;
فرهنگ و هنر

آخوند خوشتیپ قزوینی که توسط جنیفر لوپز فالو شده + عکس و اصل ماجرا

آخوند فالو شده توسط جنیفر لوپز: جنیفر لوپز، ستاره‌ی 54 ساله‌ی آمریکایی که با لباسی جذاب و استایلی بی نظیر در مراسم مت گالا 2024 شرکت کرد و بار دیگر خوش سلیقگی اش را به رخ کشید، این روزها جزو خبرسازترین هاست و اخبار گوناگونی از او چون حضور نداشتن همسرش در مت گالا، استایل خیره کننده اش در میانسالی و… به گوش می رسد اما یکی از جالب ترین اخبار مربوط به فالو کردن یک روحانی با اسم و فامیلی ایرانی توسط جی لو است. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر  اطلاعاتی بیشتری درباره این خبر عنوان نموده ایم.

بیشتر بخوانید: با روتین ضد پیری جنیفر لوپز شما هم جوان بمانید!

آخوندی که جنیفر لوپز فالو می کند

جنیفر لوپز بازیگر مشهور آمریکایی در فضای مجازی 253 میلیون دنبال کننده داشته و حدود 1500 نفر را دنبال می کند که یکی از آنها روحانی به نام جواد قزوینی است که در صفحه مجازی خود به زبان انگلیسی به سخنرانی و وعظ می پردازد.

آخوند فالو شده توسط جنیفر لوپز، اطلاعات زیادی درباره خانواده و هویت اصلی این روحانی وجود ندارد اما ایشان به برخی شهر های ایران از جمله قم هم رفت و آمد داشته است. نکته جالب توجه این است که جنیفر لوپز جزو دنبال شوندگان آقای روحانی نیست و ایشان این چهره سرشناس را دنبال نمی کند ولی جنیفر لوپز او را فالو کرده و همین دلیل شهرت بیشتر این روحانی شد و مخاطبان مشتاق شدند تا بدانند ماجرا چیست و این روحانی چه موضوعاتی را مطرح می کند که برای خانم بازیگر جالب شده است.

بیشتر بخوانید: عکسی کارتونی و فانتزی که یکی از طرفدارن روژان و وکیل سریال نون خ منتشر کرده و بسیار وایرال شده+عکس

جالب خواهد بود: پرنسس های جنگجو در کشورهای مختلف +عکس

آخوند فالو شده توسط جنیفر لوپز

سید محمدجواد قزوینی، آخوند فالو شده توسط جنیفر لوپز کیست؟

سید محمدجواد قزوینی (Jawad Qazwini) روحانی است که 16 سال قبل، همراه با خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده است و در حال حاضر در این کشور، مشغول ساختن پایگاهی برای دین شیعه است و همین اقدامات او برای حمایت از شیعیان و تلاش برای فراهم شدن شرایط لازم، مورد توجه رسانه‌های این کشور نیز قرار گرفته است و در واقع میتوان گفت ماجرای اصلی محبوبت این روحانی، همین دست تلاش های اوست.

آخوند فالو شده توسط جنیفر لوپز، آخوند معروف شده این روزها، در کنار فعالیت سنتی در مسجد، در فضای اینستاگرام و یوتیوب هم فعالیت جدی در جهت تبلیغ شیعه دارد که ظاهرا این نوع فعالیت های او مورد توجه جنیفر لوپز بوده که صفحه اش توسط جی لو دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: جنیفر لوپز با منتشر کردن این خبر حسرت برانگیز، حسابی روی شوهر سابقش را کم کرد!

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: بازیگر نقش شاهزاده سُریو خواهر دلسوز موهیول بیرون سریال سرزمین بادها بعد 16 سال+عکس

احتمالا بپسندید: زیباترین زنان از نظر منتقدین: در لیست 30 زیباترین زن جهان دو زن از ایران حضور دارند!

جالب خواهد بود: بازیگر نقش هیوبو در واقعیت چقدر باکلاسه+چقدره شبیه پروفسور سریال خانه کاغذی هست!

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پایتخت که در 13 سال گذشته فوت شده اند+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سه =

دکمه بازگشت به بالا