;
تفریح و سرگرمی

فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی: این بازی فکری برای افرادی طراحی شده است که به جزئیات توجه زیادی دارند. فقط 15٪ افراد شرکت کننده در تلاش اول توانسته اند، آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی را شناسایی کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی همراه باشید و تلاش کنید تا اشکال موجود در تصویر فانتزی را پیدا کنید. پاسخ به این آزمون می تواند توانائیهای شناختی شما را اثبات کند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی همراه شوید.

شاید بپسندید: تو تصویر چی دیدی تا بگم که آدم رمانتیکی هستی یا فقط فکر می کنی!| نتیجه عجیبه و جالبه!

انواع و اقسام بازی های فکری می توانند، مهارت ها و چابکی ذهن شما را آزمایش می کنند. برای اینکه آزمون بتواند چنین عملکردی داشته باشد، شما باید بتوانید در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنید. از سوی دیگر باید بدانید که آزمون ها و سوالات تصویری هوش می توانند به رشد قدرت حافظه و نیز افزایش دقت و تمرکز شما کمک کنند. به این ترتیب این بازی ها امروزه برای برای آموزش مغز و تقویت مهارت های شناختی استفاده می شود.

شاید بپسندید: مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی

شما در اینترنت و فضای مجازی با انواع و اقسام، بازی های فکری روبرو خواهید بود. برخی از این آزمون ها ساده و برخی پیچیده هستند. به این ترتیب به اشکال مختلف در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. لذا این بازی ها به صورت بازی های کلمات، پازل های تصویری، معماهای منطقی، جدول کلمات متقاطع و سوالات تصویری و غیره منتشر می شوند.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفته چه اخلاقای زشتی داری!؟ این تست رو انجام بده تا خودت بفهمی!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تمرکز خود را بهبود ببخشید، ذهن خود را تازه کنید، و همزمان با این بازی فکری تصویری سرگرم کننده، سرگرم شوید. در این تصویر دخترکی در خانه ویلایی شان مشغول قدم زدن است. در نگاه اول تصویر کاملاً عادی به نظر برسد، اما در این تصویر مشکلی وجود دارد. آیا می توانید اشکال تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

شاید بپسندید:این مرد خوش تیپ همسر کدوم یک از این خانم خوشکلاست!؟ | فقط نکته سنجا درست جواب میدن!

آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی

شاید بپسندید: اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو نفر دزد هستند!؟|به پلیس در شناسایی دزد تصویر کمک کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: مدیر کل رو کی کشته!؟ | افراد ضریب هوشی بالا در یک نگاه قاتل را شناسایی می کنند!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی

همان طور که در ابتدای متن آمده است، تنها 15 درصد افراد توانسته‌اند تشخیص دهند که چه چیزی اشتباه است، چیزی که به نظر می‌رسد، یک تصویر کاملاً عادی است زمان شما به پایان رسیده است. بهتر است که بار دیگر تلاش دوم خود را برای رمزگشایی آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی انجام دهید.

شاید بپسندید: یه زنبور ناقلا خودشو تو رختخواب مخفی کرده، قبل اینکه دخترک رو نیش بزنه پیداش کن!

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

 

 

 

شاید بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی: بله کاملا درست است. تصویر دیوار خانه خود یک نقاشی است. لذا شما نباید صندلی وارونه و … را به عنوان اشکال تصویر مطرح کنید. اشکال اصلی تصویر در سگ تصویر است. این سگ اولاً صورتی رنگ است و ثانیاً دارای سه گوش است. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: آیا چشمی مثل عقاب داری!؟| فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

پاسخ آزمون اشکال تصویر فانتزی

شاید بپسندید: بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

امیدوارم از آزمون شناسایی اشکال تصویر فانتزی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تیزبینی و قدرت دیدت رو با پیدا کردن موش مخفی تصویر اثبات کن!| افراد تیزبین در یک نگاه موفق میشن!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: همین که به تصویر انداختی، چی تو تصویر دیدی تا بگم آیا عاقبت بخیر میشی یا نه!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از افراد تصویر به تازگی گروگان گرفته شده است!؟ فقط باهوشا میتونن جواب درست بدن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

نکته سنجی خودت را با شناسایی زنی که تظاهر می کنه خیلی پولداره، اثبات کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالا بپسندید: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی، به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

برایتان جالب خواهد بود

 نکته عجیب و غریب میز صبحونه را تشخیص دادی، حتماً برای خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی! |خیلیا اشتباه جواب دادن!

 نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

معمای سنجش ضریب هوش: اگه هوش کارآگاهی ات بالا باشه، داستان ترسناک تصویر را پیدا می کنی!

یه اشتباه عجیب تو این تصویر نقاشی شده از ساحل هست که اگه تیزبین باشی در یک نگاه متوجه میشی!

فقط باهوشا و نکته سنج ها، تو یه نگاه میتونن بگن که اشکال اصلی تصویر ماهیگیر چیه!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

دکمه بازگشت به بالا