;
تفریح و سرگرمی

آیا می توانید سگ پنهان شده میان پانداها را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

وقتی صحبت از بازی های فکری وتست ها در اینترنت می شود، به نظر می رسد که اینترنت و کاربران آن عطش سیری ناپذیر برای این مطالب دارند. این موضوع به خاطر جنبه سرگرم کنندگی آنهاست و هم اینکه این تصاویر می توانند سطح توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهند. مجله خبری چشمک هر روز با بازی های فکری جدید با شماست. هر کس برای حل این بازی ها نیاز دارد که که بیشتر دقت و تمرکز کند و همین مسئله کافی است تا سطح عملکرد مغز افزایش یابد. افزایش عملکرد مغزی به معنای افزایش دقت، تمرکز و جتی جزئی نگری است. در تست قدرت بینایی سگ جذاب مجله خبری چشمک بار دیگر قدرت بینایی و تمرکز شما به چالش کشیده می شود. شما باید بتوانید سگ مخفی شده تصویر را پیدا کنید.

شاید بپسندید: شما می‌توانید طعمه ها را ببینید،اما آیا می‌توانید شکارچی را هم ببینید؟

تست قدرت بینایی سگ جذاب

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی منتشر می شوند.کاربران اینترنتی نیز با اندکی مکث در مقابل چنین تصاویری سعی در پاسخگویی به چالش آنها دارند. اجازه دهید نمونه دیگری از این نوع تصاویر را به شما نشان دهیم.

این تصاویر از توهمات نوری برای تمرین و رزش ذهن و چشم ها مفید هستند.اگر آماده هستید تصویر را با هم ببینیم. اگر شما بتوانید در کمتر از 10 ثانیه، سگ پنهان شده در تصویر را شناسایی کنید دارای قدرت دید عالی هستید و همچنین دارای تمرکز و ذهن عالی هستید. در این تصویر تعداد زیادی پاندا وجود دارد و یک سگ در بین آنها پنهان شده است. آیا می توانید سگ را پیدا کنید؟

شاید بپسندید: آزمون چشم:آیا در 10 ثانیه گربه مخفی بین برگ ها را پیدا کردید!؟

تست قدرت بینایی سگ جذاب

شاید برایتان جالب باشد: اگر دید خوبی دارید باید کریستیانو رونالدو را در ثانیه اول ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی سگ جذاب

احتمالا این سگ جذاب را پیدا کرده باشید. اگر هم پیدا نکردید اشکالی ندارد. این تست ها تمرینی است برای مغز شما و افزایش عملکرد آن. در بلند مدت پرداختن به این بازی ها می تواند توانائیهای شناختی شما را افزایش دهند.

شاید بپسندید: با پاسخ دادن به این سوالات هوش، مغز خود را ورزش دهید!

پاسخ تست

به تصویر پاسخ بالا دقت نگاه کنید. یک سگ در سمت راست وجود دارد. بینی و چشمان سگ در مقایسه با پانداها متفاوت است.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

اهمیت پازل چیست؟

پازل ها مهارت های حافظه و همچنین توانایی برنامه ریزی، آزمایش ایده ها و حل مسائل را توسعه می دهند. هنگام تکمیل یک پازل، افراد باید اشکال، رنگ‌ها، موقعیت‌ها و استراتژی‌ها را برای تکمیل آنها به خاطر بسپارند. این نیازمند دقت و تمرکز کامل است.

پازل ها این مهارت های تصویری را توسعه می دهند:

حافظه دیداری – توانایی به خاطر سپردن آنچه دیده می شود.

دیدن شباهت ها و تفاوت ها در چیزها.

درک چیزی که می بینید.

درک اشکال.

امیدوارم از تست امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا