;
تفریح و سرگرمی

اگر مداد مخفی را بین هویج ها پیدا کنی قدرت دیدت مثل شاهینه!

تست قدرت دید با مداد : در این مطلب نیز با یک آزمون بینایی با شما هستیم. شما در تست قدرت بینایی باید به دنبال عنصری متفاوت با روند اصلی تصویر باشید. در تصویر تعداد زیادی هویج دیده می شود. در کنار آن چندین خرگوش نیز خود را در میان هویج ها به حالت نیمه مخفی در آورده اند. اما در این تصویر یک عنصر متفاوت به چشم می خورد. شما باید این عنصر متفاوت را پیدا کنید. البته یادتان باشد که برای پیدا کردن آن زمان کمی دارید. فقط 10 ثانیه فرصت دارید! پس عجله کنید و تست قدرت دید با مداد را در مجله خبری چشمک رمزگشایی کنید.

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید:راست مغز هستید یا چپ مغز | در تصویر زن جوان دیدید یا پیرزن!؟

تست قدرت دید با مداد

همانطور که اشاره شد شما در این آزمون باید به دنبال یک عنصر متفاوت باشید. در تست قدرت دید با مداد شما می توانید تمام مهارتهای شناختی خود را آزمایش کنید. راهنمایی که برای شما در این تست وجود دارد، نوعیت این عنصر متفاوت است. شما باید در عرض 10 ثانیه بتوانید مداد موجود در تصویر را شناسایی کنید.

تست قدرت دید با مداد می تواند اطلاعاتی خوبی از سطح دقت، تمرکز و بینایی شما ارائه دهد. اگر در این زمان مشخص، شما بتوانید مداد را شناسایی کنید، قطعاً از میزان بالایی دقت و تمرکز برخوردار هستید. برای انجام این آزمون لازم است شما از حداکثر قوه بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. در این صورت مشخص است که فعالیت های مغزی شما افزایش می یابد. به باور کارشناسان انجام هر روزه بازی های فکری می تواند سطح توانائیهای شناختی شما را افزایش دهد.

با توجه به فواید این گونه بازی ها به سراغ تتست قدرت دید با مداد می رویم. با دقت به تصویر زیر نگاه کرده و سپس مداد را شناسایی کنید!

شاید برایتان جالب باشد: حکایت شنیدنی هم پیاز را خورد هم چوب را هم پول داد!

تست قدرت دید با مداد

شاید بپسندید:یکی از تصاویر ماه را انتخاب کنید | انتخاب‌تان چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: داستان بهلول و فروختن خانه در بهشت!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: کدام بابانوئل یک زن است!؟

پاسخ تست قدرت دید با مداد

اگر به این قسمت متن رسیده اید، احتمالا تاکنون نتوانسته اید مداد را در میان هویج ها پیدا کنید. باید بدانید که علیرغم ساده به نظر رسیدن یافتن مداد در میان هویج ها واقعا راحت نیست. یک چشم تیزبین تنها می تواند این پازل تصویری را در 10 ثانیه حل کند. بنابراین نگران این مسئله نباشید که نتوانستید مداد را پیدا کنید.

شما با انجام منظم بازی های فکری در مجله خبری چشمک می توانید توانائیها و مهارت های خود را افزایش دهید. بعد از مدتی خواهید دید که کاملا جزئی نگر و دقیق شده اید و توانائیهای شناختی شما رشد زیادی کرده است.

شاید بپسندید:تست هوش: شیرینی پز قاتل را شناسایی کن!

.

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

اگر می خواهید مداد دقیقا در کدام قسمت تصویر قرار داشته است، کافی است نگاهی به تصویر زیر بیندازید. در این تصویر مداد علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از این درخت ها می تواند، بخشی از شخصیت شما را افشا کند!

جواب تست قدرت دید با مداد

امیدوارم از تست قدرت دید با مداد امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:تست هوش: گربه مال کی هست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:چشات تیز باشه 10 تفاوت دو تصویر دخترک گلفروش را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:تست روان شناسی: یکی از حیوانات را انتخاب کن تا بهتر با نگرانی هایت آشنا بشی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اشتباه منظره زیبا را در یک نگاه تشخیص بدی در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه تفاوت دو تصویر مادر و کودک را پیدا کردی، حتماً بخاطر دقت بالات اسپند دود کن!

اگر یوزپلنگ در کمین غزال ها را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید: چهره مخفی تصویر را پیدا کنید!

اگر قدرت دیدت مثل عقاب باشه پلنگ تصویر را شناسایی می کنی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا