;
آرایش و زیباییدنیای مد

حجیم شدن لب ها: لب های تان را با این ۸ اسکراب و بالم گیاهی حجیم و بزرگ کنید!

حجیم شدن لب ها: برای این که ظاهر تان دلنشین و زیبا باشد، نیاز به چشم های دلفریت، موهای درخشان و لباس خوش دوخت و خوش رنگ دارید. اما اگر می خواهید زیبایی صورت تان بیشتر به چشم بیاید، لب ها را فراموش نکنید. لب های خوش فرم و بزرگ نقش زیادی در زیبایی خیره کننده شما دارد. لب ها و چشم ها بیشتر از سایر اندام ها مخاطب را به خود خیره می کند.

برای این که لب های سالم، زیبا و بزرگ داشته باشید، نیازی نیست روش های خطرناک و پر هزینه را امتحان کنید. شما می توانید از اسکراب ها و بالم لب طبیعی استفاده کنید. به همین دلیل در مطلب امروز دنیای مد رسپی ها و دستورالعمل هایی را به شما معرفی می کنیم که بتوانید با استفاده از آن ها لب های تان را خوش فرم و بزرگ بسازید.

بیشتر بخوانید: لب های صورتی و سالم با ۵ روش خانگی شگفت انگیز!

لب های تان را با این ۸ اسکراب و بالم گیاهی حجیم و بزرگ کنید

۱.زنجبیل و فلفل

مواد لازم:

یک سوم قاشق چای خوری پودر زنجبیل

نصف قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز

یک سوم قاشق چای خوری پودر دارچین

یک قطره روغن نعنا

یک قاشق چای خوری روغن زیتون

طرز تهیه :

حجیم شدن لب ها، مقداری روغن فلفل قرمز، پودر زنجبیل، پودر دارچین و روغن نعنا را داخل کاسه با یکدیگر ترکیب کنید و خوب هم بزنید و سپس روغن زیتون را اضافه کنید و صبر کنید تا یک خمیر از آن به دست بیاید. سپس آن را به لب هایتان بزنید.

حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه آن را روی لب ها ماساژ دهید و اجازه دهید ۴ الی ۵ دقیقه روی لب های تان باقی بماند. سپس آن را بردارید و بعد، از بالم یا رژ لب مورد علاقه خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

۲.وازلین و دارچین

مواد لازم:

یک قاشق چای خوری پودر دارچین

یک عدد مسواک

وازلین

طرز تهیه:

حجیم شدن لب ها، دستان خود را به خوبی بشویید. مقداری وازلین به لب هایتان بزنید. سپس پودر دارچین را به لب هایتان بمالید، اکنون باید وازلین را با دارچین داخل یک کاسه مخلوط کنید و بعد به لب هایتان بزنید. سپس این خمیر را با استفاده از مسواک از روی لب تان بردارید تا لب های تان ماساژ داده شود.

بیشتر بخوانید: با این ترفند های ساده هر خانمی می تواند زیبا ترین خط چشم را بکشد + ۱۰ نوع خط چشم

حجیم شدن لب ها

۳.ادویه و شکر

مواد لازم:

یک عدد مسواک با برس نرم

چند عدد گوش پاک کن تمیز

روغن طبیعی مثل روغن زیتون روغن نارگیل یا حتی روغن آووکادو

شکر برای اسکراب کردن

پودر دارچین، همچنین می توانید از روغن دارچین هم استفاده کنید

طرز تهیه:

حجیم شدن لب ها، یک قاشق چای خوری روغن مورد نظر را را با دارچین ترکیب کنید تا یک خمیر از آن به دست بیاید. سپس آن را به لب های تان بزنید. با انگشتان تان آن را ماساژ دهید، البته از قبل دستان تان را باید خوب شسته باشید. اجازه دهید که این ترکیب مدتی روی لب های تان باقی بماند. سپس با استفاده از گوش پاک کن، به آرامی این مواد را از روی لب های تان بردارید.

۴.روغن های طبیعی

مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری وازلین

روغن نعنا

روغن دارچین

طرز تهیه:

حجیم شدن لب ها، وازلین و روغن را با یکدیگر ترکیب کنید. می توانید هر روغن طبیعی را هم به آن اضافه کنید. سپس مقدار کمی از آن را به لب های تان بزنید و سپس بعد از چند دقیقه لب های تان را بشویید.

بیشتر بخوانید: سلامت و زیبایی: چگونه از لب های خود در تابستان مراقبت کنیم!

حجیم شدن لب ها

۵.حجم دهنده رنگی لب

مواد لازم:

رژ لب با رنگ مورد علاقه، سعی کنید از رژلب های ارگانیک استفاده کنید.

وازلین

کره کاکائو

روغن دارچین

روغن بادام

یک عدد کاسه مقاوم به حرارت

طرز تهیه:

وازلین را داخل کاسه بریزید. در مرحله بعد باید به خودتان غلبه کنید و رژ لب خود را برش دهید. هر چقدر که مقدار بیشتری از رژ لب را داخل این ترکیب استفاده کنید، رنگدانه های داخل این بالم لب افزایش پیدا خواهد کرد و سپس حدود ۳۰ ثانیه این کاسه را داخل ماکروویو قرار دهید.

حجیم شدن لب ها، محتوای داغ شده را هم بزنید تا کاملا ذوب شود. سپس روغن دارچین و روغن بادام را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید و صبر کنید تا خشک شود. سپس این ترکیب را داخل فریزر نگه دارید و هر زمان که خواستید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آرایش مخصوص روز ولنتاین: با این ۷ ایده زیبای آرایشی برای عشق تان مثل ماه بدرخشید!

۶.برق لب با استفاده از عسل

مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل

یک قاشق غذا خوری موم عسل

دو قاشق چای خوری روغن بادام یا روغن زیتون

یک قاشق چای خوری عسل خام

دو الی سه قطره روغن دارچین

طرز تهیه:

حجیم شدن لب ها، اجاق گاز را روی شعله کم روشن کنید. مقداری روغن نارگیل و موم را داخل ظرف روی شعله بریزید و آن را خوب هم بزنید تا هردو ذوب شوند و سپس زیر اجاق گاز را خاموش کنید و مقداری روغن زیتون و روغن بادام را به این ترکیب اضافه کنید.

مقداری عسل و روغن دارچین هم به آن اضافه کنید. تمام مواد را خوب هم بزنید. سپس ترکیب به دست آمده را داخل یک لیوان بریزید و صبر کنید تا خنک شود . این ترکیب را روی لب هایتان بزنید و منتظر واکنش آن ها باشید.

حجیم شدن لب ها

۷.اسکراب شکر

مواد لازم:

دو قاشق غذاخوری شکر

یک قاشق چای خوری زنجبیل، دارچین یا روغن دارچین

یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل

نصف قاشق چای خوری روغن ویتامین e

طرز تهیه:

حجیم شدن لب ها، روغن نارگیل و مقدار مساوی روغن ویتامین e را ترکیب کنید تا یک ماده خمیری شکل از آن ایجاد شود. سپس آن را به عنوان بالم لب به لب هایتان بزنید. بعد از ای نکه این ترکیب خشک شد، لب هایتان را با حرکات دایره ای ماساژ دهید.

حجیم شدن لب ها، میتوانید با نوک انگشت تان این کار را انجام دهید یا این که از مسواک استفاده کنید. سپس با آب لب هایتان را بشویید و آن را خشک کنید. این ترکیب نه تنها لب های شما را حجیم می کند، بلکه باعث رطوبت رسانی و لایه برداری نیز خواهد شد.

۸.بالم لب شی باتر

مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری شی باتر

۵ الی ۷ قطره روغن دارچین

طرز تهیه:

حجیم شدن لب ها، شی باتر را داخل یک کاسه آب کنید. سپس ۵ الی ۷ قطره روغن دارچین یا روغن نعنا با آن اضافه کنید و مواد را به خوبی هم بزنید و هر زمان که خواستید برای لب های تان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بزرگ کردن لب بدون تزریق: با این ۷ ترفند ساده آرایشی لب های بزرگ و حجیم داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا