش ترین ذهن ه در زمان 3 ثانیه ای  موفق به انجام آن شده اند عبور کنید. اگر اینجا هستید به این دلیل است که جرأت کرده اید این چالش پیچیده را بپذیرید. برای انجام این آزمون مشکل باید ذهن خود را آماده کنید، تمرکز کنید و از حداکثر ظرفیت تصویری خود اسنفاده کنید. با آزمون شناسایی پرستار کودک ربا و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:اگر پلنگ خالدار را در تصویر پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون شناسایی پرستار کودک ربا

با توجه به آنچه گفته شد، ما تصویر به آزمون امروز را که تحت عنوان آزمون شناسایی پرستار کودک ربا در مجله خبری چشمک منتشر شده اسنت را به شما ارائه می دهیم. شما در تصویر سه پرستار را می بینید که هر کدام یک نوزاد تازه متولد شده را در بغل دارد. چنین به نظر می رسد که این پرستاران تصمیم دارند نوزاد به مادر آنها نشان دهند. شاید هم به پدری که منتظر سلامتی همسر و فرزندش است. به هر حال نکته عجیبی در نگاه در تصویر دیده نمی شود. اما اگر بیشتر دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از این پرستاران تصمیم به ربودن نوزاد دارد!

عجیب است! حتما تعجب کرده اید. اما باید بدانید که یکی از این پرستاران واقعا تصمیم دارد این اقدام را انجام دهد. شما باید قبل از اینکه این پرستار به هدف شوم خود برسد او را شناسایی کنید. برای این کار تنها 3 ثانیه فرصت دارید. تیزبینی، نکته سنجی، دقت و تمرکز عالی شما می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی پرستار کودک ربا را با هم مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید:حکایت شاهزاده و آهو | داستان پدری که از دخترش خواستگاری کرد!

آزمون شناسایی پرستار کودک ربا

شاید بپسندید:اگر سه تفاوت تصویر سگ شکاری را پیدا کردی، حتماً برای خودت اسپند دود کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اعتماد به نفس داری یا نه | یکی از اُرکیده ها را انتخاب کنم تا بهت بگم!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا همسر واقعی این مرد هست!؟

پاسخ آزمون شناسایی پرستار کودک ربا

همان طور که در بالا هم اشاره شد شما باید در عرض 3 ثانیه این پرستار را شناسایی کنید تا او نتواند کار خود را انجام دهد. فقط تمرکز و قدرت مشاهده فراوان می تواند به شما در رمزگشایی این آزمون کمک کند! اگر تاکنون پرستار را پیدا نکردید باید گفت که زمان شما به پایان رسیده است. می توانید از فرصت دوم خود برای رمزگشایی آزمون شناسایی پرستار کودک ربا استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت های دو تصویر باغ وحش و بازدید کنندگانش را پیدا کن!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان شرط چهل دروغ: حکایت چوپانی که چهل دروغ گفت و با دختر پادشاه ازدواج کرد!

پاسخ آزمون شناسایی پرستار کودک ربا: حتماً متوجه شدید که اولین پرستار، کارتی به سینه دارد که تصویرش اصلاً شبیه او نیست. او فقط برای اینکه نظری را جلب نکند از کارت شناسایی فرد دیگر استفاده می کند. او مطمئن است که افراد توجه زیادی به جزئیات ندارند. غافل از اینکه خیلی راحت می تواند توسط مخاطبان چشمک شناسایی شود.

شاید بپسندید:با دلیل منطقی بگو که کودک تصویر پسر است یا دختر!؟

پاسخ آزمون شناسایی پرستار کودک ربا

 

امیدوارم از آزمون شناسایی پرستار کودک ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدومیکی تا چند لحظه دیگه بی برو و برگشت می میره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: گردوهای متفاوت را پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: مقدار عددی مثلث و مربع را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با جابجایی 2 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنید!

سوال هوش ریاضی: عبارت آخر چند می شود!؟

در نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم اطرافیان نسبت به شما چه دیدی دارند!؟

تست هوش: آیا مرد واقعاً به خانمش خیانت کرده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا