;
آرایش و زیباییدنیای مد

راز آرایش مدلینگ ها: ۹ ترفند آرایش مدلینگی که شما را شبیه به یک مدل جذاب می کند!

راز آرایش مدلینگ ها:  بیشتر دختران سعی دارند که مهارت های آرایشی خود را بهبود ببخشند و معمولا هم در آن موفق هستند. اگرچه که همچنان راه ها و وسایل کاربردی زیادی در دسترس است که همه دختران از آن با خبر نیستند و به همین دلیل در این بخش از دنیای مد تصمیم گرفتیم چند ترفند کاربردی را در این مورد به شما آموزش دهیم تا همیشه شبیه یک مدل زیبا و جذاب باشید.

بیشتر بخوانید: اشتباهات آرایشی: ۹ اشتباه آرایشی که سن تان را زیاد و صورت تان را پیر نشان می دهد!

۹ ترفند آرایش مدلینگی که شما را شبیه به یک مدل جذاب می کند

۱.فاندیشن

برای این که صورت شما شبیه کیک نشود، کمی از روغن صورت به طور روزانه استفاده کنید و بعد از اعمال روغن ۳۰ دقیقه صبر کنید و بعد فاندیشن را به پوست بزنید. زیر چانه و بالای سینه بهترین قسمت ها برای تست رنگ فاندیشن می باشد.

راز آرایش مدلینگ ها، زمانی که فاندیشن شما از چیزی که می خواستید تیره تر شد و به رنگ روشن تر آن نیاز داشتید، می توانید که ان را با پد خیس روی پوست تان بزنید و همچنین می توانید آن را با یک محصول دیگر ترکیب کنید؛ مثل کانسیلر یا پودر که رنگ روشن تری دارند یا مرطوب کننده و یاپرایمر.

احتمالاً بپسندید: زیبایی زنان چینی: ۱۶ راز زیبایی زنان چینی و چاق نشدن آن ها فاش شد!

راز آرایش مدلینگ ها

احتمالاً بپسندید: ماندگاری سایه چشم: پرایمر چشم خانگی ترفندی بی نظیر برای ماندگاری سایه چشم + دستورالعمل

۲.کانسیلر

از کانسیلر برای اهداف مختلف استفاده کنید مثلا برای پوشاندن سیاهی زیر چشم از تناژ هلویی یا پوشاندن لکه های قرمز پوست از تناژ سبز استفاده کنید. اول این نوع تناژها را بزنید و بعد کانسیلر هم رنگ پوستتان را اعمال کنید.

از کانسیلر برای بیس پشت پلک استفاده نکنید. زیرا باعث چروک در پلک می شود، همچنین می توانید برای از بین بردن چروک های چشمی از روغن جوجوبا استفاده کنید.

راز آرایش مدلینگ ها, بیش از حد در یک قسمت کانسیلر نزنید و به جای آن لایه ای استفاده کنید. اول مقدار کمی بزنید و بعد از خشک شدن، لایه بعدی را استفاده کنید.

شاید بپسندید: تقویت و پرپشت شدن مژه با ۸ موثر ترین روش خانگی !

۳.پودر

برای پودر از پد های بزرگ تر استفاده کنید تا بهتر روی پوستتان بخوابد. اگر می خواهید از برق زدن پوست جلوگیری کنید از پودر استفاده کنید و آن را در ناحیه T یا همان بینی و پیشانی بزنید.

راز آرایش مدلینگ ها، پودرها می توانند به راحتی سن شما را بالا نشان دهند و گاهی اوقات چین و چروک شما را بیشتر در معرض دید بگذارند پس هر روز از آنها استفاده نکنید.

احتمالاً بپسندید: پاک نشدن خط چشم: ۸ ترفند حرفه ای برای ماندگاری خط چشم در تمام طول روز!  

۴.سایه چشم

قبل از استفاده از سایه چشم پرایمر بزنید چرا که این کار باعث می شود لبتان یکدست شود و چربی آن گرفته شود. برای این کار از براش های با کیفیت استفاده کنید وگرنه میکاپ شما پخش خواهد شد. در ترکیب با سایه روشن یک سایه سفید رنگ بزنید تا رنگ آن بیشتر به چشم بیاید.

بیشتر بخوانید: با این ترفند های ساده هر خانمی می تواند زیبا ترین خط چشم را بکشد + ۱۰ نوع خط چشم

راز آرایش مدلینگ ها

شاید بپسندید: ایجاد چال گونه با آرایش: با این تکنیک های آرایشی ساده بدون جراحی چال گونه ایجاد کنید!

۵.خط چشم

خط چشم را مثل ماژیک در دست نگیرید که با این کار دستتان می لرزد و به جای آن یک خط نازک و دقیق بکشید. هنگام خط چشم کشیدن، مستقیم به آینه نگاه نکنید و بهتر است که نزدیک به آینه بایستید، سرتان را کمی بالا بگیرید و چانه خود را نیز به آینه نزدیک کنید و سپس به پایین نگاه کنید و از گوشه داخلی شروع به کشیدن خط کنید.

راز آرایش مدلینگ ها، فقط از خط چشم های سیاه استفاده نکنید، می توانید از رنگ های مختلف دیگری متناسب با تناژ پوستتان استفاده کنید. رنگ های قهوه ای از روشن تا تیره، بهترین گزینه برای پوست های روشن هستند مخصوصا اگر چشمان شما سبز باشد یا اینکه موهای بلوند داشته باشید.

شاید بپسندید: ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش: با این ترفندهای جالب لاک ناخن و آرایش تان را ست کنید!

۶.ریمل

قبل از هر چیزی ریمل اضافه روی فرچه را بگیرید تا گوله ریمل روی مژه های شما باقی نماند. ریمل را از ریشه مژه بزنید و به صورت زیگزاگی به سمت بالا بیایید که این بهترین روش برای استفاده از ریمل می باشد.

هر روز از ریمل های ضد آب استفاده نکنید که ما این ریمل ها را برای تاثیر پایدارشان استفاده می کنیم، اما این ریمل ها مواد شیمیایی مضر بیشتری نسبت به ریمل های معمولی دارند.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از ریختن ریمل: چی کار کنم ریملم روی صورتم نریزه؟ + ۵ ترفند آرایشی طلایی

۷.رژلب

راز آرایش مدلینگ ها، قبل از هر چیزی با رژ لب یک ضربدر روی لب ها بکشید و آن را تا گوشه های لب امتداد دهید که این کار باعث می شود تا میکاپ شما عمیق تر به نظر برسد.

اگر از رنگ روشن استفاده می کنید، باید ادامه میکاپ را نیز ساده انجام دهید وگرنه جلوه زیبایی نخواهد داشت.

شاید بپسندید: ابروهای نچرال و پرپشت: چگونه ابروی طبیعی و پر داشته باشیم؟

راز آرایش مدلینگ ها

احتمالاً بپسندید:  پوست درخشان سلبریتی ها: این ۷ مراقبت ساده دلیل پوست درخشان و جوان سلبریتی ها است!

۸.مداد یا سایه ابرو

یکی از بزرگ ترین اشتباهات در آرایش ابرو این است که بیش از حد ابروها را قهوه ای پر رنگ می کنند و بهتر است که تا حد امکان شکل و رنگ طبیعی ابروها را حفظ کنید.

اگرچه که نباید از پر کردن قسمت های خالی ابرو صرف نظر کنید اما از مدادهای تیره برای این کار استفاده نکنید و بهتر است که برای آرایش ابرو از سایه همراه با یک براش زاویه دار استفاده کنید.

شاید بپسندید: چاق شدن صورت در یک هفته: با این روش های ساده در یک هفته صورت تان را چاق و برجسته کنید.

۹.خط لب

راز آرایش مدلینگ ها، خط لب های پر رنگ چهره را بیش از حد خشن می کند پس بهتر است تا آنجا که می توانید رنگ را پخش کنید و اضافه آن را بگیرید.

بیشتر بخوانید: ماندگاری رژلب در طول روز: ۹ ترفند ساده و جالب برای ماندگاری رژ لب از صبح تا شب!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا