;
خانواده و زناشوییدانش

آقایان و خانم های متأهل، پس از رابطه جنسی نوشیدن آب را فراموش نکنید!

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی: برخی بحث ها و شایعاتی در مورد خطرات نوشیدن آب پس از رابطه جنسی وجود دارد. خیلی ها گمان می کنند که نوشیدن آب پس از رابطه جنسی برای سلامتی مضر است. به همین دلیل از نوشیدن آب یا هر مایع دیگر خودداری می کنند. اما برخلاف این تصور، هیچ مطالعه علمی وجود ندارد که خطرات احتمالی مرتبط با نوشیدن آب بعد از رابطه جنسی را نشان دهد.

اکثر شواهد فواید نوشیدن آب پس از رابطه جنسی را نشان می دهد. نوشیدن آب قبل، در حین یا بعد از رابطه جنسی بسیار مهم است. زیرا فعالیت جنسی قدرت بدن را تخلیه می کند. بنابراین توصیه می شود برای کمک به هیدراته شدن و حفظ سطح انرژی، آب بنوشید.

شاید بپسندید: نشانه های عاشق شدن زنان: وقتی یک زن عاشق شما می شود این ۱۴ نشانه در رفتار او دیده می شود!

نوشیدن یک لیوان آب بعد از رابطه جنسی با افزایش تولید ادرار به بهداشت جنسی نیز کمک می کند. این به نوبه خود به حذف باکتری های مضر از بدن منجر می شود و از بیماری ها جلوگیری می کند. به علاوه دفع سموم از بدن بسیار مهم است که با افزایش مصرف آب می توان این کار را انجام داد. نکته مهم دیگر این است که نوشیدن آب زیاد باعث می شود جریان خون و اکسیژن به خوبی در آلت تناسلی تامین شود.

بنابراین در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی چشمک به فواید نوشیدن آب پس از رابطه جنسی می پردازیم. زیرا رابطه جنسی قدرت بدن را تخلیه می کند و شما نیاز به تامین انرژی و هیدراته شدن دارید. با ما همراه باشید تا با هم فواید نوشیدن آب و سایر نوشیدنی های خوشمزه و انرژی زا را با هم مرور کنیم.

بیشتر بخوانید: مضرات رابطه جنسی زیاد + روش های مقابله با خطرات احتمالی

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی

۱. کاهش خشکی واژن

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی: برخی از زوج ها به ویژه خانم ها با مشکل خشکی در قسمت واژن مواجه می شوند. زمانی که واژن ترشح نکند رابطه جنسی بسیار دردناک خواهد بود. کم آبی بدن تاثیر زیادی بر خشکی واژن دارد. بنابراین مقدار آبی را که می نوشید افزایش دهید. با افزایش آب بدن مشکل خشکی واژن نیز کاهش می یابد.

احتمالاً بپسندید: انتظارات نابجای شوهر از زن: به این ۸ خواسته شوهر تان نه بگویید!

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی

بیشتر بخوانید: فواید شگفت انگیز ترکیب سیر و عسل برای سلامت جسمی و جنسی مردان

۲. ارگاسم بهبود می یابد

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی: نه تنها وقتی بدن تان هیدراته می‌شوید، از خشکی واژن نجات می یابید. بلکه جریان خون بیشتری به آلت تناسلی‌تان می‌رسد و در نتیجه ارگاسم بهتر و طولانی‌تری خواهید داشت.

احتمالاً بپسندید: مسئولیت شوهر در قبال همسر: هر شوهری باید این ۱۲ کار را برای همسرش انجام دهد!

۳. سطح انرژی را افزایش می دهد

مصرف آب بیشتر به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید. هیدراتاسیون ضعیف بر مکانیسم های تولید انرژی در بدن تأثیر می گذارد. در نتیجه در رابطه جنسی إحساس ضعف و خستگی خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: ۲۰مواد خوراکی که میل جنسی زنان را افزایش می هد + سایر روش ها

۴.بدن تان را سم زدایی می کند

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی: آب به طور طبیعی سموم و آلاینده ها را از بدن شما دفع می کند. اگر به اندازه کافی آب ننوشید، همه این موارد می توانند در بافت های بدن شما تجمع پیدا کنند و تعادل بیوشیمیایی ظریف بدن را مختل کنند. در نتیجه میل جنسی و هورمون‌های جنسی شما را تغییر می‌دهد و میل جنسی شما کاهش می یابد.

احتمالاً بپسندید: علت بی حوصله شدن زنان: آقای شوهر زنان به این ۱۲ علت بی حوصله و عصبی می شوند!

نوشیدن آب

۵.خستگی را کاهش می دهد

رابطه جنسی شدید می تواند به اندازه ورزش خسته کننده باشد. طبق یک مطالعه که همین أواخر صورت گرفته، ۲۵ تا ۳۰ دقیقه فعالیت جنسی معادل یک دویدن ۳ مایلی است. بنابراین با افت انرژی پس از رابطه جنسی مواجه می شوید. آب به شما در مبارزه با خستگی ناشی از فعالیت جنسی بسیار کمک می کند.

احتمالاً بپسندید: شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

به غیر از آب، پس از رابطه جنسی چه باید بنوشید؟

با وجود این که نوشیدن آب پس از رابطه جنسی بسیار مفید است. اما نوشیدن آب به تنهایی پس از مقاربت کافی نیست. زیرا آمیزش جنسی به عنوان یک فعالیت بدنی شدید تمام انرژی بدن شما را تخلیه می کند. بنابراین برای تامین مجدد انرژی به نوشیدنی های مقوی بیشتری نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از ریختن ریمل: چی کار کنم ریملم روی صورتم نریزه؟ + ۵ ترفند آرایشی طلایی

۱. آب الکترولیت دار

اگر در طول رابطه جنسی به وفور عرق می کنید، ممکن است الکترولیت ها را از دست بدهید. بنابراین برای بازیافتن انرژی از دست رفته تان بهتر است از آب های الکترولیت دار خانگی یا فروشگاهی استفاده کنید. این آب ها به سرعت سطح انرژی بدن را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: مشکلات جنسی مردان: هر مردی با این ۵ مشکل جنسی مواجه می شود

۲. آب نارگیل

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی: آب نارگیل سرشار از منیزیم، سدیم، پتاسیم و ویتامین C است. در واقع نوشیدن آب نارگیل پس از رابطه جنسی ایده آل است. زیرا این مواد مغذی در آب معمولی یافت نمی شوند. با نوشیدن آب نارگیل انرژی بدن تان به خوبی بازیافت می شود و إحساس خستگی تان از بین می رود.

شاید بپسندید: شوهر ایده آل: اگر همسرتان این ۶ ویژگی را دارد، شوهر ایده آلی است

۳.شیر موز

یکی از عوارض رابطه جنسی، گرفتگی عضلات است. بنابراین، نوشیدن یک شیر موز بعد از رابطه جنسی از اسپاسم یا گرفتگی عضلات جلوگیری می کند. به گفته متخصصان تغذیه، موز حاوی آنزیم بروملین است که در برخی مطالعات نشان داده است که میل جنسی مردان را نیز افزایش می دهد.  به علاوه  موز سرشار از ویتامین های گروه B مانند ریبوفلاوین هستند که برای تولید تستوسترون، هورمون جنسی ضروری است.

شاید بپسندید: عشق اشتباهی: ۹ نشانه که با فرد اشتباهی وارد رابطه عاشقانه شده ایم!

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی

ازدواج موفق: ۱۰  قانون طلايي ازدواج موفق که از آن بی خبرید!

۴. دوغ

نوشیدن آب پس از رابطه جنسی: دوغ از ماست ساخته می شود که حاوی کلسیم، ویتامین های B6 و B12، ریبوفلاوین، پتاسیم و منیزیم است. این مواد مغذی ضروری به حفظ تعادل و انرژی مناسب در بدن پس از رابطه جنسی کمک می کنند. البته پس از رابطه جنسی که بدن تان بسیار داغ و عرق کرده است نباید دوغ سرد بنوشید. بهتر است دوغ را در دمای مناسب قرار دهید که حالت ولرم داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: 7 بهترین کاربرد سرکه سفید برای پاکیزگی منزل!+ با کمک سرکه سفید در هزینه ها صرفه جویی کنید!

۵. آب زغال اخته

آب زغال اخته یکی از نوشیدنی های طبیعی توصیه شده برای افزایش تولید ادرار در بدن است که از طریق آن می توان سموم را دفع کرد. این نوشیدنی  یک گزینه خوب برای دفع سموم و افزایش سطح انرژی در بدن است.

بیشتر بخوانید: ۱۶ بهترین و موثرین غذاهای افزایش دهنده میل جنسی

زن جذاب از نظر مردان: ۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا