;
تفریح و سرگرمی

معمای سنجش ضریب هوش: اگه هوش کارآگاهی ات بالا باشه، داستان ترسناک تصویر را پیدا می کنی!

معمای سنجش ضریب هوش: نکات عجیب و در عین حال ترسناکی در این تصویر قابل شناسایی است. البته این نکات را افرادی که دارای ذهنی فعال و چشمانی قدرتمند باشند، می توانند در 5 ثانیه پیدا کنند! پس نکات این تصویر را پیدا کنید و اثبات کنید که یک نابغه هستید. در جلسات آموزشی پلیس و کارآگاهان، همواره با آنواع و اقسام معماها و سوالات تصویری ذهن و تفکر منطقی آنان را به چالش می کشند تا در آینده بتوانند به اسانی معماهای واقعی را رمزگشایی کنند.

احتمالاً بپسندید: با صداقت بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بفهمی آیا آدم منطقی و خلاقی هستی یا خیر!؟

باید بدانید که چالش ها، معماها و سوالات تصویری توانسته اند جایگاه خوبی در شبکه های اجتماعی و به طور کلی در فضای اینترنت پیدا کنند. همه این بازی ها، هم مخاطبان را سرگرم کرده و هم زمینه را برای افزایش فعالیت های مغزشان فراهم می کند. همچنین امکان می دهد که افراد با کمک این بازها، میزان حافظه و توانائی های خود را افزایش دهند. همچنین ناگفته نماند که شما در فرآیند انجام بازی های فکری، ذهن خود را از تمام مشکلات روزانه پاک می کنید و ارامش پیدا خواهید کرد. پس با مجله خبری چشمک و معمای سنجش ضریب هوش همراه شوید.

شاید بپسندید: مدیر کل رو کی کشته!؟ | افراد ضریب هوشی بالا در یک نگاه قاتل را شناسایی می کنند!

معمای سنجش ضریب هوش

پس با توجه به آنچه در دو پاراگراف اول گفته شد، قصد داریم یکی از چالشی ترین معماهای تصویری را با شما به اشتراک بگذاریم. در معمای سنجش ضریب هوش، شما با تصویر جالبی روبرو می شوید. یک زوج کهنسال در حال گفتگو و پاسخگویی به سوالات پلیس هستند. در نگاه اول شما خطای فاحش قابل ذکری که مهم باشد را نمی توانید تشخیص دهید. اما اگر با نگاه پلیسی و کارآگاهی به تصویر نگاه کنید، اشتباهات ترسناک زیادی را شناسایی خواهید کرد.

شاید بپسندید: تو تصویر چی دیدی تا بگم که آدم رمانتیکی هستی یا فقط فکر می کنی!| نتیجه عجیبه و جالبه!

پس تصویر معمای سنجش ضریب هوش را به مدت 5 ثانیه مشاهده کنید و با توجه به معیارهای خود، آنالیز کنید که خطاهای فاحش چیست؟ اگر می خواهید  رکورد جدیدی را بشکنید، توصیه می کنیم تمام جزئیات را ببینید و تا آنجا که ممکن است تمرکز کنید تا بر چالش تصویری گیج کننده غلبه کنید.

یادتان باشد فقط 5 ثانیه فرصت دارید. لذا با دقت به تصویری که هم اکنون منتشر می شود، نگاه کنید.

شاید بپسندید: تیزبینی و قدرت دیدت رو با پیدا کردن موش مخفی تصویر اثبات کن!| افراد تیزبین در یک نگاه موفق میشن!

معمای سنجش ضریب هوش

شاید بپسندید: بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی: چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن مارمالاد روی عروس بهم زد!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

پاسخ معمای سنجش ضریب هوش

ما امیدوارم که شما توانسته باشید معمای سنجش ضریب هوش را رمزگشایی کنید.اگر هنوز پاسخ را پیدا نکردید می توانید تصویر را بیشتر بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

شاید بپسندید: اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو نفر دزد هستند!؟|به پلیس در شناسایی دزد تصویر کمک کنید!

.

 

 

شاید بپسندید: یه زنبور ناقلا خودشو تو رختخواب مخفی کرده، قبل اینکه دخترک رو نیش بزنه پیداش کن!

پاسخ معمای سنجش ضریب هوش: نکات ترسناک زیادی در این تصویر مشاهده می شود. جوانی که نمی تواند فریاد بزند اما با نوشتن یک پلاکارد از فردی که در نگاه اول به نظر می رسد یک پلیس است، درخواست کمک می کند. پیرزن چیزی شبیه کلاه گیس به سر دارد و احتمالاً یک زن نیست. پلیس نیز گویا، پلیس واقعی نیست. او هیچ نشانی بر روی لباس خود ندارد. شاید هم با پیرزن و پیرمرد همکار است. فضای بیرونی، یک فضای جنگلی را نشان می دهد. این پیرمرد و پیرزن در این جنگل، چکونه می توانند تنها زندگی کنند. به احتمال زیاد این دو به همراه پلیس قلابی، قاتلان سریالی هستند و در حال بازی با قربانی خود هستند.

شما چه فکر می کنید؟ این گونه سوالات توسط بخش آگاهی پلیس به نوآموزان داده می شود که میزان تحلیل منطقی آنها را بررسی کنند. نظرات و تحلیل های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

پاسخ معمای ضریب هوش

شاید بپسندید: اگه خرس عروسکی رو تو این تصویر پیدا کردی،حتما بخاطر تیزبینی ات برا خودت اسپند دود کن!

امیدوارم از معمای سنجش ضریب هوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست روان شناسی نقطه قوت شما چیست؟ این تصویر نشان می دهد ایا نحسین برانگیز هستید یا خیر؟

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت خانواده واقعی: کدوم یکی از این دو خانواده تقلبی و فیک هستند!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی برنده ساندویچ خوری: چه کسی برنده این مسابقه خواهد بود!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از افراد تصویر به تازگی گروگان گرفته شده است!؟ فقط باهوشا میتونن جواب درست بدن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی همسر واقعی: همسر واقعی مرد تصویر کدوم یکی از این خانماست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفته چه اخلاقای زشتی داری!؟ این تست رو انجام بده تا خودت بفهمی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احتمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مسافر زمان: یه آدم از آینده در این تصویر حضور داره، کجاست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زنی که باردار نیست، یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره، کدومه!؟

برایتان جالب خواهد بود

مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

این مرد خوش تیپ همسر کدوم یک از این خانم خوشکلاست!؟ | فقط نکته سنجا درست جواب میدن!

احتمالاً بپسندید: تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

 آیا چشمی مثل عقاب داری!؟| فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

 نکته عجیب و غریب میز صبحونه را تشخیص دادی، حتماً برای خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی! |خیلیا اشتباه جواب دادن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا