;
آرایش و زیباییدنیای مد

پرپشت شدن ابروها با ۷ روش خانگی شگفت انگیز

پرپشت شدن ابروها: برخی از زن ها ابروهای نازکی دارند یا ابرو در اثر اصلاح زیاد نازک می شوند. برای پرپشت شدن ابروها ممکن است روش های زیادی را امتحان کنند. برخی از این روش ها بسیار هزینه بر و دارای عوارض جانبی هستند اما برخی روش ها کم هزینه و بی عوارض هستند.

روش های بی خطر و ساده، استفاده از روش های خانگی است. شما می توانید  با استفاده از روش های خانگی در کم تر از ۴۰ روز ابروهای تان پرپشت و زیبا می شوند. در بخش آرایش و زیبایی ۷ روش خانگی شگفت انگیز برای پرپشت شدن ابروها بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: رشد سریع مو: ۱۰ روغن گیاهی که برای رشد مو جادو می کند

۱.شیر خام

پرپشت شدن ابروها، استفاده از شیر خام به افزایش رشد ابرو کمک می کند. شیر سرشار از پروتئین، ویتامین D و کلسیم است که موهای شما را قوی و پرپشت می کند. شیر با تغذیه فولیکول ها باعث رشد موها می شود. یک تکه پنبه یا توپ را در شیر آغشته کنید. قبل از خواب آن را به ابروهای خود بمالید. بگذارید شب تا صبح بماند. 

پرپشت شدن ابروها

مطلب مرتبط: با این راهنمای مرطوب نگه داشتن پوست در زمستان، پوستی سالم و مرطوب داشته باشید!

۲.روغن نارگیل

، پرپشت شدن ابرو ، استفاده از روغن نارگیل به رشد ابرو کمک می کند. روغن نارگیل یک داروی قدیمی برای رشد مو است. سرشار از چندین ماده مغذی مانند ویتامین E، پروتئین و آهن است که همگی به رشد مو در فولیکول ها کمک می کنند. روغن نارگیل همچنین حاوی اسید لوریک است که دارای خواص ضد باکتریایی است که برای پیشگیری و درمان عفونت ها موثر است. چند قطره روغن نارگیل را بردارید و چند دقیقه روی ابروهای خود ماساژ دهید. بگذارید یک شب روی ابروها بماند. صبح آن را با آب ولرم بشویید. این کار را به مدت چند ماه تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: شکنندگی موهای سر: ۷ ترفند ساده برای جلوگیری از شکنندگی مو

پرپشت شدن ابروها

مطلب مرتبط: طرز تهیه 2 بهترین اسکراب طبیعی که سبب می شود در زمستان لبانی زیبا و درخشان داشته باشید!

۳.زرده تخم مرغ

پرپشت شدن ابروها، پرپشت شدن ابرو، زرده تخم مرغ را می توان برای تغذیه ابرو و کمک به رشد آن استفاده کرد. زرده تخم مرغ حاوی کراتین و بیوتین است که موهای ابرو را تغذیه کرده و به رشد آنها کمک می کند. زرده تخم مرغ را از یک تخم مرغ جدا کرده و با همزن بزنید تا کرم رنگ شود. این زرده تخم مرغ را به ابروهای خود بمالید. بعد از نیم ساعت آن را بشویید.

بیشتر بخوانید: پوست تخم مرغ: دیگر پوسته های تخم مرغ را دور نریزید + ۹ کاربرد جالب

پرپشت شدن ابروها

۴.روغن بادام

پرپشت شدن ابرو، استفاده از روغن بادام می تواند به تغذیه مو کمک کند. در واقع روغن بادام یک داروی عالی برای رشد مو است. پس جای تعجب نیست که این روغن می تواند رشد موهای ابرو را نیز تقویت کند. روغن بادام سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین E و سایر مواد مغذی است که به تغذیه مو و پوست شما کمک می کند.۴ قطره روغن بادام را بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه روی ابروهای خود ماساژ دهید. سپس آن را با آب بشویید.

بیشتر بخوانید: 3 بهترین درمان طبیعی برای تقویت و رشد مو که اثرات آن شگفت انگیز است!

۵.ماسک دانه شنبلیله

پرپشت شدن ابروها، ماسک دانه شنبلیله می تواند به تحریک رشد موهای ابرو کمک کند. دانه های شنبلیله حاوی مواد مغذی هستند که به رشد مو کمک می کنند، مانند پروتئین، اسید نیکوتین و لسیتین. دانه های شنبلیله نیز به فعال سازی مجدد فولیکول های خفته مو کمک می کنند.

پرپشت شدن ابروها، ۱ قاشق غذاخوری دانه شنبلیله را یک شب در آب خیس کنید.آن را به صورت خمیر درآورید و ۱ قاشق چایخوری روغن نارگیل و ۲ تا ۳ قطره روغن بادام به آن اضافه کنید. مواد را خوب مخلوط کنید. این ماسک را قبل از خواب به ابروهای خود بزنید. بگذارید یک شب استراحت کند. صبح آن را با آب گرم بشویید. برای بهترین نتیجه یک روز در میان تکرار کنید.

پرپشت شدن ابروها

مطلب مرتبط: شکنندگی ناخن: ۶ علت اصلی شکستن ناخن + درمان

۶.روغن زیتون

پرپشت شدن ابروها، پرپشت شدن ابرو، موهای ابروی خود را با روغن زیتون ماساژ دهید تا به رشد آنها کمک کنید. روغن زیتون حاوی ویتامین های ضروری برای رشد مو مانند ویتامین E و K است. ۴-۵ قطره روغن زیتون و ۳ قطره عسل را مخلوط کنید. این مخلوط را روی ابروهای خود ماساژ دهید.

 ۷.ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا می تواند به افزایش رشد ابرو کمک کند. آلوئه ورا برای پوست شما بسیار مفید است و به مرطوب شدن آن کمک می کند. ژل آلوئه ورا سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی است که پوست را تسکین می دهد. آلوئین یک ماده طبیعی موجود در ژل آلوئه ورا است که به رشد مو کمک می کند. ژل تازه آلوئه ورا را از برگ آلوئه ورا خارج کنید. آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید. بگذارید ۲۰ دقیقه بماند.

بیشتر بخوانید: ۴۰ کاربرد شگفت انگیز و باورنکردنی آلوئه ورا!

پرپشت شدن ابروها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

دکمه بازگشت به بالا