;
آرایش و زیباییدنیای مد

آرایش مخصوص روز ولنتاین: با این ۷ ایده زیبای آرایشی برای عشق تان مثل ماه بدرخشید!

آرایش مخصوص روز ولنتاین: روز ولنتاین روز بسیار خاصی است، چراکه می توانید در آن روز کسی را که دوست دارید یا حتی خودتان را غرق عشق کنید. خیلی ها عادت ندارند برای روز ولنتاین به مکان های آنچنانی بروند و ترجیح می دهند که بیشتر یک رستوران رمانتیک را امتحان کنند، لباس های قشنگ و مخصوص ولنتاین بپوشند و از کنار هم بودن و خوردن غذاهای جدیدی که به طور معمول نمی خورند، لذت ببرند. در این مطلب دنیای مد شما را با بعضی از میکاپ های مناسب برای روز ولنتاین آشنا می کنیم.

بیشتر بخوانید: رنگ رژ لب مناسب انواع پوست: چه رنگ رژ لبی بزنیم که چهره ای جذاب و باکلاس داشته باشیم؟

۸ ایده آرایشی مخصوص روز ولنتاین

۱. آرایش صورتی ملایم

آرایش مخصوص روز ولنتاین، یک خانم با آرایش مخصوص روز ولنتاین صورتی ترفندی که در این مدل آرایش مخصوص روز ولنتاین باید رعایت کنید، همرنگی سایه با رژ لب شما است. پیشنهاد می کنیم یک صورتی ملایم انتخاب کنید؛ رنگی که به رنگ پوست شما بیاید و شما را در طول روز تازه و با طراوت جلوه دهد.

احتمالاً بپسندید: زیبایی زنان چینی: ۱۶ راز زیبایی زنان چینی و چاق نشدن آن ها فاش شد!

آرایش مخصوص روز ولنتاین

۲. سایه مسی

یک خانم با آرایش مخصوص روز ولنتاین با سایه مسی یکی از بهترین رنگ ها برای آرایش مخصوص روز ولنتاین است. خصوصا برای دخترهایی است که چشم های شان یکی از بزرگ ترین موهبت های آن ها است. خوبی این موضوع این است که مقدار و شدت سایه ای که می خواهید به پلک های خود بزنید دست خودتان است. کمی سایه ی متالیک خیلی نمود پیدا می کند اما اگر قصد دارید به مهمانی بروید می توانید آن را به مقدار بیشتری هم بزنید.

شاید بپسندید: تقویت و پرپشت شدن مژه با ۸ موثر ترین روش خانگی !

۳. رژ لب قرمز

آرایش مخصوص روز ولنتاین، یک خانم با آرایش مخصوص روز ولنتاین با رژ لب قرمزتمرکز آرایش خود را روی لب هایی بگذارید که رژ لب قرمز دارند و سعی کنید بقیه ی صورت تان آرایش خنثی داشته باشد. پیشنهاد می کنیم یک رژلب قرمز مات خوب بخرید تا در طول قرار، دور لب تان پخش نشود.

پاک نشدن خط چشم: ۸ ترفند حرفه ای برای ماندگاری خط چشم در تمام طول روز!  

آرایش مخصوص روز ولنتاین

 

۴. خط چشم گربه ای و سایه دودی

آرایش مخصوص روز ولنتاین، یک خانم با آرایش مخصوص روز ولنتاین با خط چشماین مدل میکاپی است که برای مراسمی که با عشق تان و دوستان خود به رستوران ها و مهمانی ها می روید می توانید انجام دهید و اگر آن را صحیح بکشید ماه مجلس خواهید شد.

۵. رژ لب قرمز شرابی

یک خانم با آرایش مخصوص روز ولنتاین با رژ لب شرابی خانم هایی که رژ لب قرمز شرابی می زنند فوق العاده می شوند. این رنگ یک نوع حس اعتماد به نفس و مرموز بودن به آن ها می دهد، همان چیزی که برای بیشتر مردها جذاب است.

بیشتر بخوانید: رژ لب مناسب مهمانی شبانه: در شب یلدا به دیدن عشقت می ری، این ۱۰ رنگ محشره!

آرایش مخصوص روز ولنتاین

۶.هایلایت گونه ها

آرایش مخصوص روز ولنتاین، یک خانم با آرایش مخصوص روز ولنتاین با رژگونهبعضی اوقات تمام چیزی که یک دختر خانم نیاز دارد یک هایلایتر صورت است تا روز ولنتاین برایش بی عیب و نقص تر از همیشه شود. با چند حرکت قلم موی آرایشی ، کمی پودر هایلایت روی گونه ها بزنید و در آخر رژ لبی بی رنگ به لب هایتان بزنید. حالا برای قرار مهم روز ولنتاین خود آماده هستید.

۷. بدون آرایش

آرایش مخصوص روز ولنتاین، یک خانم با آرایش مخصوص روز ولنتاین طبیعی اگر روز ولنتاین خود را بیرون از خانه می گذرانید این گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم. این خیلی مهم است که محصولات آرایشی زیادی را روی هم استفاده نکنید؛ چون با تابش نور خورشید خراب می شوند و ظاهر ناخوشایندی پیدا می کنند.

آرایش مخصوص روز ولنتاین

آرایش مخصوص روز ولنتاین، با استفاده از یک رژگونه ی کرمی صورت خود را طبیعی جلوه دهید و از بالم لب رنگی یا برق لب صورتی بهره ببرید. یادتان نرود وقتی ابروهای خود را پر می کنید زیاده روی نکنید. نکته ی کلیدی در اینجا شعار همیشگی است؛ هر چه کمتر آرایش کنید اثر بیشتری دارد.

خانم های عزیز، هر آرایشی که برای روز ولنتاین انتخاب کنید ما مطمئنیم عشق شما نمی تواند چشم از شما بردارد. یعنی از همین حالا هم یک دل نه صد دل عاشق شما است. دیدن شما در خوشحال ترین حالت و دانستن این که دلیلش بودن با اوست برایش کافی است تا حال و هوای شب تان را رمانتیک و عاشقانه کند.

بیشتر بخوانید: بزرگ کردن لب بدون تزریق: با این ۷ ترفند ساده آرایشی لب های بزرگ و حجیم داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا