;
ترفندهای زندگیزندگی

 7 بهترین کاربرد سرکه سفید برای پاکیزگی منزل!+ با کمک سرکه سفید در هزینه ها صرفه جویی کنید!

کاربرد سرکه سفید برای پاکیزگی منزل : مطمئن هستیم که شما با آشنا شدن با کاربرد سرکه سفید برای پاکیزگی منزل و بهداشت خانه، هرگز این ماده مهم را از آشپزخانه خود دور نخواهید کرد. سرکه در عین کارآمدی در بهداشت و پاکیزگی منزل می تواند در هزینه شما صرفه جویی ایجاد کند.

اثر پاک کنندگی سرکه به مدیریت بودجه کمک می کند. اگر گرانی محصولات پاک کننده شما را آزار می دهد، با معجزاتی که می توانید با سرکه خلق کنید، آشنا شوید! با مطلب کاربرد سرکه سفید برای پاکیزگی منزل از سری مطالب تازه ها بخش ترفندهای زندگی مجله خبری چشمک با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:  مواد غذایی بدون تاریخ مصرف: 8 ماده غذایی که پس از پایان تاریخ مصرف، قابل استفاده اند!؟

کاربرد سرکه سفید برای پاکیزگی منزل

اگر از هر یک از کارشناسان حوزه نظافت بپرسید، یک جمله را خواهید شنید. «برای تمیز کردن سرکه دم دست داشته باشید!» سرکه سفید نه تنها یک روش طبیعی برای تمیز کردن تقریباً تمام قسمت‌های خانه است. تنهها یک بطری از آن، ماهها می تواند شما را از محصولات نظافت منزل بی نیاز کند.

شاید عادت کردن به بوی سرکه زمان بر باشد، اما مطمئن هستیم که استفاده از این ماده بسیار جذاب خواهد بود زیرا مقرون به صرفه، موثر و سالم است. ما در این مطلب 7 نکته یا خاصیت برای سرکه را که در همه زمینه ها از تمیز کردن سطوح گرفته تا خوشبو کردن کاربرد دارد را برای شما گردآوری کرده ایم.

اجتمالاً بپسندید: فواید باورنکردنی مصرف ترکیب عسل و نمک!

با کمک سرکه می توانید سطوح روشن و تمیز داشته باشید.

با کمی سرکه می توانید سطوح را به خوبی تمیز کنید. می توانید سرکه را بدون رقیق کردن استفاده کنید و یا اگر بوی آن خیلی سنگین است می توانید آن را با آب به نسبت 1:1 مخلوط کرده و استفاده کنید.توجه داشته باشید که اسید موجود در سرکه می تواند باعث سایش سطوح طبیعی مانند گرانیت شود.

شاید بپسندید: کاشت سبزه عید فوری: کدام دانه ها خیلی سریع سبز می شوند + طرز تهیه سبزه پرپشت و زیبا!

دستگاه قهوه ساز را تمیز کنید.

به لطف کاربرد سرکه سفید برای پاکیزگی منزل، می توانید دستگاه قهوه ساز را کاملا تمیز کنید. برای این کار، سرکه را داخل دستگاه قهوه ساز بریزید و آن را تکان دهید. چند بار دیگر آبکشی کنید تا بوی سرکه کاملا از بین برود.

شاید بپسندید: بوی بد تخم مرغ: چرا تخم مرغ در دسرها و غذاها بوی ضخم می دهد؟| چگونه بوی آن را کاهش دهیم؟

کاربرد سرکه سفید برای پاکیزگی منزل

5 بهترین راهکار برای شناسایی و تشخیص بادمجان شیرین از تلخ!

پنجره های خود را با سرکه پاک کنید.

آیا می دانستید که سرکه خالص بهترین پاک کننده شیشه است؟ می توانید مقداری آب داغ اضافه کنید تا بوی آن از بین برود.

نکات مهم برای شستشوی لباس برای حفظ رنگ و ماندگاری آن!

از شر بوی بد خلاص شوید.

هیچ راه حلی بهتر از سرکه برای بوی بد خانه وجود ندارد. سرکه خالص  در از بین بردن بوی سیگار بسیار موثر است. برای رفع بوی بد خانه روی مبل و فرش اسپری کنید. خانه شما ممکن است در ابتدا شبیه سرکه به نظر برسد، اما وقتی بوی سرکه از بین برود، همه بوهای بد هم با آن از بین خواهند رفت.

شاید بپسندید: ۱۳ راه مطمئن برای تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی

ظروف را روشن تر کنید.

اگر ظروفی را که مایع ظرفشویی تمیز می کند دوست ندارید، آن را با سرکه امتحان کنید. مقداری سرکه به مخلوط اضافه کنید تا به شستشو کمک کند و نتیجه را تماشا کنید. برای براق شدن ظروف، دو فنجان سرکه را به همراه مقدار معمول مایع ظرفشویی به کف ماشین ظرفشویی اضافه کنید.

شاید بپسندید: تشخیص هندوانه شیرین و قرمز: با این ۵ ترفند قرمز ترین هندوانه را برای شب یلدا انتخاب کنید

دریچه سینک ظرفشویی را باز کنید و بوی بد را از بین ببرید

به جای صرف هزینه برای پاک کننده های فاضلاب گران قیمت، می توانید کار را با سرکه ارزان انجام دهید. جوش شیرین را در سینک بریزید، سپس یک لیوان سرکه به آن اضافه کنید تا کف کند. به این ترتیب لوله سینک از عمق آن پاک می شود. با ریختن آب داغ بعد از سرکه، پاکسازی عمیق را کامل کرده اید.

شاید بپسندید: پوست لیمو ترش: ۱۸ کاربرد شگفت انگیز و جالب پوست لیمو که نمی دانستید!

کاربرد سرکه سفید

احتمالاً بپسندید: آشنایی با ویتامین B6 : همه چیز درباره ویتامین B6 و ضرورت آن برای حفظ سلامت جسمی و روانی!

بوی خوب خانه خود را با سرکه تامین کنید.

اگر بوی سرکه شدید باشد، یک سرنخ دیگر وجود دارد. چند قطره اسانس را به سرکه اضافه کنید. یا تمام پوست پرتقال ها را جدا کنید و در یک شیشه جمع کنید. سرکه را داخل شیشه بریزید و بگذارید یک هفته بماند. می توانید از آن مخلوط سرکه نارنجی روشن برای تمیز کردن خانه در پایان یک هفته استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: کاهش وزن با سرکه سیب: با مصرف به موقع سرکه سیب به وزن دلخواه تان برسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا