;
تفریح و سرگرمی

در نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم اطرافیان نسبت به شما چه دیدی دارند!؟

تست شخصیت وابسته به برداشت اول: تست های شخصیت شناسی همیشه راهی آسان و جذاب برای شناخت جنبه های شخصیتی شما هست. برای این‌که بفهمید در درون یک شخص چگونه است، باید به او نزدیک شوید. تست شخصیت شناسی امروز برای شما آشکار خواهد ساخت که چگونه شخصی هستید، خوب یا بد؟ با دقت به تصویر نگاه کنید و بگوئید در نگاه اول چه دیدید!؟ نوع دید شما نشان می دهد که از نظر دیگران دقیقا چه جور آدمی هستید. با تست شخصیت وابسته به برداشت اول و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: آیا مرد واقعاً به خانمش خیانت کرده!؟

تست شخصیت وابسته به برداشت اول

این تست یک توهم نوری است. توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. این تصاویر در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

این تصاویر می توانند پرتره ای از افراد، اشیاء یا یک نقاشی باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. به این ترتیب این تصاویر می تواند در شناسایی شخصیت افراد موثر باشند. به تصویر تست شخصیت وابسته به برداشت اول نگاه کنید و بگوئید ابتدا در تصویر چه دیدی؟

شاید بپسندید: حکایت زیبای پند کلاه نمدی | پند سه کلمه ای برای زندگی بهتر

تست شخصیت وابسته به برداشت اول

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: عبارت آخر چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دُم خرش!

پاسخ تست شخصیت وابسته به برداشت اول

اکنون که تصویر تست شخصیت وابسته به برداشت اول را مشاهده کرده و برداشت خود را ثبت کرده اید، بهتر است نگاهی به تفاسیر انداخته و ببینید از نظر دیگران دقیقا چه جور آدمی هستید. اطمینان داریم که نتایح تست شخصیت وابسته به برداشت اول شما را شگفت زده خواهد کرد.

شاید بپسندید: حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز | زنان حقه بازی که کلاه جوجه فروش را برداشتند و لختش کردند!

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:تست قدرت دید: اشیایی را پیدا کنید که با دوره تاریخی تصویر مطابقت ندارد!؟

تست شخصیت وابسته به برداشت اول

دیدن سر یک مرد

اگر ابتدا سر یک مرد را در تست شخصیت وابسته به برداشت اول دیدید، ۸۰ درصد خوب و ۲۰ درصد بد هستید. به این ترتیب یک فرد کاملا متعادل هستید. شما شخصی خوشرو، مهربان و اجتماعی هستید و اطرافیان‌تان شما را بخاطر این ویژگی های اخلاقیتان دوست دارند. در شرایط سخت همگی روی شما حساب می کنند. بنابراین بهتر است آن‌ها را ناامید نکنید.

احتمالاً بپسندید:اگر سیب سبز را میان کاکتوس ها پیدا کنی چشمان تیز مثل عقاب داری!

دیدن کشتی

به گفته کارشناسان حوزه روان شناسی اگر ابتدا کشتی را در تست شخصیت وابسته به برداشت اول دیدید، شما ۱۰۰ درصد شخص بدی هستید. «شما حتی دست شیطان را از پشت خواهید بست.»ناراحت نشوید، این نگاه افراد به شماست. ممکن است کاملاً غلط باشد. شما عادت دارید ضعف مردم را به آن‌ها بگوید. خوب اغلب مردم دوست ندارند دیگران ضعف شان را بگوید، حتی اگر به قصد کمک باشد. اما شما معتقدید که انتقاد سالم به افراد کمک می کند تا شخص بهتری شوند. اما دوستانتان به خاطر همین ویژگی از شما متنفر می شوند.

جدا از این‌ها، شما فردی بسیار سرسخت هستید، دوست دارید به تنهایی زندگی را پیش ببرید. زیرا فکر می کنید با تنها زندگی کردن به نتایج بهتری می رسید. علاوه بر این، شما موفق و با اعتماد به نفس هستید، و این باعث می شود افراد حسود در اطرافتان بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: تفاوت های دو تصویر باغ وحش و بازدید کنندگانش را پیدا کن!

دیدن دریا

اگر ابتدا متوجه دریا در تست شخصیت وابسته به برداشت اول شدید، پس ۱۰۰ درصد شخص مهربان هستید. شما شخصیت بسیار لطیفی دارید و تمام تلاش‌تان را می کنید تا از دعوا اجتناب کنید. شما از آن دسته افرادی هستید که اگر  کسی به صورت‌تان سیلی بزنند، آن طرف صورتتان را هم کج می کنید تا یک سیلی دیگر هم بزند. در واقع تمام این کار ها را انجام دهید تا از درگیری اجتناب کنید. همیشه به نیازمندان کمک می کنید. اما فراموش نکنید که محبت بیش از حد باعث می شود تا دیگران از شما سو استفاده کنند.

شاید بپسندید: اعتماد به نفس داری یا نه | یکی از اُرکیده ها را انتخاب کنم تا بهت بگم!

امیدوارم از تست شخصیت وابسته به برداشت اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل عقاب باشه 13 چهره مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت عشق مخفیانه غلام به دختر تاجر | داستان برده ای که عشق اش به دختر تاجر او را به فنا داد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: مقدار عددی مثلث و مربع را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت دید: صاحب الاغ کجاست!؟

 تست هوش: با توجه به عبارات تصویر پاسخ عبارت آخر را پیدا کن!

حکایت جالب و خواندنی پادشاه و چهار همسرش!

تست هوش: عدد بعدی در این دنباله عددی چیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا