;
تفریح و سرگرمی

هوش کارآگاهی ات بالاست، پس بگو کدومیک از این 3 زن، فرزند خودش رو بغل نکرده!؟

چه کسی کودک دیگری را بغل کرده: کدامیک از این سه زن، فرزند کس دیگر را در آغوش گرفته است؟ این شاید ساده ترین سوالی باشد که از شما پرسیده می شود. در آزمون چه کسی کودک دیگری را بغل کرده، شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه معمای تصویر را رمزگشایی کنید. طراح این آزمون معتقد است که تنها افراد باهوش، تیزبین و کسانی که دارای هوش کارآگاهی بالا هستند، می توانند این آزمون را حل کنند. کافی است متمرکز باشید. زمان شما محدود است.

شاید بپسندید: اگه خرس عروسکی رو تو این تصویر پیدا کردی،حتما بخاطر تیزبینی ات برا خودت اسپند دود کن!

با توجه به آنچه در بالا گفته شد باید گفت که اگر شما ذهن خارق العاده و تیزبینی همچون عقاب داشته باشید، می توانید رکوردی جدید در رمزگشایی تصاویر معمایی را از خود به جا بگذارید. باید بدانید که سوالات و معماهای تصویری توانسته اند محبوبیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دست آورند. از این نظر، ما شما را تشویق می کنیم که این تمرین یا آزمون جدید را که به دلیل سطح دشواری بالای آن در مدت کوتاهی به شدت مورد توجه قرار گرفته است را رمزگشایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون چه کسی کودک دیگری را بغل کرده همراه شوید.

شاید بپسندید: بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

چه کسی کودک دیگری را بغل کرده

اگر فکر می کنید جزو افراد نابغه در حل معماهای تصویری هستید و همواره به هوش بالای خود افتخار می کنید، امروز آزمونی جدید را با شما به اشتراک می گذاریم که می تواند ادعای شما را ثابت یا رد کند. پس آیا شما جزو سریع ترین کاربران هستید؟ اگر اینطور فکر می کنید، پس تحت فشار قرار می گیرید تا آزمون چه کسی کودک دیگری را بغل کرده را رمزگشایی و حل کنید. سعی کنید این تصویر را به خوبی مرور کنید، زیرا پاسخ در جزئیات است.

شما در تصویر آزمون چه کسی کودک دیگری را بغل کرده باید به دنبال پاسخ این سوال باشید که کدامیک از این 3 زنان، فرزند زن دیگری را به بغل گرفته است؟ شما در تصویر سه زن را مشاهده می کنید که هر کدام یک کودک را به بغل گرفته است. شما باید به تصویر دقیق نگاه کنید و بگوئید کدامیک بچه دیگری را در آغوش گرفته است؟ به عبارت دیگر کدامیک مادر واقهی فرزندی که در بغل دارد نیست؟ طراح آزمون معما معتقد است که تنها 2 درصد از مردم در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای توانسته اند این آزمون را رمزگشایی کنند. اگر آماده اید تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

چه کسی کودک دیگری را بغل کرده

.

شاید بپسندید: تو تصویر چی دیدی تا بگم که آدم رمانتیکی هستی یا فقط فکر می کنی!| نتیجه عجیبه و جالبه!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: تست بینایی آرش غذای سگش رو گم کرده، اگه گفتی کجاست!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با صداقت بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بفهمی آیا آدم منطقی و خلاقی هستی یا خیر!؟

پاسخ آزمون چه کسی کودک دیگری را بغل کرده

پاسخ آزمون چه کسی کودک دیگری را بغل کرده را فهمیدی؟ آیا به زمان بیشتری نیاز دارید؟ سعی کنید به «ژن‌هایی» که بین مادر و کودک به ارث می‌رسند فکر کنید، این امر در یافتن اینکه کدام نوزاد متعلق به مادر دیگری است، بسیار مهم است.

شاید بپسندید: بازیکن متفاوت را در میان بازیکنان بازی مرکب شناسایی کنید!|قدرت دیدت را اثبات کن!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو رئیس و کارمند تصویر کدوما هستن!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اخر تیزبینا هستی، پس 2 تا آهوی زبل رو تو این عکس پیدا کن!

پاسخ آزمون چه کسی کودک دیگری را بغل کرده: پاسخ در دسترس شما بود! شما فقط باید زنی را پیدا می‌کردید که تقریباً هیچ ویژگی مشترک نزدیک با نوزاد در آغوشش ندارد، بنابراین زن شماره 1، کودک زن دیگری را در آغوش دارد. او فک مثلثی دارد که با کودک کاملا متفاوت است. رنگ چشمان این زن نیز با رنگ چشم نوزاد کاملاً متفاوت است. اما دیگر زن ها حداقل در یک مورد ویژگی های مشترک با نوزاد دارند. این معماها تلاش دارند توانائیهای شناختی شما (دقت، تمرکز و بینایی و جزئی نگری) را افزایش دهند. لذا ممکن است گاهی چندان با منطق همراه نباشد.

شاید بپسندید: اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

پاسخ چه کسی کودک دیگری را بغل کرده

شاید بپسندید: اگر هوش کارآگاهی داری در 5 ثانیه کسی که قصد کودک ربایی دارد را شناسایی کنید!

امیدوارم از آزمون چه کسی کودک دیگری را بغل کرده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوتهای تصویر گاو فانتزی رو پیدا کن!

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت خانواده واقعی: کدوم یکی از این دو خانواده تقلبی و فیک هستند!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی برنده ساندویچ خوری: چه کسی برنده این مسابقه خواهد بود!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از افراد تصویر به تازگی گروگان گرفته شده است!؟ فقط باهوشا میتونن جواب درست بدن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی همسر واقعی: همسر واقعی مرد تصویر کدوم یکی از این خانماست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام فقیر: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام خون آشام فقیرتر است؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید:تست قدرت بینایی با استتار پلنگ: اگر قدرت دیدت عالی باشه،پلنگ مخفی را در تصویر پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احتمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مسافر زمان: یه آدم از آینده در این تصویر حضور داره، کجاست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگر می خواهید اطرافیان خود را بشناسید، کافی است به انگشتان پای آنها دقت کنید!

برایتان جالب خواهد بود

 

کدامیک از این دو نفر دزد هستند!؟|به پلیس در شناسایی دزد تصویر کمک کنید!

یه زنبور ناقلا خودشو تو رختخواب مخفی کرده، قبل اینکه دخترک رو نیش بزنه پیداش کن!

معمای سنجش ضریب هوش: اگه هوش کارآگاهی ات بالا باشه، داستان ترسناک تصویر را پیدا می کنی!

مدیر کل رو کی کشته!؟ | افراد ضریب هوشی بالا در یک نگاه قاتل را شناسایی می کنند!

تیزبینی و قدرت دیدت رو با پیدا کردن موش مخفی تصویر اثبات کن!| افراد تیزبین در یک نگاه موفق میشن!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. به نظر من زن سمت چپی کودک خودش رو بغل نکرده ولی نه برای دلیلی که شماه گفتید، برای اینکه دوتا زن دیگه دوتا دستاشون رو دور بچه‌شون گرفتن که یه وقت از بغلشون نیوفته ولی زن سمت چپ نه و این ینی اون حس مادرانه رو به بچه نداره و بچه خودش نیست

  2. از نوع بغل کردن زن میشه فهمید که بچه کسی دیگه رو بغل کرده حمایت مادرانه از بچه نکرده

  3. بنظر من که وسطیه میشد چون اگه دقت کنید توی دست بقیه کیف هستش و توی دست ایشون نبود به هرحال بچه وسیله داره دیگه
    (اصن بهترین دلیل ممکن🌝 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =

دکمه بازگشت به بالا