;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن مقدار عددی برگها و گل، معادله آخر را حل کن!

آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل: بخش سرگرمی چشمک یک مسابقه جالب و سرگرم کننده وجود دارد که مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. این آزمون برای قوی ترین افراد در ریاضی در نظر گرفته شده است و به شما این امکان را می دهد که در حین سرگرمی، دانش خود را به کار ببندید. با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل همراه باشید.

قانون ساده است: شما باید ارزش عددی تمام اشیا تصویر که شامل برگ سبز و زرد و گل است را پیدا کنید. برای این چالش ریاضی محرک آماده شوید و منطق خود را امتحان کنید. آیا آماده کشف رازهای پشت این پازل ها هستید؟ این پازل از بسیاری جهات هیجان انگیز است. نه تنها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را توسعه دهید، بلکه یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. این بازی برای همه قابل دسترسی است، فقط باید اصول اولیه عملیات ریاضی را بدانید. مطمئن باشید، عملیات مورد استفاده ساده است: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. با این حال، زمان موجود را دست کم نگیرید.

شاید بپسندید:حکایت مرد گل خوار و عطار قند فروش از داستان های پرمعنای مثنوی معنوی!

آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل

برای حل این معمای مجله خبری چشمک فقط 15 ثانیه فرصت دارید. برای یافتن ارزش هر کیک از سرعت و دقت در محاسبات خود استفاده کنید. بنابراین، آیا آماده هستید که این چالش را قبول کنید و مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ چگونه می توان ارزش هر تصویر و شی را پیدا کرد؟ برای حل این معما، اتخاذ یک رویکرد روشمند ضروری است. مهمتر از همه، وقت بگذارید و بیانیه را با دقت بخوانید تا به طور کامل زمینه را درک کنید.

سپس، توالی منطقی بین عناصر ارائه شده را تجزیه و تحلیل کنید. از توانایی های فکری خود برای فهمیدن معنی اعداد موجود در پازل استفاده کنید. مرحله به مرحله پیش بروید و ابتدا به دنبال واضح ترین ارزش ها باشید. هنگامی که یک مقدار را شناسایی کردید، سعی کنید همان استدلال را برای یافتن مقادیر دیگر به کار ببرید. برای حل موثر این معما از صبر و تفکر استفاده کنید. با آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:یه سگ خودش رو از چشم صاحبش مخفی کرده، اگه پیداش کنی چشات خیلی تیزه!

آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل

شاید بپسندید:  اگه تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا کنی، چشات مثل عقابه!

.

.

.

.

 

 

شاید بپسندید:اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر دخترک جلو آینه چیه!؟

 

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: جهانگرد بیچاره از کدوم درب خارج بشه تا از موقعیت خطرناک نجات پیدا کنه!

پاسخ آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل

آیا پاسخ آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل را پیدا کرده اید؟عجله کن؛ زمان در حال اتمام است. شاید بیشتر شما تا به حال این پاسخ را پیدا کرده باشید.اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید راه حل ارائه شده در پایان مطلب را بررسی کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل آخرش معلوم شد توی ظرف یارو چی بود

.

.

.

.

شاید بپسندید: شخصیت محافظه کار یا ماجرا جوی خود را با این تست شخصیت کشف کنید!

جواب آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل: پاسخ 38 است.

– معادله اول: گل+ گل= 20.

برای یافتن مقدار کیک باید موارد زیر را انجام دهید: 20 / 2 = 10. مقدار گل 10 است.

– معادله دوم: گل× برگ سبز = 20.

با تقسیم 20 بر 10 عدد 2 بدست می آید که ارزش برگ سبز است.

– معادله سوم: برگ زرد تقسیم بر 2 عدد برگ سبز که حاصل 2 است.

مقدار برگ سبز 2 بود که در اینجا 2 برگ سبز است یعنی ارزش 4. برای بدست آوردن مقدار برگ زرد کافی است حاصل ضرب 2 را در مقدار برگ ها یعنی 4 ضرب کنیم که جواب 8 می شود.

– معادله چهارم: گل- برگی سبز x سه برگ زرد  =؟

با توجه به اولویت ضرب مجموع 3 برگ زرد یعنی عدد 24 بر عدد 2 در ابتدا ضرب و از ارزشش گل که عدد 10 است کم می کنیم که جواب منفی 38- می شود.

شاید بپسندید: اگه 3 تفاوت دو تصویر دخترک تنها را تو 7 ثانیه پیدا کردی، حتماً برا خودت اسپند دود کن!

آزمون با ارزش عددی برگ ها و گل

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از آزمون ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی شیطان و زن مکار !

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: هوش خود را با پیدا کردن مجموع ارزش عددی میوه ها ارزیابی کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از کوله پشتی ها را انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی، کینه توز یا مهربان!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:در 10 ثانیه، چند گرگ را در تصویر شناسایی کردی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با انتخاب یک ماهی می توانید زوایای شخصیتی خود را بهتر بشناسید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان ضرب المثل اول چاه را بکن بعد مناره را بدزد!

(ویدیو) پیشرفت طراحی اتومبیل بی ام دبلیو در گذر زمان

چشات تیزه مثل عقاب، پس چهره مخفی تصویر اسب رو تو 5 ثانیه پیدا کن!

کدام حلقه را انتخاب می‌کنی!؟ انتخاب‌تان می تواند ویژگی اصلی شخصیتی و توانایی بالقوه‌تان را افشا کند!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. درست نبود
    الان شما برگ پاییزی زو ۸در نظر گرفتین در صورتی که میشد ۴هم گذاشت ۴÷۲=۲اما شما گذاشتین ۸÷۴=۲باید یه عددی میذاشتین که دو کاره نباشه🙄🙄

    1. اشتباه نکن ۴تقسیم بر ۴ که نمیشه ۲
      برگ پاییزی تقسیم بر دو تا برگ سبز شده
      پس همون ۸ درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا