;
آداب و رسومتازه ها

ده حقیقت عجیب و تا حدی دیوانه کننده درباره ژاپن!

ژاپن کشوری باستانی با تاریخ و سنت های بسیار جالب است. ورود به ژاپن و اخذ ویزای این کشور برای خارجی ها بسیار سخت است، همین موضوع سبب علاقمندی بیشتر خارجی ها به این کشور شده است. شیوه زندگی و فرهنگ مدرن ژاپنی کاملاً با فرهنگ دیگر کشورهای مدرن همچون کشورهای اروپایی و آمریکا متفاوت است. ژاپن از جمله کشورهایی بوده است که دانستن درباره پیشرفت و رشد آن، می تواند الگویی برای هر کشوری باشد. در این مطلب کوتاه به بررسی ده عجیب ترین حقایق درباره ژاپن می پردازیم. حقایقی که از نظر ما تا اندازه ای عجیب و غریب است. امیدواریم در این مطلب از سری مطالب تازه ها چشمک با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: 20 واقعیت جالب و عجیب درباره کشور کره شمالی که کمتر از آنها باخبریم!

 

از عجیب ترین حقایق درباره ژاپن: ژاپن رفتگر ندارد!

خیابان های ژاپن بسیار تمیز هستند، حتی در کلان شهری همچون توکیو، همه خیابان ها تمیز هستند و زباله دیده نمی شود. اما ژاپن چگونه بدون رفتگر توانسته است خیابان هایی تمیز داشته باشد؟ در پاسخ باید گفت که همه چیز به ذهنیت مردم ژاپن باز می گردد. مردم ژاپن به ندرت زباله را در خیابان رها می کنند. همچنین، داوطلبان جوان و بزرگ، خیابان‌ها را تمیز می‌کنند، زیرا می‌خواهند در شهری تمیز زندگی کنند.کار داوطلبانه می تواند به شما در یافتن شغل در ژاپن کمک زیادی بکند!

اگر کارفرما ببیند که قبلاً به عنوان داوطلب در نظافت خیابان ها کار کرده اید، به عنوان فردی مسئول دیده می شوید و احتمالاً خیلی سریع استخدام خواهید شد.

شاید بپسندید: از شایعه تا واقعیت: تصاویر ازدواج ایلان ماسک با رباتی به نام کاتانلا

clean-japan

بیشتر بخوانید: بزرگترین سرقت ارز دیجیتال در تاریخ ثبت شد!

98.5 درصد از جمعیت ژاپن، ژاپنی هستند.

دنیای امروز به دلیل اختلاط فرهنگ ها روز به روز بین المللی تر می شود. اما در ژاپن اینطور نیست، به دلیل ویزاهای بسیار سخت و ذهنیت فرهنگی، ماندن مهاجران در ژاپن یک چالش است. از یک طرف از این فرهنگ منحصر به فرد و کهن با سنت های قدیمی محافظت می کنند، اما از طرف دیگر آیا اینقدر بسته شدن برای ارتباط با دنیای بیرون و مهاجران بد است؟

شاید بپسندید: 15 بهترین عکس های نمادین تاریخ که بر عکاسی تأثیر عمیق گذاشتند!

عجیب ترین حقایق درباره ژاپن

آیا ژاپن حتی به مهاجران نیاز دارد؟ پاسخ این است که باید واقعیت بعدی را دنبال کنید!

شاید بپسندید: 7 چیزی که برای شما در ایران غیر عادی است اما در بعضی کشورهای دیگر کاملاً عادی است!

25 درصد از جمعیت ژاپن بالای 65 سال سن دارند.

ژاپن اکنون با مشکلات جمعیتی وحشتناکی مواجه است. از آنجایی که پرداختن به نیازهای کودکان مانند مدرسه، دارو، فعالیت های فوق برنامه بسیار سخت است، بسیاری از مردم ژاپن به سادگی بچه دار نمی شوند. سال‌هاست که اینطور بوده است و اکنون بیش از 25 درصد از جمعیت در سن 65 سالگی یا بالای آن قرار دارند.

شاید بپسندید: تغییر جنسیت “ایلان ماسک” به روایت هوش مصنوعی+تصاویر

عجیب ترین حقایق درباره ژاپن

راه حل این مشکل مهاجرانی است که از ادغام بدشان نمی آید و می خواهند بچه دار شوند. دولت ژاپن اکنون در تلاش است تا کشور را برای توسعه از طریق مهاجرت آماده ​​کند.

شاید بپسندید: پاتریس لومومبا؛ نخست‌وزیری که قطعه قطعه و توسط اسید تجزیه شد!

از عجیب ترین حقایق درباره ژاپن: می توانید در محل کار بخوابید.

بسیار شنیده اند که ژاپنی ها روزهای کاری فوق العاده طولانی دارند. به طور رسمی، مردم در اکثر نقاط جهان 8 ساعت کاری دارند، اما در ژاپن، افراد این ذهنیت را دارند که ساعات بیشتری در محل کار بمانند تا نشان دهند که مایل به کار هستند. این موضوع شامل خوابیدن در محل کار هم می شود!

در ژاپن، اگر در طول روز کاری بخوابید، نشانه آن است که بسیار سخت کار می کنید. با وجود اینکه شرکت های ژاپنی به اندازه آمریکایی ها یا اروپایی ها کار می کنند، کارگران وظایف خود را به غروب موکول می کنند تا در محل کار بمانند و تمایل خود را برای کار نشان دهند. عجیب به نظر می رسد، اما واقعیت ژاپنی است.

احتمالاً  بپسندید: نشانه های جذابیت شما برای دیگران: از کجا بفهمیم کسی از ما خوشش آمده یا نه!؟

رونالد مک دونالد در واقع دونالد مک دونالد نامیده می شود.

دونالد مک دونالد چشمک می زند. یکی از مشهورترین دلقک های جهان رونالد مک دونالد است که طلسم اصلی یکی از بزرگترین رستوران های فست فود جهان، مک دونالد است. جالب اینجاست که در زبان ژاپنی هیچ حرف “R” در تلفظ آنها وجود ندارد. بنابراین، برای حل این مشکل، بدون اینکه نامی کاملاً جدید برای شخصیت محبوبمان بگذاریم، ژاپن به سادگی نام او را به دونالد مک دونالد تغییر داد.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

رونالد مک دونالد در واقع دونالد مک دونالد نامیده می شود.

ژاپن آخرین کشوری است که دارای امپراتور است.

ژاپن آخرین کشوری است که دارای وضعیت امپراتوری است. بسیاری از امپراتوری ها و پادشاهی های قدیمی مانند اسپانیا، انگلستان، سوئد به جمهوری ها یا سلطنت های مشروطه تبدیل شدند. در واقع، این کشور دارای یک امپراتوری است، اما پادشاه یا امپراتور چنین قدرت یا اقتدار زیادی ندارد.

شاید بپسندید: تغییر چهره سلبریتی های مشهور در طول دهه ها که نشان از تغییرات زیاد است!

از عجیب ترین حقایق درباره ژاپن: مردم ژاپن دلفین می خورند.

خوردن دلفین در این کشور طبیعی است. به عنوان ماهی یا گوشت استاندارد در نظر گرفته می شود، چیز خاص یا عجیب و غریبی که غربی ها آن را می بینند. مردم ژاپن از این گوشت سوپ یا کوسیاکی درست می کنند یا حتی ممکن است آن را به عنوان ساشیمی خام بخورند. از نظر ژاپنی ها، دلفین ها گوشتی خوش طعم با طعمی متمایز تولید می کنند و کاملاً با ماهی معمولی متفاوت است.

شاید بپسندید: تبدیل شخصیت های کارتونی به انسان واقعی + نتایج فوق العاده جالب و زیبا است!

از عجیب ترین حقایق درباره ژاپن: مردم ژاپن دلفین می خورند.

گلدان هایی با چتر در خیابان ها وجود دارد.

در هر یک از خیابان‌های ژاپن می‌توانید گلدان‌هایی با چتر پیدا کنید، بنابراین اگر باران شروع به باریدن کرد، می‌توانید یکی از آنها را بردارید. پس از اتمام کار، باید آن را در هر گلدان دیگری برگردانید. از آنجایی که ژاپنی ها عمدتاً صادق هستند، هرگز یکی را نمی دزدند.

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

8

احتمالاً بپسندید: ۱۱ ترفند ساده برای از بین بردن حشره برنج و حبوبات!

از عجیب ترین حقایق درباره ژاپن: ژاپن جزایر گربه دارد!

این درست است. جزایری که گربه سانان پشمالو در آن ساکن هستند. جزیره Aoshima، که در استان Ehime واقع شده است، شناخته شده ترین جزیره گربه است، اگرچه چندین “جزایر گربه” در سواحل ژاپن و حتی در دریاچه های آب شور داخلی وجود دارد.

تاشیرو جیما دومین جزیره شناخته شده برای گربه ها است، اما اکنون این مفهوم در حال تبدیل شدن به یک جاذبه توریستی محبوب شده است و جزایر بیشتری به پناهگاه گربه ها تبدیل می شوند.

تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

جزایر گربه در ژاپن

زبان ژاپنی شامل بسیاری از کلمات غیر قابل ترجمه است.

به عنوان مثال،komorebi  به معنای “نور آفتاب از بین برگ ها عبور می کند.” این یک کلمه کاملاً عجیب است، اما اگر شروع به یادگیری زبان ژاپنی کنید، بسیاری دیگر را خواهید یافت. علاوه بر این، قوی ترین نفرین و فحش در زبان ژاپنی “احمق” است.

شاید بپسندید: هوش مصنوعی چهره شاهان صفوی را ترسیم کرد!

از عجیب ترین حقایق درباره ژاپن: ژاپن جزایر گربه دارد!

شاید بپسندید: شبیه سازی کهنسالی افراد مشهوری که در جوانی جان خود را از دست دادند!| مرلین مونرو تا بروس لی

در اینجا شما 10 واقعیت برتر ما در مورد ژاپن را دارید! بنابراین اگر در آینده قصد سفر به ژاپن را داشتید، اکنون چند مرجع فرهنگی برای بازدید خود دارید. یا شاید یکی از این حقایق، الهام بخش شما برای برنامه ریزی سفر باشد!

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی اگر جنسیت شان فرق داشت، چه شکلی بودند!+ هوش مصنوعی کار را راحت کرد!

مطالب مرتبط:

نمونه های جمع آوری شده از مریخ در سال 2020،چه زمانی به زمین می رسند!

شخصیت های دیزنی از جاسمین تا آریل در نژادی دیگر چگونه به نظر می رسند!؟

فرود فضاپیمای سایوز MS-19 بر روی زمین

آیا ژان لوئیز کالمان واقعا 122 سال عمر کرد یا اینکه دخترش پس از مرگ نقش او را بازی کرد!؟

تصاویر شبیه سازی شده از نقاشی ها و مجسمه های قدیمی با کمک هوش مصنوعی!

مهمترین ارزهای دیجیتال در کنار بیت کوین که باید به آن ها توجه داشت!

شاید بپسندید: دختر معین عروس شد اما ظاهر داماد همه رو شوکه کرد + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا