;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: با پیدا کردن چهره دوم، قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

اگر در اوقات فراغت خود هستید و می خواهید به تمرین مهارت های شناختی خود ادامه دهید، در جای مناسبی هستید. ما به شما اطمینان می دهیم که این چالش تصویری شما را بیش از حد لازم به فکر وادار می کند، زیرا نه تنها باید ناظر خوبی باشید، بلکه باید تمام تخیل خود را برای تشخیص اینکه چهره دیگر در کجای تصویر قرار دارد به کار ببرید. اگر در پایان نتوانستید، ما راه حل را در پایین برای شما می گذاریم. با آزمون تمرکز یافتن چهره با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: در تصویر اول چی دیدی تا بگم دقیقا چه شخصیتی داری؟

آزمون تمرکز یافتن چهره

در تصویر مرد طاسی را می بینید که لیوانی در دست دارد. این مرد ریش بلندی دارد. اما نکته مهم در این چالش ویروسی این است که ما باید روی یافتن شخص دیگری که در این تصویر ظاهر می شود تمرکز کنیم. برای رسیدن به این هدف، ممکن است لازم باشد که از مسیرهای مختلف استفاده کنیم. در واقع برای موفقیت در این چالش ویروسی، کافی نیست که یک ناظر خوب باشید، زیرا باید بهترین تخیل خود را نیز به نمایش بگذارید.

به یاد داشته باشید که در این چالش فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا مکان دقیق هدف را پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید:تست: به نظر شما مرد درون خانه نشسته است یا بیرون آن!؟

آزمون تمرکز یافتن چهره

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: زن می بینی یا مرد؟ بزرگترین مشکل شما چیست؟

.

.

.

اگر از جستجو منصرف شده اید و علیرغم تلاش ها نتوانستید مکان چهره دوم را پیدا کنید، ما پاسخ را به شما نشان خواهیم داد.

شاید بپسندید: شما می‌توانید طعمه ها را ببینید،اما آیا می‌توانید شکارچی را هم ببینید؟

پاسخ آزمون تمرکز یافتن چهره

برای دیدن چهره دوم کافی است که تصویر را برعکس کنید. این کار با برعکس کردن گوشی امکان پذیر است.

شاید بپسندید: آزمون چشم:آیا در 10 ثانیه گربه مخفی بین برگ ها را پیدا کردید!؟

آزمون تمرکز یافتن چهره

چهره مخفی دقیقا در اینجا قرار دارد.

شاید بپسندید: با پاسخ دادن به این سوالات هوش، مغز خود را ورزش دهید!

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: اگر دید خوبی دارید باید کریستیانو رونالدو را در ثانیه اول ببینید!

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

رابطه میان دقت و تمرکز و بینایی

محققان دریافته اند که به طور کلی، بینایی ضعیف توانایی فرد را برای شرکت در فعالیت هایی که مغز را تحریک می کند، کاهش می دهد.  در مطالعه‌ای که توسط American Medical Journal منتشر شد، شرکت‌کنندگانی که از کاهش بینایی رنج می‌بردند، مهارت‌های شناختی پایینی مانند حافظه و جهت‌گیری ضعیف را نیز از خود نشان دادند. کارشناسان معتقدند سلامت بینایی نقش کلیدی در کمک به عملکرد صحیح مغز دارد. دکتر گفت: “تاری دید مساوی تاری مغز است.”

امیدوارم از تست امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا