;
فرهنگ و هنر

شهرهای گردشگری: شهرهای محبوبی که برای گردشگران خطرناک هستند!

ممکن است در هر شهری کیف پول شما را بدزدند. یا به یک رستوران باکلاس بروید و بعد دچار مسمومیت غذایی شوید. در این شهرهایی هستند که با وجود اینکه برای گردشگری بسیار محبوب هستند، اما گردشگران باید در این شهرها بسیار مراقب باشند. بخش فرهنگ و هنر چشمک به بررسی 9 بهترین شهرهای محبوب خطرناک برای گردشگری پرداخته است. امیدواریم تا پایان مقاله با چشمک همراه باشید. این شهرها عبارتند از:

بارسلونا، اسپانیا

بارسلونا پایتخت شناخته شده جیب برها است. هزاران جیب بر بسیار ماهر در این شهر مشغول فعالیت هستند. پس از بارسلونا ، رم، پراگ و پاریس در رتیه های بعدی قرار دارند.

بیشتر سرقت ها در خیابان اصلی شهر اتفاق می افتد. جیب برها می توانند پول یا وسایل شما را در ساحل، وسایل حمل و نقل عمومی و حتی از اتاق هتل شما بدزدند. مراقب باشید!

از شهرهای محبوب خطرناک برای گردشگری: قاهره، مصر

قاهره ازشهرهای محبوب خطرناک برای گردشگری است. این شهر، یک شهر افسانه ای است و از نظر آرامش در تضاد بسیار قوی با استراحتگاه های آن است. اول اینکه این شهر، یکی از خطرناک ترین شهرهای جهان برای زنان است. دوم اینکه وضعیت سیاسی در مصر و قاهره خطرناک است و اغلب در این زمینه درگیری وجود دارد.

در نهایت، و به احتمال زیاد، صدها نفر سعی خواهند کرد بی وقفه شما را فریب دهند. محبوب ترین مثال این است که فقط 5 دلار برای سوار شدن بر شتر و 50 دلار برای پیاده کردن از آن ممکن است برایتان هزینه داشته باشد.

ده حقیقت عجیب و تا حدی دیوانه کننده درباره ژاپن!

پاتایا، تایلند

با غذا خوردن در بیرون از خانه، هرگز نمی دانید چه زمانی و چگونه ممکن است دچار مسمومیت غذایی شوید. این اتفاق اغلب در پاتایا، شهری بسیار کثیف اما همچنان محبوب در بین گردشگران رخ می دهد. غذاهای دریایی اغلب علت مسمومیت هستند و گاهی اوقات گوشت و سالاد.

مردم محلی همه چیز را با ادویه های زیادی می خورند که همه باکتری های خطرناک را از بین می برند. با این حال، گردشگران بدون این ادویه ها مشغول غذا خوردن می شوند. در نتیجه اغلب دچار مسمومیت غذایی می شوند. برای جلوگیری از مسمومیت، مانند مردم محلی غذا بخورید.

ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

شهرهای محبوب خطرناک برای گردشگری

آفریقای جنوبی کشوری با طبیعت خیره کننده است، مکانی که در آن 2 اقیانوس به هم می رسند. اما مشکلاتی در اینجا وجود دارد. فقط 30 سال پیش، عصر آپارتاید به پایان رسید. این دوره زمانی بود که جمعیت سفیدپوست علیه سیاهپوستان تبعیض قائل بودند.

اکنون برعکس است. سفیدپوستان به ویژه در ژوهانسبورگ مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. اگر سیاه پوست نیستید، بهتر است با تاکسی سفر کنید. بهترین حالت این است که مردم در خیابان ها به شما خیره می شوند. اینجا تعداد کمی از مردم پیاده راه می روند. به عکس نگاه کنید، خیابان ها خالی است.

از شهرهای محبوب خطرناک برای گردشگری: ناپل، ایتالیا

مردم ایتالیا می گویند که ناپل ایتالیایی ترین شهر در بین همه شهرهاست و احتمالاً در ناپل پیتزا اختراع شد. با این حال، این شهر همیشه خطرناک بوده و جیب برها هم زیاد است. افراد زیادی سوار اسکوتر می شوند و از ناکجاآباد ظاهر می شوند و کیف یا دوربین شما را می دزدند. کسبه و افراد نیز بسیار حیله گر هستند. آنها می توانند شروع به شستن ماشین شما کنند و سپس از شما پول بخواهند.

از شهرهای محبوب خطرناک برای گردشگری، بمبئی، هند

هر توریستی که به بمبئی می آید، همیشه توسط انبوهی از گداها احاطه می شود که آنها را به عنوان کیف پول های متحرک می بینند. برخی از آنها حتی وانمود می کنند که فالگیر و … هستند تا چیزی را بدزدند.

هند همچنین به دلیل تعداد زیاد حملات به زنان بدنام است. همچنین هوای بسیار گرم و محیطی کثیف دارد که شرایط مناسبی برای مسمومیت غذایی یا بیمار شدن است.

ریودوژانیرو، برزیل

شهرهای محبوب خطرناک برای گردشگری
Rio de Janeiro, Brazil.

سانتا ترزا، یکی از مناطق مرکزی شهر، بسیار خطرناک است، اگرچه به نظر نمی رسد. شما نباید تلفن یا دوربین خود را در اینجا نشان دهید، زیرا ممکن است مورد حمله قرار بگیرید. برخی افراد چاقو دارند. بهتر است شب ها در مرکز شهر ریو پیاده روی نکنید. و البته بدون راهنما به فاولاها (زاغه های معروف برزیل) نروید.

از شهرهای محبوب خطرناک برای گردشگری: پاریس، فرانسه

پاریس رمانتیک آنقدرها هم که به نظر می رسد امن نیست. تعداد زیادی جیب بر، گدا و فروشنده های خیابانی واقعاً زورگو وجود دارند که سعی می کنند چیزی را که شما به آن نیاز ندارید به قیمت بسیار بالا به شما بفروشند. بهترین اقدام شما این است که اصلا با آنها صحبت نکنید.

دبی، امارات

اگرچه به نظر می رسد دبی بیشتر از سایر شهرهای مسلمان نشین، غربی است، اما اگر زن هستید، هنوز باید نسبت به لباس پوشیدن حساس باشید.  برای جلوگیری از خیره شدن یا حتی آزار جنسی، پاها و بازوهای خود را بپوشانید. به شیوه ای تحریک آمیز رفتار نکنید. از سوی دیگر، زمانی که در محدوده هتل خود هستید، می توانید استراحت کنید. در آنجا کاملاً امن هستید.

همانطور که می بینید، همه مکان های جهان 100٪ امن نیستند. با این حال، اگر از قوانین ایمنی ساده پیروی کنید، شانس شما برای داشتن یک تعطیلات خوب بسیار زیاد است. شاید شهرهای دیگری را بشناسید که بتوانیم به لیست اضافه کنیم؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. درمورد سوالی که آخر مطلب نوشتید باید بگویم بله!
    می‌توانیم شهر قزوین را هم به فهرست اضافه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا