;
تفریح و سرگرمی

اگر حرف T را در 10 ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغزتان عالی است!

آزمون پردازش مغز با کاغذ تورنسل: تست های شخصیت، پازل های تصویری، سوالات هوش و … به دلایلی محبوب هستند. آنها می توانند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما فاش کنند که ممکن است از آنها اطلاعی نداشته باشید! اگر شما فردی هستید که به تمرکز خود افتخار می کند، پس این آزمون قدرت پردازش مغز با کاغذ تورنسل یا تست قدرت بینایی تورنسل عالی در خدمت شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که T را پیدا کنید! با آزمون پردازش مغز با کاغذ تورنسل با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

این آزمایش توسط تیمی در دانشگاه جان هاپکینز ایجاد شد، که در آن تعدادی از محققان دریافتند که وقتی می‌دانید چه چیزی را نباید جستجو کنید، به طور خودکار آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا می‌کنید. این آزمایش ثابت کرد که اگر به انسان ها زمان و فرصت داده شود تا یاد بگیرند که چه چیزی را نادیده بگیرند، به جستجوی بسیار کارآمدتر و سریع تر تمایل دارند.

محققان دریافتند وقتی به شرکت کنندگان اطلاع داده شد که کدام رنگ ها را نادیده بگیرند، در ابتدا زمان واکنش آنها را کندتر کرد. با این حال، با کمی زمان، حوصله و تمرین، تمرکز آنها بهبود یافت و آنها توانستند حروف ویژه را سریعتر تشخیص دهند، در مقایسه با شرکت کنندگانی که هیچ راهنمایی در مورد رنگ ها به آنها داده نشد.

نتیجه این است که هر چه بتوانید اطلاعات بیشتری را نادیده بگیرید و آنها را حذف کنید، سریعتر می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. قدرت شما در نادیده گرفتن می تواند قدرت شما را برای توجه به آنچه واقعاً مهم است تعیین کند.

یکی از نویسندگان، هاوارد اگث، می گوید که انگیزه اصلی این تست سرگرم کننده، تمرکز بر اهمیت سرکوب محرک های رقیب و دیدن چگونگی مقابله و تفکر مغز انسان بود. بنابراین نتیجه این است که وقتی به انسان ها فرصت و مهمتر از همه زمان داده می شود تا یاد بگیرند قبل از شروع کاری چه چیزهایی را نادیده بگیرند، ذهن آنها به روشی بسیار سریعتر کار می کند.

بیشتر بخوانید: ضرب المثل فلانی هم اهل بخیه است | داستان پیرمرد پالان دوزی که تصمیم گرفت برای شاه پالان بدوزد!

آزمون پردازش مغز با کاغذ تورنسل

محققان بر این باورند که وقتی به شما گفته می شود به دنبال چه چیزی باشید، شما می توانید جستجوهای تصویری خود را بهبود ببخشید. در آزمون پردازش مغز با کاغذ تورنسل، اگر بتوانید T را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید، شما فردی با قدرت بینایی عالی هستید! اگر فکر می کنید که تمرکز شما بی نظیر است، پس باید این تست را انجام دهید. به این تصویر نگاه کنید و ببینید چقدر طول می کشد تا «T» را پیدا کنید.

ما می‌توانیم سرنخی کوچک به شما بدهیم تا حل این تست توهم نوری «T» را برایتان آسان‌تر کنیم: T فقط آبی یا سبز است. آن را بررسی کنید و اگر بتوانید ظرف 10 ثانیه حرف T را پیدا کنید ، واقعاً خاص هستید. پس با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: ماه تولد عشقت رو بگو تا بگم از کدوم رفتارت بدش میاد!

آزمون پردازش مغز با کاغذ تورنسل

بیشتر بخوانید: با دلیل بگوئید که کدام مادر بی مسئولیت و بی خیال است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده وضع مالی بهتری داره!

پاسخ آزمون پردازش مغز با کاغذ تورنسل

آیا توانستید T را پیدا کنید؟  اگر بله، پس کارتان عالی است! و اگر این کار را نکرده اید، کاملاً اشکالی ندارد. تصویر زیر را بررسی کنید تا ببینید “T” کجاست.

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدومیک از 3 زن تصویر، نی نی کوچولو داره!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: خرس مخفی تصویر را پیدا کنید!

چقدر طول کشید تا آن را پیدا کردید؟ نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید! و فراموش نکنید که این تست را با استعداد را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید و ببینید چقدر طول می کشد تا این معمای مغزی را حل کنند.

شاید بپسندید: با انتخاب یک پرنده، وضعیت خود را در سال جدید پیش بینی کنید!

پاسخ پردازش مغز با کاغذ تورنسل

امیدوارم از تست شخصیت با پرندگان زیبا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که اگر گریه کند می‌میرد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاد بپسندید:خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو | داستان مردی که برای نجات جانش خود را به دیوانگی زد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

باهوشا جواب بدن: چه نکته عجیبی در این کلاس درس وجود دارد!؟

 با پیدا کردن حیوانات استتار شده اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

ملانصرالدین و الاغ مرده | ملا نصر الدین که با الاغ مرده اش کلی پول درآورد!

آزمون دقت ذهن: حیوان مخفی را در تصویر پیدا کنید!؟

چیستان: تا آن را به شخص دیگر ندهی نمی توانی آن را نگه داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =

دکمه بازگشت به بالا