;
تفریح و سرگرمی

تیزبین‌ها در یک نگاه،قادر به شناسایی جزئیات متفاوت عکس هستند!

بازی های فکری، تست ها، پازل ها و سوالات معمایی می تواند برای هر کسی جنبه سرگرم کننده داشته باشند. در عین حال شما برای یافتن اشیای متفاوت نیازمند دقت و تمرکز عالی هستند. این دقت و تمرکز می تواند سبب افزایش فعالیت های مغزی شود. افزایش عملکرد مغزی می تواند سلامت مغز را تضمین کند و در بلند مدت از بیماری های مربوط به سلامت مغز جلوگیری کند. با تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت، شما می توانید دقت، تمرکز و بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. با بخش سرگرمی و تفریح مجله خبری چشمک همراه باشید.

برایتان جالب خواهد بود:معمای تصویری: آیا این یک قتل است یا یک خودکشی؟

تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

در این مطلب یک سلسله تفاوت ها را در هر عکس مشاهده می کنید. این تفاوت ها را تنها افراد دارای قدرت دید عالی می توانند شناسایی کنید. شما می توانید در هر عکس یک تفاوت جزیی که با روند عکس تفاوت دارد را شناسایی کنید. البته این تفاوت کاملاً از معرض دید پنهان شده است. اگر بتوانید در یک نگاه این جزئیات را مشاهده کنید، قطعا دارای قدرت تمرکز و بینایی عالی هستید. اگر آماده هستید با دقت تصاویر ذیل را مورد بررسی قرار دهید.

برایتان جالب خواهد بود: تست:قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 اسب تصویر محک بزنید!

تصویر شماره 1

در تصویر ذیل شما با مجموعه ای برگ های درختان رنگارنگ جنگلهای استوایی روبرو هستید. همه چیز نرمال به نظر می رسد. اما در میان این برگ های رنگارنگ و زیبا، پرنده ای زیبا توانسته است خود را مخفی کند. آیا در یک نگاه آن را شناسایی کردید؟ با دقت به تصویر نگاه کنید. اگر آن را مشاهده نکردید، می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید.

تصویر شماره 1

برایتان جالب خواهد بود: سوالات هوش: 2 معمای منطقی که نیاز به تخیل خوب دارد!

تصویر شماره 2 در تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

این تصویر شاید از ساده ترین تصاویر باشد. شما باید در یک نگاه بتوانید میان دسته میمون ها یک تفاوت را شناسایی کنید. البته باید این تشخیص در همان نگاه اول صورت گیرد تا شما متوجه جزئی بینی خود شوید. آیا توانستید آن را ببینید!؟

تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

برایتان جالب خواهد بود:چقدر رمانتیک و عاشق هستید!؟ | خود را بهتر بشناسید!

تصویر شماره 3

در تصویر شما می توانید دسته راکون ها را مشاهده کنید. این راکون های زیبا به نگاهی زیبا در حال تماشای شما هستند. اما در این میان یک حیوان متفاوت خود را در میان دسته راکون ها پنهان کند. اگر می توانید حیوان متفاوت را شناسایی کنید!؟

تصویر شماره 3

برایتان جالب خواهد بود: قدرت دید:در یک نگاه چند گوزن را در تصویر شناسایی کردید؟

تصویر شماره 4 در تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

باز هم برگهای درختان زیبای جنگل هاس استوایی. در میان برگ ها یک قورباغه زیبا توانسته است خود را استتار کند. آیا شما می توانید این قورباغه را در یک نگاه شناسایی کنید؟

تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

برایتان جالب خواهد بود: سوالات هوش:سلول های مغز خود را با این سوالات هوش تقویت کنید!

تصویر شماره 5

در نگاه اول شما با تعدادی طوطی رنگارنگ و زیبا روبرو هستید. اما در میان این طوطی ها شما با یک حشره زیبا روبرو خواهید بود. این پروانه زیبا در میان این طوطی ها توانسته است خود را به خوبی مخفی کنید. ایا در یک نگاه توانستید آن را شناسایی کنید؟

تصویر شماره 5

برایتان جالب خواهد بود: اگر شیر کوهی در کمین گوزن را پیدا کنید،قدرت دیدت مثل عقابه!

پاسخ ها

اگر در تصاویر نتوانستید که تصاویر را شناسایی کنید، می توانید به این تصاویر مراجعه کنید. در این تصاویر شما خواهید توانست که تفاوت ها را شناسایی کنید. جزئیات را می توانید به راحتی بررسی کنید.

پاسخ شماره 1 در تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

در این تصویر شما می توانید جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. با دقت نگاه کنید.

پاسخ شماره 1 در تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

برایتان جالب خواهد بود: آزمون ذهن: چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟

پاسخ شماره 2

بله همانطور که گفتیم، این تصویر کاملا تفاوت آن قابل شناسایی است. در میان دسته میمون ها،یک خرس خود را پنهان کرده است. احتمالا این خرس تناسب اندام و ورزش را در برنامه ریزی خود قرار داده که تقریبا به اندازه میمون ها لاغر شده است.

تصویر شماره 2

برایتان جالب خواهد بود: آزمون تمرکز: چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

پاسخ شماره 3 در تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

راکون ها موجودات زیبا و قشنگی هستند. اگر دقت کنید یک پاندای زیبا توانسته است خود را به بهترین شکل در این تصویر مخفی کند!

تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت شناسی: درونگرا هستید یا برونگرا!

پاسخ شماره 4

قورباغه ها از جمله موجوداتی هستند که توانسته اند خود را به خوبی استتار کنند. در این تصویر یک قورباغه جنگل هایی استوایی توانسته است به بهترین شکل ممکن خود را با محیط ترکیب کند.

تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

برایتان جالب خواهد بود: 8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

پاسخ شماره 5 در تست قدرت بینایی شناسایی تفاوت

بله در این تصویر شما یک پروانه زیبا را می بینید که در میان دسته طوطی ها حضور دارد. شاید برای هر کسی دیدن این طوطی به اسانی نبوده باشد. اما برای دیدن آن شما باید از نهایت تمرکز و دقت خود استفاده کنید.

تصویر شماره 5

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی: آیا یوز پلنگ در کمین آهوها را در تصویر می بینید!

چگونه پازل ها به رشد مغز کمک می کنند؟

این بدان معناست که وقتی ما یک پازل را انجام می‌دهیم، نیاز است که هر دو طرف مغز ما با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و هماهنگ با یکدیگر کار کنند. همانطور که قطعات پازل را مرتب می کنیم، برنامه ای ایجاد می کنیم، سعی می کنیم قطعات را با هم تطبیق دهیم، عملکرد شناختی خود را افزایش می دهیم، کل مغز خود را تمرین می دهیم و به جلوگیری از زوال شناختی کمک می کنیم.

یک چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. چالش های تصویری اگر چه به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است، اما می تواند در نهایت فعالیت های مغز را افزایش داده و به توسعه توانائیهای شناختی افراد کمک کنند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا