;
آرایش و زیباییدنیای مد

کرم دور چشم طبیعی: با این ۵ کرم جادویی برای همیشه چشمان شما جوان و جذاب می ماند!

کرم دور چشم طبیعی: پوست ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است و برای جلوگیری از پیری زودرس و سیاهی دور چشم باید مراقبت بیشتری داشته باشیم. یک کرم دور چشم خوب چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم. با این حال، اگر نگران استفاده از مواد شیمیایی در اطراف ناحیه حساس چشم هستید، می توانید از کرم دور چشم طبیعی استفاده کنید.

در بخش آرایش و زیبایی چشمک، ۵ کرم دور چشم طبیعی و خانگی آورده شده است که می‌توانید در خانه، آن‌ها را برای رفع خطوط ریز، محو کردن حلقه‌های تیره اطراف چشم، صاف کردن و مرطوب کردن ناحیه زیر چشم تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: آرایش چشم برای خانم های عینکی: با ۴ ترفند آرایشی با عینک جذاب ترین چشم ها را داشته باشید

۵ کرم دور چشم طبیعی با اثر شگفت انگیز

۱.آلوئه ورا

کرم دور چشم طبیعی، ژل آلوئه ورا و ویتامین E نه تنها می تواند التهاب و قرمزی روی پوست را کاهش دهد، بلکه به جلوگیری از پف کردگی و آبرسانی به پوست کمک می کند.

برای تهیه آن، ۱ قاشق غذاخوری روغن گل رز و همچنین ۱ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه و کپسول ویتامین E را در یک کاسه بریزید و این مواد را با هم مخلوط کنید. می توانید چند قطره روغن نارگیل را به همراه گلاب اضافه کنید. همه مواد را با هم مخلوط کرده و برای اطراف چشم تان استفاده کنید. بعد از استفاده می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید تا فاسد نشود.

پاک نشدن خط چشم: ۸ ترفند حرفه ای برای ماندگاری خط چشم در تمام طول روز!  

کرم دور چشم طبیعی

۲.روغن نارگیل و روغن ویتامینE

کرم دور چشم طبیعی، ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک چهارم قاشق چایخوری روغن ویتامین E نیاز دارید. این مواد را در یک کاسه شیشه ای بریزید و خوب با هم مخلوط کنید. آن را در یخچال بگذارید تا سفت شود. این تمام چیزی است که در این کرم دور چشم آسان وجود دارد.

شاید بپسندید: تقویت و پرپشت شدن مژه با ۸ موثر ترین روش خانگی !

۳.روغن نارگیل و روغن پامچال

کرم دور چشم طبیعی، ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل، ۱ قاشق غذاخوری روغن ویتامین E و ۱ قاشق غذاخوری روغن پامچال را در یک کاسه شیشه ای بریزید. در یک قابلمه کوچک مقداری آب بریزید و روی حرارت قرار دهید. کاسه شیشه ای خود را در آب قرار دهید تا روغن ها گرم شوند.

روغن را برای نگهداری در شیشه یا ظرف کوچک بریزید. هر شب آن را دور چشم بمالید و مراقب باشید که کرم وارد چشم نشود. روغن پامچال از دیرباز به دلیل خواص ضد پیری اش شناخته شده است، به یکدست شدن رنگ پوست کمک می کند و برای ترمیم پوست در سطح سلولی موثر است.

بیشتر بخوانید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

کرم دور چشم طبیعی

۴.عسل و روغن جوجوبا

۳  قاشق چایخوری عسل، ۱ قاشق روغن جوجوبا، ۳ قاشق چایخوری روغن هسته زردآلو و ۱ قاشق چایخوری موم زنبور عسل را در یک قابلمه کوچک ریخته و آن را در حرارت بسیار کم گرم کنید.

اجازه دهید در دمای اتاق خنک شود و سپس ۵ قطره اسانس دانه هویج به آن اضافه کنید. کرم دور چشم شما آماده است، آن را در یک ظرف شیشه ای تمیز نگهداری کنید و هر شب به اطراف چشم تان بمالید.

کرم دور چشم طبیعی

۵. آووکادو

کرم دور چشم طبیعی، نصف آووکادو را له کنید تا خمیری یکدست شود و حالا ۲ قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین به آن اضافه کنید. محتویات را در ظرفی نگهداری کنید و از آن به عنوان مرطوب کننده برای اطراف چشم تان استفاده کنید. این ماسک چشم را هر روز برای اطراف چشم تان بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه بشویید.

بیشتر بخوانید: وازلین: بهترین پاک کننده آرایش چشم +جلوگیری از چین و چروک

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا