;
تفریح و سرگرمی

قدرت چشمتان را با پیدا کردن مداد در تصویر به رخ دیگران بکشید!

امروز بدون تردید این کار را انجام دهید. انسان قادر است اشیاء ریز و همچنین جزئیات را با مهارت زیادی تشخیص دهد، حتی اگر توسط اشیا بسیار زیادی احاطه شده باشد. چالش های تصویری به توسعه توانائیهای شناختی هر کسی کمک می کنند، به همین دلیل است که در شبکه های اجتماعی بسیار مشهور شده اند. هدف از آزمون تمرکز با مداد چیزی نیست جز یافتن مداد پنهان شده در بین کتاب ها نیست. شما برای انجام این کار تنها 5 ثانیه فرصت دارید!

شاید بپسندید: تست: به نظر شما مرد درون خانه نشسته است یا بیرون آن!؟

آزمون تمرکز با مداد

این چالش تصویری به اشتراک گذاشته شده توسط مجله خبری چشمک، بسیار جالب و قابل توجه است. همانطور که اشاره شد، هدف یافتن یک مداد کوچک در میان انبوهی از کتاب هاست. افراد تیزبین می توانند در یک نگاه این مداد را شناسایی کنند. اگر آماده هستید با همدیگر تصویر را مشاهده وسپس مداد را پیدا خواهیم کرد!

برای یافتن مداد باید بسیار جزئی بین باشید و با دقت تصویر را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: شما می‌توانید طعمه ها را ببینید،اما آیا می‌توانید شکارچی را هم ببینید؟

آزمون تمرکز با مداد

شاید بپسندید: اگر شکلک متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید،چشمان عقابی دارید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا می توانید حیوان پنهان شده را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

پاسخ آزمون

آیا به زمان بیشتری نیاز دارید؟ چی شد؟ همانطور که در تصویری که در زیر به شما نشان خواهیم داد می بینید، چالش به آن سادگی که مطمئناً فکر می کردید نیست. اما ما به توانایی های شما ایمان داریم. چند ثانیه دیگر به شما فرصت می دهیم و اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، در تصویر پایین تر نشان می دهیم که کجا بوده است.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر توجه‌ات عالی است، خرچنگ را در میان شاه میگو ها پیدا کن!

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود: 6 ثانیه وقت دارید چهره بیماران را در تصویر دکتر پیدا کنید!

آیا چالش تصویری این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به تمرین مغز خود در وب سایت چشمک بیشتر بپردازید.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

اهمیت پازل ها برای سلامت مغز

آیا تا به حال شنیده اید که می گویند انجام یک پازل به مدت 30 دقیقه در روز می تواند مغز شما را بهبود بخشد؟ ما قطعاً در مجله خبری چشمک این مسئه را برای شما فراهم کرده ایم. پازل های زیادی برای رشد مهارت های شناختی و کنترل حرکتی در نظر گرفته شده است. برخی از پزشکان برای کسانی که با اختلالات از دست دادن حافظه یا سایر اختلالات دژنراتیو شناختی دست و پنجه نرم می کنند، یک پازل توصیه می کنند.

مزایای یک پازل خوب چیست؟ و چرا پازل ها برای مغز خوب هستند؟

امیدوارم از تست امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت: به نظر شما چمدان متعلق به کدام یک از دخترهاست؟

اگر فکر می‌کنی قدرت دیدت عالیه،3 پلنگ تصویر را در 10 ثانیه پیدا کن!

تنها افراد چشم عقابی در یک نگاه گربه را در تصویر پیدا می‌کنند!

تیزبین‌ها در یک نگاه،قادر به شناسایی جزئیات متفاوت عکس هستند!

معمای تصویری: آیا این یک قتل است یا یک خودکشی؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =

دکمه بازگشت به بالا