;
تفریح و سرگرمی

اگه ضریب هوشت بالاست، زنی که قاتل است را پیدا کن!

آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد: مجله خبری چشمک با معماها و سوالات تصویری منتشر شده، به خوبی ذهن و مهارت های شناختی مخاطبان خود را به چالش بکشد. این سوال تصویری از جمله سوالاتی است که می تواند به خوبی مهارت ها و حتی میران هوش شما را مورد آزمایش قرار دهد. قاتل کدام زن است؟ باید گفت که آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد به نحوی طراحی می شوند که برای پاسخگویی باید از نهایت دقت، تمرکز و نکته سنجی خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد همراه باشید.

همان گونه که بارها اشاره کرده ایم و محققان و کارشناسان حوزه سلامت بر آن تأکید کرده اند، بازی های فکری علاوه بر محک زدن توانائیهای شناختی شما، می توانند سبب رشد آن ها شوند. سرگرمی برای برای شما به ارمغان آورده و در نهایت قدرت منطق و تحلیل شما را افزایش دهند. آزمون شناسایی قاتل خونسرد از جمله همین آزمون هاست که ذهم و مغز شما را به چالش کشیده و سبب رشد توانائیهای شناختی شما خواهد شد. برای حل آزمون تنها 4 ثتیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن چهره دوم در تصویر راهب بودایی، اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد

به تصویر خوب نگاه کنید. در این تصویر شاهد حضور دو زن هستیم. در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد. زنان تصویر، زنان عادی ای هستند. اما اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که دقیقا این گونه نیست یکی از زنان تصویر آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد، فرد قاتلی هست که بسیار خونسرد مشغول فعالیت های شخصی خود است. سوالی که در آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد مطرح می شود این است که کدامیک از دو زن تصویر، یک قاتل است؟

پس با توجه به تصویر و توضیحات بالا، با دقت و تمرکز کامل، تصویر آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد را بررسی کنید. تحلیل و منطق شما می تواند به حل این ازمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای آزمون شناسایی قاتل خونسرد را نگاه کنید. یادتان باشد که تنها 4 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که پر از سوراخ و حفره است اما می‌تواند آب را درون خود نگه دارد!؟

آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد

.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد

یافتن پاسخ آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد برای بسیاری از مخاطبان وب سایت چشمک آسان است. ما مطمئن هستیم که مخاطبان چشمک، به سطح بالایی از توانایی فردی و شناختی دست یافته اند. اما در صورت پیدا نکردن پاسخ می توانید با انجام آزمون های بیشتر، مغز خود را تمرین دهید. در آزمون شناسایی قاتل خونسرد نیز می توانید از فرصت دوم استفاده کنید.

.

.

 

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد: بسیاری از افراد با دیدن دست در جعبه سمت چپ، حکم به قاتل بودن زن سمت چپ کردند. اما واقعیت اینجاست که نمی توان گفت که قاتل دست بریده شده قربانی خود را جلو چشم خود نگه داری کند. قاتل زن سمت راست که زیر حوله خود یک اسلحه دارد. او هر لحظه مواظب است که حمله ای علیه او صورت نگیرد.

شاید بپسندید: اگر حیوان مخفی را بین خطوط تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

آزمون با شناسایی قاتل خونسرد

شما چه فکر می کنید؟ قاتل کیست؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی قاتل خونسرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آدم تحلیل گر هستی یا سطحی !؟ | یکی از درخت ها را انتخاب کن تا متوجه بشی!

چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند؟

خواهر ندار و خواهر دارا | حکایت خواهری که صداقتش عاقبت خوش را برایش رقم زد!

تست هوش: با توجه به دو عبارت دیگر، پاسخ عبارت 33×33=؟ چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا