;
آرایش و زیباییدنیای مد

ایجاد چال گونه با آرایش: با این تکنیک های آرایشی ساده بدون جراحی چال گونه ایجاد کنید!

ایجاد چال گونه با آرایش: چال گونه یا چال خنده یکی از ویژگی های زیبایی به حساب می آید که جذابیت و معصومیتی خاصی به صورت می دهد. چنانچه شما نیز چال گونه دوست دارید می توانید بدون عمل جراحی با تکنیک های آرایشی روی گونه های خود به صورت طبیعی فرورفتگی به وجود آورید. در مطلب امروز دنیای مد ساختن چال گونه با تکنیک های آرایشی توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید: آرایش صورت مناسب موی مشکی: با موی مشکی چگونه آرایش کنم تا جذاب و باکلاس باشم؟

ایجاد چال گونه با تکنیک های آرایشی

۱.ابتدا به آینه نگاه کنید تا به پهنا صورت ولی به طور طبیعی لبخند بزنید.

ایجاد چال گونه با آرایش، جایی که می خواهید چال گونه مصنوعی تان وجود داشته باشد را معین کنید. هنگامی که لبخند می زنید، چین های طبیعی باید خارج از دهان تان شکل بگیرد. و چال گونه تان باشد دقیقا در قسمت بیرون از این چین و چروک وجود داشته باشد، که تقریبا از بالای نقطه لب فوقانی آغاز می گردد.

اطمینان پیدا کنید که به پهنا صورت لبخند می زنید، ولی لبخندتان غیر طبیعی هم نیست. چال گونه ها به خصوص وقتی که به پهنا صورت لبخند می زنید، معین می شوند. بنابراین به جای یک لبخند کم، باید یک لبخند به پهنا صورت بزنید تا ایده بهتری برای به وجود آوردن چال گونه با استفاده از لوازم آرایش داشته باشید. خجالتی نباشید!

نکته: این شیوه برای به وجود آوردن چال گونه موقتی مناسب برای عکس گرفتن، بهتر عمل می کند. چنانچه این آرایش پاک شود، امکان دارد غیر طبیعی به چشم بیاید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا: چگونه مژه هایی بلند و زیبا داشته باشیم!

ایجاد چال گونه با آرایش

۲.قسمت اصلی محل چال گونه های جدید را علامت گذاری کنید

چال گونه ها اغلب به طور خطوط کوتاه یا شکل نیمه هلالی آشکار می شوند. از یک خط چشم مدادی به رنگ قهوه ای تیره یا مداد ابرو استفاده نموده تا نقاط کوچکی را در قسمت بالای نقطه ای که می خواهید چال گونه وجود داشته باشد، به وجود آورید.

ایجاد چال گونه با آرایش، رنگ قهوه ای تیره بهتر عمل می کند، چون با رنگ پوست طبیعی بهتر هماهنگ می شود. از استفاده از خط چشم های مشکی و رنگی باید دوری کنید.

بیشتر بخوانید: آرایش صورت و چشم مخصوص پوست گندمی و برنزه + ۴ ترفند حرفه ای

ایجاد چال گونه با آرایش

احتمالاً بپسندید: اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن: برای زیبایی چشم ها از این ۴ اشتباه هنگام سایه زدن خودداری کنید!

۳.یک شکل هلال ماه کوچک را بر روی گونه خود بکشید

ایجاد چال گونه با آرایش، با معلوم شدن قسمت بالای برآمدگی چال گونه ها، دهان تان را رها کنید. در نقطه ای که علامت گذاری کرده اید، یک خط کوچک و قدری منحنی شکل بکشید. از همان خط چشم یا مداد ابرو که برای ایجاد نقطه استفاده کرده اید، برای این کار هم استفاده کنید.

ایجاد چال گونه با آرایش، این خط نباید بیشتر از یک اینچ (۲.۵سانتی متر) از زیر این نقطه ادامه پیدا کند. این شکل تنها باید تا قدری منحنی باشد تا قدری صاف تر از انحنا ناخن تان به چشم بیاید.

شاید بپسندید: ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش: با این ترفندهای جالب لاک ناخن و آرایش تان را ست کنید!

۴.در صورت لزوم آن را ترکیب کرده و دوباره بکشید

حال که چال گونه تان کشیده شده است، باید آن را با آرایش خود هماهنگ کنید تا آرایش نهایی ظریف و طبیعی به نظر برسد. از انگشتان دست خود یا چوب دودی برای ترکیب کردن این خط با رنگ پوست استفاده کنید، و به جای در سمت چپ و راست حرکت کردن، با حرکت در جهت بالا و پایین آن را مالش دهید.

ایجاد چال گونه با آرایش، یک بار انجام دادن امکان دارد خطی با تیرگی مناسب به وجود نیاید، پس امکان دارد احتیاج  باشد تا چند مرتبه آن را بکشید و ترکیب کنید.

شاید بپسندید: ابروهای نچرال و پرپشت: چگونه ابروی طبیعی و پر داشته باشیم؟

ایجاد چال گونه با آرایش

بیشتر بخوانید: ابروهای پرپشت با ژل ابرو: ژل ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟ + طرز تهیه ژل ابرو خانگی

۵.لبخند بزنید تا نتیجه کار خود را ببینید

ایجاد چال گونه با آرایش، چال گونه های ترسیم شده خود را در آینه بررسی کنید که آیا هم اندازه هستند؟ آیا بیش از اندازه تیره به چشم می آیند؟ آیا به اندازه کافی تیره نیستند؟ آیا چال گونه های تان در نورهای خاصی غیر طبیعی به نظر می رسند؟ چنانچه هر چیزی در مورد آرایش تان درست به نظر نمی آید، آن را شسته و دوباره امتحان کنید.

احتمالاً بپسندید:  پوست درخشان سلبریتی ها: این ۷ مراقبت ساده دلیل پوست درخشان و جوان سلبریتی ها است!

بیشتر بخوانید:

اشتباهات آرایش صورت: این ۵ اشتباه آرایشی سن شما را زیاد نشان می دهد!

ماسک خانگی چین و چروک: ۵ ماسک طبیعی برای از بین بردن فوری چین و چروک!

چاق شدن صورت در یک هفته: با این روش های ساده در یک هفته صورت تان را چاق و برجسته کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شش =

دکمه بازگشت به بالا