;
آرایش و زیبایی

رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف: رازهایی که می تواند زیبایی بیشتر را به چهره شما هدیه دهد!

رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف: وقتی صحبت از زیبایی و عادات آراستگی به میان می آید، دیگران را بیشتر از خودمان دوست داریم. موهای براق بلند زنان فلان کشور و یا پوست برنزه و زیتونی زنان دیگر کشورها، ممکن است برای هر کسی جالب به نظر برسد. در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی چشمک، نکات  جالبی در مورد رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف ارائه شده است. تا پایان مطلب با چشمک همراه باشید.

مطلب مرتبط: رازهای جوان نگه داشتن پوست: با این راهکارهای آسان و کاربردی پوست خود را جوان نگه دارید!

رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف

استرالیا

به گفته متخصص آرایش استرالیایی ناپلئون پردیس، بومیان این سرزمین از عصاره بومادران که خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد، برای جلوگیری از ایجاد ترک های پوستی روی بدن استفاده می کنند. پردیس می گوید: ریشه بومادران به دلیل خواص ضد نفخ و ضد التهابی که دارد پوست را تسکین می دهد.

مطلب مرتبط: فواید آب پیاز برای مو: ۷ فایده باورنکردنی پیاز برای موهای نازک که نمی دانستید

شیلی

زنان شیلیایی پوست درخشان خود را به قدرت آنتی اکسیدان های موجود در انگور قرمز نسبت می دهند. با له کردن یک مشت انگور و ریختن 2 قاشق غذاخوری آرد در آن نوعی ماسک درست می کنند. این ماسک که به مدت 10 دقیقه روی پوست باقی می ماند، سپس شسته می شود.این ماسک می تواند پوست خسته را بیدار کند و درخشندگی فوق العاده ای به آن ببخشد.

رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف

مطلب مرتبط: ماسک تخم مرغ برای پوست: ۴ ماسک تخم مرغ برای پوست درخشان و بدون لکه

دومینیکن

وادهرا می گوید: «اگر با زنی از جمهوری دومینیکن آشنا شدید، به ناخن های او نگاه کنید. تعجب خواهید کرد که آنها چقدر قوی هستند.” پس راز چیست؟ زنان در جمهوری دومینیکن این قدرت را مدیون سیر هستند. سیر تازه را خرد می کنند و داخل لاک می زنند و 7 تا 10 روز می گذارند. وادهرا می گوید: “بوی سیر این گونه محو می شود. سیر دارای خواص تقویت کننده بسیاری است و همچنین به طور طبیعی ضد باکتری است.

مطلب مرتبط: آکنه نوجوانی: ۵ درمان قطعی برای آکنه نوجوانی

مصر

راز زیبایی کلئوپاترا یک حمام شیر بود که پوست او را نرم می کرد. امتحان کردن این روش در خانه ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. 2 فنجان شیر خشک را در وان پر شده بریزید. پوست شما به طرز خیره کننده ای صاف، ابریشمی و نرم خواهد شد.

مطلب مرتبط: پرپشت شدن ابروها با ۷ روش خانگی شگفت انگیز

فرانسه

شانون گالوگلی، زیبایی‌شناس ارشد محصولات زیبایی فرانسوی Decleor و Carita، می‌گوید: “زنان فرانسوی عادت دارند از یک روال مراقبت از پوست و بدن دقیق و پیشگیرانه پیروی کنند.” Gallogly همچنین ماسک صورت را توصیه می کند که می توانید در خانه درست کنید: گیلاس و دانه های انار را له کنید، آنها را روی پوست خود بمالید و بگذارید 6 دقیقه بماند. این ماسک نه تنها پوست شما را روشن می کند، بلکه به لطف آنزیم های طبیعی آن را سفت می کند. برای افزایش گردش خون در پوست، می توانید مخلوط را با یک حوله گرم تمیز کنید.

فرانسه

یونان

یک متخصص پوست می نویسد: زنان یونانی بسیار خوش شانس هستند که درآب و هوای مدیترانه ای زندگی می کنند. اگرچه رنگ پوست زنان این کشور مدیترانه ای است، اما آنها رنگ روشنی دارند، اما به لطف ملانین می تواند از آنها در برابر اشعه های مضر UV محافظت کرد.

حتی اگر از نظر ژنتیکی چندان خوش شانس نباشید، باز هم می توانید چند سرنخ از آنها دریافت کنید. آنها رازهای جالبی برای پوست درخشان دارند. آنها به روش مدیترانه ای غذا می خورند: چون روی ماهی تمرکز می کنند، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 به جوان سازی پوست کمک می کنند. آنها همچنین مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف می کنند که آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها را تامین می کنند. آنها همچنین معتقدند که روغن زیتون در داشتن پوست عالی موثر است.

مطلب مرتبط: روغن نارگیل برای مو: ابریشمی کردن موهای خشک با روغن نارگیل

فلسطین اشغالی

سیگال دیاس، صاحب یک آبگرم در نیویورک، در فلسطین اشغالی به دنیا آمد و به قدرت شفابخش نمک دریا اعتقاد دارد. هنگامی که در دریای مرده (دریاچه مرده) شنا می کنید، نمک موجود در دریا به دفع سموم از بدن شما کمک می کند و اعتقاد بر این است که برای بیماری های پوستی مفید است. برای استفاده از اثرات سم‌زدایی نمک دریا، دیاس دستور اسکراب نمک دریایی اسطوخودوس را می‌دهد که می‌توانید در خانه درست کنید: یک چهارم فنجان نمک دریا، یک پیمانه پودر جلبک دریایی، نصف لیوان روغن ماساژ و 15 قطره روغن اسطوخودوس را با هم مخلوط، سپس این مخلوط را به آرامی روی پوست خود بمالید.

ایتالیا

زنان ایتالیایی موهای براق خود را مدیون چه چیزی هستند؟ به گفته متخصص مو، فابیو اسکالیا، می توانید پاسخ را در آشپزخانه پیدا کنید. استفاده از مخلوط ماست و روغن زیتون به عنوان لوسیون مراقبت از مو راز براق بودن موهای زنان ایتالیایی است. اسکالیا می گوید: «پروتئین موجود در ماست به آرامی مو را تغذیه و حالت می دهد. یک لیوان ماست را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون مخلوط کنید و این مخلوط را به موهای شسته شده خود بمالید. پس از 5 دقیقه انتظار، با آب سرد بشویید.

رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف

ژاپن

کارشناس مراقبت از مو Titi Branch می گوید زنان ژاپنی موهای بلند ابریشمی خود را مدیون جلبک دریایی هستند. ماده معدنی ید، که برای رشد موی سالم ضروری است، در جلبک دریایی نوری به وفور یافت می شود. جلبک دریایی همچنین سرشار از آهن، روی، سلنیوم و مس است.

زنان ژاپنی یا جلبک دریایی نوری می خورند یا آن را می جوشانند و به عنوان یک لوسیون مغذی روی موهای خشک خود می زنند. او می‌گوید: «نوری به‌طور سنتی برای پیچیدن سوشی استفاده می‌شود، اما می‌توانید آن را به سبزیجات اضافه کنید و آن را بخورید، یا می‌توانید برگ‌های جلبک دریایی را خرد کرده و روی سالادتان بریزید.

مطلب مرتبط: طرز تهیه 2 بهترین اسکراب طبیعی که سبب می شود در زمستان لبانی زیبا و درخشان داشته باشید!

اسپانیا

زنان اسپانیایی موهای خود را با آب زغال اخته می شویند تا سایه های طبیعی و ظریف موهای خود را برجسته کنند. یک چهارم فنجان آب زغال اخته خالص را با یک چهارم فنجان آب مخلوط کنید و قبل از اینکه از حمام خارج شوید موهای خود را با این مخلوط آبکشی کنید. Vadhera می گوید: اگر می خواهید زیر نور خورشید بنشینید، خواهید دید که چگونه آب کرن بری رنگ های غنی موهای شما را نشان می دهد. ما اگر بلوند هستید، آب لیمو را انتخاب کنید تا موهایتان صورتی نشود.

رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف

سوئد

پترا استرند، متخصص آرایش سوئدی، پوست روشن و سالم زنان سوئدی را به عادت های غذایی آنها نسبت می دهد که عمدتاً سرشار از میوه های بدون پوست و آبدار مانند توت فرنگی، تمشک، زغال اخته و ماهی کبابی است. نوشابه را با چای سبز کیسه ای بجوشانید و صبر کنید تا چای داخل آب برود. سپس این مایع را به صورت تکه های یخ فریز کرده و به جای تونیک از آن استفاده کنید.

استرند می گوید: «سونا نیز بخش بزرگی از فرهنگ سوئد است. گرمای خشک و تمیز سموم را از بدن شما دفع می کند.» اگر می خواهید جلوه سونا در خانه ایجاد کنید، یک مشت سنگ نمک را با مقداری روغن زیتون مخلوط کنید و حدود 10 قطره روغن اکالیپتوس خالص را به این مخلوط اضافه کنید. پس از استفاده از این ماسک به تمام بدن خود، با آب سرد بشویید.

مطلب مرتبط: موهای نازک: ۳ دستور العمل خانگی روغن مو برای موهای نازک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا