;
تفریح و سرگرمی

آزمون بینایی گربه متفاوت:فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه گربه متفاوت را پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی گربه متفاوت: همه یک بازی فکری خوب را دوست دارند و هیچ چیز سرگرم کننده تر از یک تصویر متفاوت نیست. اما آیا می‌دانستید که دانشمندان توانستند بخش مهمی از مغز سمت راست را شناسایی کنند که هنگام حل سوالات هوش فعال می شود. بسیاری از مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. مغز نیز درست مانند هر ماهیچه دیگری در بدن، اگر از آن استفاده نشود، دچار ضعف می شود. در آزمون بینایی گربه متفاوت شما اگر بتوانید گربه متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید، دارای تمرکز عالی و دقت نمره 20 هستید! با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر 5 تفاوت دو تصویر را در 15 ثانیه شناسایی کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

آزمون بینایی گربه متفاوت

امروز در مجله خبری چشمک یک پازل تصویری عالی داریم. آزمون بینایی گربه متفاوت مغز شما به سختی مورد آزمایش قرار می گیرد. برای انجام این کار تایمری آماده کنید. برای انجام این آزمون تنها 10 ثانیه فرصت دارید. آزمون بینایی گربه متفاوت مطمئناً به شدت مغز شما را به چالش کشیده و سبب افزایش دقت، تمرکز و بینایی شما می شود. آگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید بفهمید که کدام گربه با بقیه گربه ها متفاوت است؟ اگر آماده هستید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید!

شاید بپسندید: اگر قدرت دیدت عالی است،دو موش پنهان را در تصویر پیدا کنید!

آزمون بینایی گربه متفاوت

شاید بپسندید: تست شخصیت: به نظر شما کدامیک از گربه ها زیباتر و ملوس‌تر است؟

گربه متفاوت

چالش بالا یا آزمون بینایی گربه متفاوت واقعا ساده به نظر می رسد. اماواقعا انجام این تست به آسانی نیست. تنها 1 درصد افراد که از قدرت دید و تمرکز عالی برخوردار هستند می توانند در ده ثانیه گربه متفاوت را شناسایی کنند.

شاید کمی گیج شده اید. از این گذشته، گربه های بامزه A، B و C همگی یکسان به نظر می رسند. همه آنها یک رنگ هستند. هر سه آنها دارای یقه های قرمز-نارنجی هستند که در انتهای آن زنگی مایل به سبز است. بنابراین در این قسمت هیچ تفاوتی وجود ندارد.

پنجه هایشان چطور؟ تشخیص دقیق تعداد انگشتان پای گربه ها سخت است، اما چیزی که می توانیم با اطمینان بگوییم این است که پنجه های آنها یکسان است. ما می توانیم پنج انگشت مختلف را در پنجه های جلو و سه انگشت را در پای چپ ببینیم. بنابراین تفاوت چیزی نیست که آن پایین پیدا کنید.

در مورد چهره ها چطور؟ اگر هیچ چیز دیگری متفاوت نیست، پس مطمئناً باید همان بالا باشد. اما همه چیز در بالا بسیار شبیه به نظر می رسد. سه سبیل در هر طرف در هر سه گربه وجود دارد. این گربه سانان همگی دارای دهان یکسان در لبخندی دوست داشتنی، همراه با بینی های مثلثی شکل شایان ستایش، درست مانند گربه های واقعی هستند. بنابراین تفاوت در کجاست!؟

10 ثانیه شما به پایان رسیده است. اگر خسته شده اید می توانید در پایین به پاسخ مراجعه کنید.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: امروز یکی از حیوانات تست دیداری را انتخاب کنید تا تیپ شخصیتی خود را بشناسید

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی گربه متفاوت

به چشمان گربه ها دقت کردید؟ اشتباه نکنید چشم هایشان همکگی شبیه هم هست. چشم چپ هر یک از گربه ها بزرگتر از راست است. همچنین همه آنها مژه های یکسانی دارند که از بالای پلک هایشان نمایان می شود. اما آیا به ابروها دقت کردید!؟

بله کاملا مشخص است که گربه های A و B هر کدام یک خط ابرو دارند که به صورت مورب بالای پلک ها کشیده شده است. در حالی که گربه C اصلاً ابرو ندارد (و نه گربه های واقعی!).

شاید بپسندید: آیا می توانید در 10 ثانیه،پرنده استتار شده را در ساحل پیدا کنید!؟

پاسخ آزمون

شاید بپسندید:تست بینایی نوازندگان:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

بنابراین گربه C در آزمون بینایی گربه متفاوت، گربه متفاوت است.. نکته دیگر سایه تیره بالای سر است که به سمت صورت پایین می آید. به نظر می رسد که تصویرگران به طرز ماهرانه ای این را در معرض دید پنهان کرده اند تا به نظر برسد که گربه ابرو دارد، مگر اینکه واقعاً از نزدیک نگاه کنید!

شاید بپسندید: یک گربه انتخاب کنید و ببینید بزرگترین مشوق شما در زندگی کیست؟

اهمیت بازی های فکری برای سلامت مغز

هر تمرین و بازی فکری می تواند عملکردهای شناختی مختلف مانند حافظه، حل مسئله و تفکر انتقادی را بهبود بخشد. بازی های فکری برای تفکر انتقادی و حل مسئله شامل جدول کلمات متقاطع، شطرنج، سودوکو یا بریج است.لذا برای آزمایش توانائیهای شناختی خود، انجام بازی ها و پازل های معمایی را در برنامه های روزانه خود قرار دهید.

شما با چه سرعتی توانستید معما را حل کنید؟

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی گربه متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

معمای حروف:آیا می توانید حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید؟

تست شخصیت: در اولین نگاه در تصویر چه چیزی را تشخیص دادی!؟

اگر اشیاء متفاوت تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید،دقت‌تان عالی است!

آیا می توانید گوزن جوان استتار شده را در این عکس پیدا کنید؟

آزمون تمرکز: با پیدا کردن چهره دوم، قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

آیا می توانید سگ پنهان شده میان پانداها را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا