;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این سه جوون خوش تیپ، همسر این خانم خوشکله است!

آزمون تصویری شناخت شوهر: معمای تصویری امروز از جمله معماهایی است که پاسخ به آن نیازمند دقت و تمرکز عالی است. به کمک این معما شما میتوانید ادعا کنید که استاد حل معماهای تصویری هستید. شما در آزمون تصویری شناخت شوهر باید سعی کنید که در 3 ثانیه همسر این زن را شناسایی کنید. برای شناسایی شما نیازمند یک نشانه کوچک هستید. شناسایی این فرد به معنای باهوشی و تیزبینی شماست.

پازل های تصویری و معماهای تصویری به دلیل جذابیت تصویری به سرگرمی مورد علاقه هزاران کاربر در اینترنت تبدیل شده اند. شما با پرداختن به این معماها علاوه بر آنگه سرگرمی خواهید شد، همچنین می توانید مغز خود را ورزش دهید. این معماها برای آنکه حل شوند، نیازمند توجه و تمرکز هستند و همین مسئله سلول های خاکستری مغز را به فعالیت وادار می کند. با آزمون تصویری شناخت شوهر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

آزمون تصویری شناخت شوهر

در تصویر آزمون تصویری شناخت شوهر شما عکسی از سه مرد متفاوت را مشاهده می کنید. هر کدام از این مردان دارای چهره و فیزیک متفاوت هستند. ماموریت شما در این معما این خواهد بود که بفهمید کدام یک از مردان شوهر، خانم تصویر است. ما به شما می گوییم که این چالش تصویری یکی از پیچیده ترین چالش ها است، زیرا از هر 10 نفر، تنها 2 نفر موفق به شناسایی همسر این زن شده اند!

به یاد داشته باشید که شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا معما را حل کنید. حل آزمون تصویری شناخت شوهر در این زمان کوتاه به معنای سطح بالای دقت و تمرکز شما و همچنین میزان تیزبینی شماست. لذا زمان را در نظر داشته باشید. توصیه می کنیم ویژگی های زن را تجزیه و تحلیل کنید و به این فکر کنید که شریک ایده آل او چه کسی خواهد بود. آیا می توانید در مدت زمان مشخص شده بفهمید که شوهر زن کیست؟ با هم تصویر آزمون تصویری شناخت شوهر را مرور می کنیم….

شاید بپسندید: ویدیو+ ببینید نهنگ قاتل چه جوری کمر فک دریایی رو خرد و خمیر می کنه!

آزمون تصویری شناخت شوهر

 شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

 

 

 

.

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

پاسخ آزمون تصویری شناخت شوهر

اگر به این قسمت از متن معمای شناخت شوهر رسیدید، احتمالا یک تجزیه و تحلیل کلی از تصویر معمای شناخت شوهر را داشته اید. ممکن است به یک نتیجه رسیده باشید و می خواهید بفهیمد که آیا جواب شما با جواب سازندگان این معما برابر است یا خیز؟ اگر هنوز به نتیجه نرسیدید می توانید به بالا برگشته و قبل از دیدین پاسخ، بار دیگر شانس خود را برای شناسایی همسر این زن امتحان کنید.

شاید بپسندید: اگه آهوی تصویر رو تو یک نگاه پیدا کنی چشات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

 

 

.

.

شاید بپسندید: اگه پاندا رو میون سگ های خالدار پیدا کنی چشات مثل شاهینه!!!

آیا از پاسخ خود مطمئن هستید؟ آیا هنوز در شک هستید؟ نگران نباشید، ما به شما خواهیم گفت که شریک ایده آل این زن کیست. به تصویر ذیل نگاه کنید. در نگاه اول به نظر می رسد که این خانم به دلیل استایل و ظاهر مشابه، همسر مردی است که لباس آبی رنگ به تن دارد. اما آیا واقعا نشانه ای میان او دو وجود دارد؟ خیر هیچ نشانه ای دیده نمی شود. به نظر می رسد مردی که لباس زرد رنگ پوشیده، همسر  این زن است.

حتماً می گویید: بر چه اساس؟ اگر به تصویر خوب دقت کنید مرد بر روی گردن خود نام لیزا را خالکوبی کرده است. زن نیز گردنبدی با حرف L بر گردن دارد که به نظر می رسد حرف اول اسم اوست. بنابراین می توان گفت که این دو زن و شوهر هستند. این معماها بر پایه توسعه بخشی به قوه دقت و تمرکز شما طراحی شده اند و شما باید به دنبال نشانه ها برای ارائه پاسخ باشید. این تلاش برای پیدا کردن نشانه می تواند مهارتهای شناختی شما را افزایش دهد، بدون آنکه خود متوجه باشید.

شاید بپسندید:اگه باهوشی بگو که کدوم یکی از این دو زوج، زن و شوهر واقعی هستند!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت شوهر

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت شوهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان فقیر پرخور و هیزم فروش از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

 

شاید برایتان جالب باشد

آنچه در نگاه اول در تصویر می بینی ترس واقعی‌ات رو آشکار می کنه!

اگه باهوشی سریع بگو مجموع معادله آخر کیف و کفش و … چند می شود!؟

دقت‌ات مثل شرلوک هولمز باشه 5 شکلک متفاوت با روند تصویر را پیدا می کنی!؟

چیستان جالب: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا