;
آرایش و زیباییدنیای مدسینما

اسرار زیبایی آیشواریا رای: رازهای زیبایی آیشواریا رای فاش شد!

اسرار زیبایی آیشواریا رای: آیشواریا رای به خاطر چشمان فوق العاده زیبا و لبخند مسحورکننده اش مشهور است. اسرار زیبایی آیشواریا رای که زمانی به عنوان زیباترین زن جهان شناخته می شد، چیزی کمتر از یک گنج نیست. این زیباترین زن سینمای هند به علاوه زیبایی دارای استعداد و هوش فوق العاده است.

او بسیار زیبا صحبت می کند و راه رفتنش بسیار باکلاس و خاص است. اما راز زیبایی او با وجود این همه استرس ناشی از برنامه های دیوانه‌وارش چیست؟ مطمئنم همه شما هم این سوال را در ذهن خود دارید! به علاوه او کارهای موفق زیادی در بالیوود و هالیوود انجام داده است و در حال حاضر چهره چندین برند معروف است. برای دانستن رازهای زیبایی او این مطلب دنیای مد را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف: رازهایی که می تواند زیبایی بیشتر را به چهره شما هدیه دهد!

اسرار زیبایی آیشواریا رای

اسرار زیبایی آیشواریا رای

۱.اسرار زیبایی آیشواریا رای

او از نظر ژنتیکی دارای پوست و مو خوبی است و برای حفظ زیبایی خود از یک سبک زندگی بسیار سالم پیروی می کند. او از غذاهای سرخ شده، غذاهای ناسالم، غذاهای بسته بندی شده، الکل و سیگار دوری می کند و میوه ها و سبزیجات زیادی به خاطر ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی می خورد، غذاهای خانگی را ترجیح می دهد و آب فراوان می نوشد تا پوست خود را هیدراته نگه دارد.

اسرار زیبایی آیشواریا رای، این ها مهمترین چیزهایی است که باید به خاطر داشته باشید تا پوست خود را همیشه جوان و زیبا نگه دارید.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

۲.روتین مراقبت از پوست آیشواریا رای

اسرار زیبایی آیشواریا رای، آیشواریا از ترکیبی از بزان (آرد گرم)، شیر و هالدی (زردچوبه) به عنوان لایه بردار استفاده می کند. روش دیگر، او از ماست برای مرطوب کردن پوست خود استفاده می کند و از ماسک صورت خیار تازه له شده استفاده می کند.

او با شستن مرتب صورت و استفاده از مرطوب کننده مناسب با مشکلات پوستی خود مبارزه می کند. روال مراقبت از پوست او عمدتاً شامل داروهای طبیعی است که می توان آنها را در خانه و با یک محصول بسته بندی شده تهیه کرد. و می توانید ببینید که چقدر روی او موثر بوده است!

شاید بپسندید: می دونی واقعاً چند ساله ای!؟| با این آزمون علمی،سن واقعی (بیولوژیکی) خودت رو تشخیص بده!

اسرار زیبایی آیشواریا رای

احتمالاً بپسندید: 5 شگفت انگیزترین حقایق جالب در مورد تابلو مونالیزا

۳.اسرار آرایش آیشواریا رای

آیشواریا آرایش کم رنگ را ترجیح می دهد، به سایه های صورتی، هلویی و قهوه ای روی لب ها و گونه هایش می چسبد، همانطور که با رنگ پوست او مطابقت دارد و چشم هایش را زیباتر نشان می دهد. برندهای محصولات آرایشی مورد علاقه او عبارتند از MAC، Lakme، Revlon  و  Maybelline است.

10 مسخره ترین رژیم غذایی کاهش وزن که باور نمی کنید کسی در گذشته آنها را انجام می داده!

۴.اسرار رژیم غذایی آیشواریا رای

اسرار زیبایی آیشواریا رای، رژیم غذایی او راز پوست سالم و بدن زیبایش است. او از غذاهای چاق کننده دوری می کند. رژیم غذایی او بیشتر شامل سبزیجات آب پز بر روی غذای سرخ شده است. او حتی برنج قهوه ای را به انواع معمولی ترجیح می دهد. زیرا محتوای فیبر بالا نه تنها او را تشویق می کند که کمتر غذا بخورد بلکه به سوزاندن چربی بیشتر نیز کمک می کند.

او به عادت خود مبنی بر خوردن چندین وعده غذایی اما کوچک بیش از ۳ وعده غذایی بزرگ به صورت مذهبی پایبند است. ناهار معمول آیشواریا رای شامل سالاد، سبزیجات آب پز، عدس و چاپاتیس است. شام او شامل سالاد، سبزیجات پخته شده و غلات است.

بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید، جذاب ترین سوپر مدل آمریکایی

اسرار زیبایی آیشواریا رای

شاید بپسندید: 30 زیباترین شاهکارهای معماری جهان که چشم ها را نوازش می دهند!

۵.اسرار تناسب اندام آیشواریا رای

آیشواریا به این واقعیت اعتراف می کند که هرگز از تناسب اندام خوشش نیامده است و هرگز برای داشتن اندامی لاغر و خوش اندام تلاش زیادی نکرده است.

اسرار زیبایی آیشواریا رای، او اعتراف می کند که این روزها حتی به ندرت یوگا تمرین می کند. اما در روزهایی که او یک چهره معمولی در فیلم ها بود، تصمیم گرفت روز خود را با پیاده روی سریع صبحگاهی و سپس تمرینات سبک و یوگای قدرتی آغاز کند. او دارای اندام زیبایی است که برای خوش فرم ماندن به چیزی جز رژیم غذایی او نیاز ندارد!

احتمالاً بپسندید: ۸ نکته جالب در مورد کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت از زبان خودش!

آیشواریا رای ترکیبی عالی از استعداد، هوش و زیبایی است. او در بالیوود و هالیوود موفق عمل کرده است و او را به یکی از محبوب ترین بازیگران زن تبدیل کرده است.

احتمالاً بپسندید: نحوه پرورش لیمو در گلدان در 4 مرحله عملی

راز زیبایی بی انتهای او چیست؟

او به غیر از داشتن پوست و موی خوب از نظر ژنتیکی، از یک رژیم غذایی متعادل پیروی می کند که پوستش را درخشان نگه می دارد. علاوه بر این، او یک روال مراقبت از پوست را دنبال می کند که ترکیبی عالی از محصولات مراقبت از پوست ملایم و درمان های طبیعی است.

اسرار زیبایی آیشواریا رای، علاوه بر این، او از آرایش لایت استفاده می کند که پوست او را تحسین می کند و زیبایی های صورت او را برجسته می کند.

بیشتر بخوانید:

آنجلینا جولی و ۷ راز زیبایی و جذابیت این ستاره مشهور هالیوود

شهرهای گردشگری: شهرهای محبوبی که برای گردشگران خطرناک هستند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =

دکمه بازگشت به بالا