;
آرایش و زیباییدنیای مد

با این ترفند های ساده هر خانمی می تواند زیبا ترین خط چشم را بکشد + ۱۰ نوع خط چشم

کشیدن خط چشم حرفه ای: همه ما می دانیم که خط چشم تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها دارد. بنابراین باید همه خانم ها بلد باشند تا چگونه خط چشم زیبا و براساس فرم صورت خود بکشید. البته همه زن ها می دانند که خط چشم کشیدن سخت ترین بخش آرایش چشم است و زمان زیادی هم از خانم ها میگیرد.

به علاوه برخی از خانم ها هم اصلا خط چشم کشیدن بلد نیستند و آن را کار غیرممکنی میدانند. اما أصلا نگران نباشید. در مطلب امروز دنیای مد ما ترفندهای ساده و کاربردی را برای کشیدن خط چشم زیبا و حرفه ای را با شما در میان می گذاریم.

بیشتر بخوانید: چشم های جذاب و جادویی با آرایش چشم دودی + عکس

۱.از کانسیلر استفاده کنید

در خط چشم کشیدن احتمال لرزیدن دست وجود دارد، اگر شما هم همیشه خط چشم تان کج و کوله می شود می توانید با یک گوش پاک کن و کانسیلر و پاک کننده آرایش آنرا را اصلاح کنید.

گوش پاک کن را به پاک کننده آرایش بزنید و اضافات خط چشم و جاهایی که دست تان لرزیده است را پاک کنید، حالا باید به قسمت های پاک شده کانسیلر بزنید.

شاید بپسندید: ماندگاری بالای بوی عطر: چگونه عطر بزنیم تا بوش ماندگار بشه؟ + ۱۰ ترفند جالب

۲.استفاده از تکنیک نقطه چین

کشیدن خط چشم حرفه ای، اگر خط چشم کشیدن خیلی برای تان سخت است و دوست دارید خط چشم گربه ای یا دنباله دار بکشید باید از تکنیک نقطه چین استفاده کنید به این صورت که با یک مداد محدوده خط چشم و میزان دنباله آن را با نقطه چین های کمرنگ مشخص کنید سپس با خط چشم نقاط را به هم وصل کنید.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

کشیدن خط چشم حرفه ای

۳.از فرمژه استفاده کنید

کشیدن خط چشم حرفه ای، با این ترفند می توانید همزمان هم خط چشم بکشید و هم مژه های تان را فر کنید، باید مداد چشم را روی لبه داخلی فرمژه بکشید و با این کار همزمان خط مداد روی لبه پلک مینشیند و مژه ها فر می شوند.

آرایش مخصوص روز ولنتاین: با این ۷ ایده زیبای آرایشی برای عشق تان مثل ماه بدرخشید!

۴.از انگشتان پا کمک بگیرید

کشیدن خط چشم حرفه ای، برای کشیدن خط چشم دقیق باید حوصله داشته باشید و اصلا دستان تان نلرزد. ما یک روش به شما معرفی میکنیم که با تمرکز بیشتر بتوانید خط چشم بکشید. شاید برای تان جالب باشد که بدانید جمع کردن انگشتان پا باعث تمرکز و از بین رفتن لرزش دستان میشود.

احتمالاً بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

انواع خط چشم متناسب با فرم چشم ها

کشیدن خط چشم حرفه ای، چشم ها با داشتن مدل ها و رنگ های زیبای بسیار، دریچه قلب محسوب می شوند. مدل ، رنگ و سایز خط چشمی که استفاده می کنید، بسته به ساختار چشم شما متفاوت است. بنابراین انتخاب خط چشم مناسب، می تواند چشم شما را زیباتر کند. در ادامه با آموزش خط چشم متناسب با انواع چشم ها آشنا خواهید شد.

۱.خط چشم مناسب برای چشمان نامتقارن

در این مدل از چشم ها، تقارن یا همسان سازی را می توان با پوشش دادن خط چشم در نواحی ای که این تناسب را بر هم زده است، به خوبی به وجود آورد؛ به طوری که چشم ها متناسب و زیباتر به نظر برسند.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

۲.خط چشم مناسب برای چشمان نزدیک به هم

کشیدن خط چشم حرفه ای، نکته مهم در مورد چشم های نزدیک به هم این است که برای کشیدن خط چشم باید طوری عمل کنید که چشم ها را بیش از این به هم نزدیک نکند. بهتر است آن ها را در همان جایی که هستند و یا دورتر از هم نشان دهد.

کشیدن خط چشم حرفه ای، برای این که یک فاصله بصری ایجاد کنید، خط چشم مشکی رنگ را به صورت V روی گوشه های خارجی چشم های تان بکشید. گوشه های داخلی چشم ها را بدون خط چشم بگذارید تا تأثیر فوق العاده این روش را مشاهده نمایید.

کشیدن خط چشم حرفه ای

۳.خط چشم مناسب برای چشمان فرو رفته

کشیدن خط چشم حرفه ای، این نوع چشم ها، معمولاً درشت تر از مدل های دیگر هستند. اصولا به دلیل این که استخوان زیر ابرو بزرگتر است، چشم ها فرو رفته به نظر می رسند.

وجود استخوان بزرگ زیر ابرو باعث می شود، روی چشم شما سایه بیفتد و حتی چشمان شما را فرو رفته تر جلوه دهد. کاری که شما باید انجام دهید این است که دقیقا به صورت مخالف عمل کنید؛ بدین معنی پلک ها را با سایه های روشن و رنگ های باز پوشش بدهید. از خط چشم مشکی استفاده نکنید، حتی الامکان از خط چشم نرم و روشن خصوصا برای پلک بالا استفاده کنید.

۴.خط چشم مناسب برای چشم بادامی ها

کشیدن خط چشم حرفه ای، اگر چشم های شما بادامی شکل است، به شما تبریک می گوییم؛ چرا که شما می توانید هر مدل خط چشمی که دوست دارید برای چشم تان بکشید. تقریباً هر شکل خط چشمی برای چشم شما فوق العاده است. اگر می خواهید چشم های شما جلب توجه کند، خط چشم را روی خط مژه ها بکشید.

کشیدن خط چشم حرفه ای، یعنی هم مژه های بالا و هم مژه های پایین. این به این معنی نیست که چشم های شما از دیگران زیباتر نیستند، بلکه با نگاهی به مشاهیر و هنرمندانی که چشمانی شبیه شما دارند، متوجه می شوید که مدل چشم های شما به همان اندازه زیبا و جذاب هستند.

بیشتر بخوانید: وازلین: بهترین پاک کننده آرایش چشم +جلوگیری از چین و چروک

کشیدن خط چشم حرفه ای

۵.خط چشم مناسب برای چشمان خمار

چشم هایی که متمایل به پایین هستند، ناخواسته باعث می شوند چشم های شما خمار یا خواب آلوده به نظر برسند. بنابراین، اگر می خواهید چشم های تان شاداب تر به نظر برسد، نباید زیر چشمتان را خط چشم بکشید.

کشیدن خط چشم حرفه ای، بلکه باید روی پلک بالا خط چشم بکشید؛ به طوری که گوشه خارجی چشم را پوشش داده و به آن حالت گربه ای بدهد. با انجام این آرایش قطعا احساس می کنید، چشمانتان درخشش بیشتری پیدا کرده است.

۶.خط چشم مناسب برای چشمان تک پلکی

این نوع چشم به دلیل این که با یک لایه پوست پوشیده شده اند، کوچک تر به نظر می رسند. بنابراین نباید پلک پایین را خط چشم بکشید؛ چرا که باعث می شود چشم ریزتر به نظر برسد. خط چشمتان را ضخیم بکشید تا جلوه بیشتری داشته باشد.

۷.خط چشم مناسب برای چشمان گرد

کشیدن خط چشم حرفه ای، برای این نوع چشم، باید با خط چشم شکل خاصی به آن بدهید. خط چشم دنباله دار همیشه به اندازه خط چشم ساده به صورت شما جلوه می دهد.

کشیدن خط چشم حرفه ای

۸.خط چشم مناسب برای چشمان نزدیک به ابرو

این نوع چشم ها، بسیار مشابه چشم بادامی ها هستند؛ اما تفاوت در این است که روی پلک پایین مانور بیشتری می دهیم تا بیشتر از پلک بالا مورد توجه قرار گیرد و حالت متعادل تری داشته باشد.

۹.خط چشم مناسب برای چشمان دور از هم

راهکارهای کشیدن خط چشم در این قسمت، دقیقا برعکس چشم های نزدیک به هم است. شما باید کاری کنید که چشم ها در جای خود و یا نزدیکتر دیده شوند. این کار با کشیدن خط چشم باریک در پلک بالا و پایین امکان پذیر است.همچنین خط چشم ضخیم و حتی دنباله دار هم می تواند، این تعادل را ایجاد کند و چشم ها را زیباتر نشان دهد.

۱۰.خط چشم مناسب برای چشم های معمولی

کشیدن خط چشم حرفه ای، خط چشم گربه ای با تمامی مدل های چشم تناسب دارد و زیباست. تنها چیزی که اهمیت دارد، این است که شما چه تکنیکی متناسب با مدل چشمان تان استفاده می کنید. بعضی چشم ها با خط چشم باریک یا ضخیم و یا رنگی زیباتر می شوند.

بیشتر بخوانید: چشم های حساس: ۷ نکته مهم برای آرایش چشم های حساس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا