;
تفریح و سرگرمی

بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

معمای شناسایی کودک شیطون: مجله خبری چشمک هر روز با انتشار جدیدترین بازی های فکری تلاش می کند تا زمینه مناسبی را برای تفریح و سرگرمی شما فراهم کند. شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن ، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفته چه اخلاقای زشتی داری!؟ این تست رو انجام بده تا خودت بفهمی!

بر همین اساس مجله خبری چشمک بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش چشمک می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با مجله خبری چشمک و معمای شناسایی کودک شیطون همراه باشید. شما در این معما یا آزمون باید بتوانید کودک بازیگوشی که موش را در غذاخوری مدرسه رها کرده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

معمای شناسایی کودک شیطون

به این ترتیب با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید معمای شناسایی کودک شیطون را مورد توجه قرار دهید.

در تصویر معمای شناسایی کودک شیطون، چند کودک را در تصویر می بینید. یکی از کودکان تلاش کرده با رهاسازی یک موش در غذاخوری مدرسه، یکی از همکلاسی های خود را بترساند. فکر می کنید عامل این کار، کدامیک از کودکان تصویر است؟ به نظر شما ماریا کدامیک از کودکان خطاکار است و به خاطر آوردن موش به سالن غذاخوری باید تنبیه شود؟ با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 5 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

معمای شناسایی کودک شیطون

احتمالاً بپسندید: با صداقت بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بفهمی آیا آدم منطقی و خلاقی هستی یا خیر!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اخر تیزبینا هستی، پس 2 تا آهوی زبل رو تو این عکس پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست هوش فقط برای نوابغ: گاو صندوق را در تصویر رمزگشایی کنید!

پاسخ معمای شناسایی کودک شیطون
امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ معمای شناسایی کودک شیطون را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و آزمون را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: هوش کارآگاهی ات بالاست، پس بگو کدومیک از این 3 زن، فرزند خودش رو بغل نکرده!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: فقط یک باهوش می تواند در 7 ثانیه قاتل را شناسایی کند!

 

 

 

شاید بپسندید: اگر هوش کارآگاهی داری در 5 ثانیه کسی که قصد کودک ربایی دارد را شناسایی کنید!

پاسخ معمای شناسایی کودک شیطون: شاید برخی دخترک سمت چپ را عامل این کار معرفی کنند، آنهم به دلیل خنده مرموزی که بر لب دارد. اما واقعیت امر این است که پسرک سمتی راست تصویر این کار را کرده است. به قفس آهنی که سعید در پنهان کردن آن دارد توجه کنید.

شاید بپسندید:کدامیک از این دو نفر دزد هستند!؟|به پلیس در شناسایی دزد تصویر کمک کنید!

پاسخ معمای کودک شیطون

شاید بپسندید: بازیکن متفاوت را در میان بازیکنان بازی مرکب شناسایی کنید!|قدرت دیدت را اثبات کن!

امیدوارم از معمای شناسایی کودک شیطون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: تو تصویر چی دیدی تا بگم که آدم رمانتیکی هستی یا فقط فکر می کنی!| نتیجه عجیبه و جالبه!

 

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت خانواده واقعی: کدوم یکی از این دو خانواده تقلبی و فیک هستند!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی برنده ساندویچ خوری: چه کسی برنده این مسابقه خواهد بود!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از افراد تصویر به تازگی گروگان گرفته شده است!؟ فقط باهوشا میتونن جواب درست بدن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی همسر واقعی: همسر واقعی مرد تصویر کدوم یکی از این خانماست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام فقیر: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام خون آشام فقیرتر است؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوتهای تصویر گاو فانتزی رو پیدا کن!

برایتان جالب خواهد بود

یه زنبور ناقلا خودشو تو رختخواب مخفی کرده، قبل اینکه دخترک رو نیش بزنه پیداش کن!

معمای سنجش ضریب هوش: اگه هوش کارآگاهی ات بالا باشه، داستان ترسناک تصویر را پیدا می کنی!

مدیر کل رو کی کشته!؟ | افراد ضریب هوشی بالا در یک نگاه قاتل را شناسایی می کنند!

تیزبینی و قدرت دیدت رو با پیدا کردن موش مخفی تصویر اثبات کن!| افراد تیزبین در یک نگاه موفق میشن!

 فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا