;
تفریح و سرگرمی

مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر: تستی که امروز در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است از جمله تست های جالبی است که نتایح آن، شما را شگفت زده خواهد کرد. این تست می تواند مهمترین و مخفی ترین ویژگی های شخصیتی و حتی آینده شما را برملا کند. همانطور که از مسیرهای زندگی عبور می کنیم، باید مسیرهای بالقوه متعددی انتخاب کنیم که هر کدام با دیگران در هم تنیده می شوند. انتخاب مسیر خود به این معنی است که آگاهانه تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما و آینده تان مناسب و مفید است. تست شخصیت براساس انتخاب مسیر را انجام دهید و از نتایح آن برای انتخاب های خود استفاده کنید.

شاید بپسندید:این مرد خوش تیپ همسر کدوم یک از این خانم خوشکلاست!؟ | فقط نکته سنجا درست جواب میدن!

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر

با توجه به آنچه اشاره شد مسیری را که در زندگی انتخاب می کنید، نباید بر اساس آنچه مردم در مورد شما می گویند، باشد، بلکه شما خود باید تشخیص بدهید که کدام مسیر در زندگی به نفع شما است. حالا یک لحظه تصور کنید که می توانید در یکی از این شش مسیر پیاده روی کنید. دوست دارید کدام مسیر را انتخاب کنید؟ با بخش تفریح و سرگرمی چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب مسیر همراه باشید. تصویر تست شخصیت براساس انتخاب مسیر را با هم مرور می کنیم. زیاد فکر نکنید.

شاید بپسندید: آیا چشمی مثل عقاب داری!؟| فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر

شاید بپسندید: بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تیزبینی و قدرت دیدت رو با پیدا کردن موش مخفی تصویر اثبات کن!| افراد تیزبین در یک نگاه موفق میشن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب مسیر

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر

اکنون که مسیر خود را انتخاب کردید بهتر است تفاسیر هر انتخاب را مورد توجه قرار دهیم.

شاید بپسندید: اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

.

.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو نفر دزد هستند!؟|به پلیس در شناسایی دزد تصویر کمک کنید!

 

 

شاید بپسندید: یه زنبور ناقلا خودشو تو رختخواب مخفی کرده، قبل اینکه دخترک رو نیش بزنه پیداش کن!

۱.مهربانی

مسیر شماره 1

اگر مسیر ۱ را در تست شخصیت براساس انتخاب مسیرانتخاب کردید: به چیزهایی که از نظر شما واقعا مهم هستند، بسیار علاقه مند هستید. مثل مهربانی، سخاوت، ارتباط و عشق خالصانه شما به دیگران. شما همیشه نسبت به دیگران مهربان هستید و به نیازهای آن ها اهمیت می دهید. در برخی موارد آنها را طوری در نظر می گیرید که انگار عزیزترین کس شما هستند.

اما چالش اصلی در مورد شما این است که بیش از حد به دیگران اهمیت می دهید. زیرا در برخی موارد با کمک فداکارانه به دیگران، حتی نیازهای خود را نادیده می گیرید. چنین شیوه رفتاری برای آینده شما مناسب نیست. زیرا باید به خود تان هم توجه کنید.

شاید بپسندید:  اگه نکته عجیب و غریب میز صبحونه را تشخیص دادی، حتماً برای خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

۲.رویایی

مسیر شماره 2

در صورت انتخاب مسیر 2 در تست شخصیت براساس انتخاب مسیر: شما فردی بسیار زیرک و رویاپردازی هستید. با توانایی بالای خود در رویاپردازی مسیری را که باید به سمت رویاهای خود طی کنید، برنامه ریزی می کنید. اگرچه گاهی اوقات برای شما دشوار است که کار خود را با انتظارات خود هماهنگ کنید. شما سرشار از استعدادهای شگفت انگیز هستید به هیمن علت آینده خوبی در انتظار شما است. اما باید زمان خود را بهتر مدیریت کنید. زیرا در زندگی انحرافات زیاد باعث می شود راه خود را گم کنید و نتوانید به اهداف خود دست یابید.

کار و برنامه‌ها و فهرست‌های نظارتی که به شما امکان می‌دهد، زمان خود را بهتر مدیریت کنید. زیرا برای زندگی و پروژه‌های آینده تان بسیار مفید است.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زنی که باردار نیست، یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره، کدومه!؟

۳.دست آورد

مسیر شماره 3

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر: شما فردی هستید که مشخصه شما این است که اهداف و مقاصد خود را در زندگی تعیین می کنید و تا زمانی که به آنها نرسید، استراحت نمی کنید. جهت گیری موفقیت شما می تواند باعث شود که خود را بسیار شدید قضاوت کنید. با وجود اینکه به چیزهای شگفت انگیزی دست یافته اید، خود را به خاطر این که بیشتر تلاش نکرده اید، سرزنش می کنید. مراقب باشید با این روش شما فراتر از آنچه مناسب است کار می کنید و این باعث استرس و حتی بیماری های جسمی می شود.

چالش اصلی شما این است که بپذیرید شما فردی فوق العاده هستید که کارهای فوق العاده ای انجام می دهید و آینده تان درخشان خواهد بود. یاد بگیرید که برای دستاوردهای تان حتی کوچکترین آنها ارزش قائل شوید و قاطعانه اما آرام به سمت بزرگترین اهداف خود حرکت کنید.

شاید بپسندید: تو تصویر چی دیدی تا بگم که آدم رمانتیکی هستی یا فقط فکر می کنی!| نتیجه عجیبه و جالبه!

۴.شاد

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر

اگر مسیر 4 را در تست شخصیت براساس انتخاب مسیر انتخاب کردید: شما خود را فردی توصیف می‌کنید که زندگی را شایسته زندگی با شادی می‌دانید و آن را به روش‌های مختلف مثل ایده های تان، لباس پوشیدن تان و کارتان نشان می دهید. شما دارای ظرفیت مشاهده‌گری هستید که از شما فردی با حساسیت و استعداد ویژه برای خلاقیت و هنر می‌سازد.

در جاهایی که اجازه دارید خودتان باشید، احساس راحتی می کنید و در جاهایی که ظرفیت خلاقیت شما را محدود می کند به راحتی غرق می شوید و خسته می شوید. در عین حال، حساسیت شما فراز و نشیب های عاطفی مکرر ایجاد می کند و چالش بزرگ شما در بیان صادقانه احساسات تان است که به شما کمک می کند بهتر مراقب احساسات تان باشید. شما بیشتر در لحظه فکر می کنید و به آینده اهمیت نمی دهید.

شاید بپسندید: اگه خرس عروسکی رو تو این تصویر پیدا کردی،حتما بخاطر تیزبینی ات برا خودت اسپند دود کن!

۵.ماجراجو

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر: بدون شک، شما خود را فردی آزاد، با روحیه ماجراجویی و با اشتیاق به دانستن، کاوش و زندگی معرفی می کنید. گرانبهاترین دارایی شما آزادی شماست و به همین دلیل گاهی نسبت به قبول تعهدات ترس دارید. در واقع این بزرگ ترین چالش شما است. اما نگران نباشید زیرا تعهد دادن، آزادی شما را محدود نمی کند، در واقع در مورد شما، تعهد دادن به رشد شما کمک می کند.

یک شروع خوب این است که بدانید در آینده در کجا می خواهید قرار بگیرید. بنابراین رویاهای بزرگ خود را در زندگی تعریف کنید و اینکه قاطعانه به سمت آنها بروید و مسئولیت های لازم را بر عهده بگیرید.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

 ۶.باهوش و روشمند

تست شخصیت براساس انتخاب مسیر

اگر مسیر 6 را در تست شخصیت براساس انتخاب مسیر انتخاب کردید: شما مشتاق ایده ها، اطلاعات و عقل گرا هستید. شما مرتب نه تنها در مورد آینده خود فکر می کنید بلکه  شما علاقه مند به کشف چرایی چیزها هستید، چرا جهان کار می کند، چه کیهان، چه دنیای حیوانات، چه دنیای میکروسکوپی یا دنیای درونی افکار شما چگونه است و أساسا چرا وجود دارند و قرار است تا کی وجود داشته باشند. این مسائل از مکالمات عمیقی که به زندگی شما اضافه می کنند، لذت می برید.

چالش اصلی شما در سطح اجتماعی است، اگرچه همه افراد به اندازه شما باهوش یا جالب نیستند، اما همه آنها چیزی برای کمک به زندگی شما دارند. هنگامی که تصمیم بگیرید با دیگران مدارا و درک بیشتری داشته باشید، از افراد و ایده های شگفت انگیزی که وارد زندگی شما می شوند، شگفت زده خواهید شد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

 

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب مسیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: همین که به تصویر انداختی، چی تو تصویر دیدی تا بگم آیا عاقبت بخیر میشی یا نه!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از افراد تصویر به تازگی گروگان گرفته شده است!؟ فقط باهوشا میتونن جواب درست بدن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفته چه اخلاقای زشتی داری!؟ این تست رو انجام بده تا خودت بفهمی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: مدیر کل رو کی کشته!؟ | افراد ضریب هوشی بالا در یک نگاه قاتل را شناسایی می کنند!

برایتان جالب خواهد بود

اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی! |خیلیا اشتباه جواب دادن!

 نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

یه حیوون را انتخاب کن تا بزرگترین قدرت ات تو زندگی را بشناسی!| از نتیجه شگفت زده خواهید شد!

یه اشتباه عجیب تو این تصویر نقاشی شده از ساحل هست که اگه تیزبین باشی در یک نگاه متوجه میشی!

فقط باهوشا و نکته سنج ها، تو یه نگاه میتونن بگن که اشکال اصلی تصویر ماهیگیر چیه!؟

یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا