;
تفریح و سرگرمی

آزمون ذهن: چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟

شبکه های اجتماعی امروزه به جزء جدایی ناپذیر زندگی آدمها تبدیل شده است. در این شبکه ها انواع و اقسام مطالب از آشپزی گرفته تا مطالب سلامت، زیبایی تا کاهش وزن و نیز مطالب تفریح و سرگرمی منتشر می شود. وب سایت چشمک تلاش دارد تا هر روز مطالب متنوع، تازه و نیز کاربردی در حوزه بازی های فکری را برای مخاطبان خود فراهم کند. در بسیاری از این مطالب دقت و تمرکز افراد به چالش کشیده می شود. در آزمون دقت ذهن با کلاس درس وب سایت چشمک، شما با چند تصویر خاص روبرو هستید. همه چیز در این تصاویر عادی به نظر می رسد، اما یک نکته غیر عادی کاملا مشهود است. آن را باید شناسایی کنید. با وب سایت چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

آزمون دقت ذهن با کلاس درس

در این آزمون وب سایت چشمک همانطور که اشاره شد، شما با یک تصویر خاص روبرو هستید. در این تصویر یک مسئله غیر عادی به چشم می خورد. شما باید بتوانید این مسئله غیرعادی را با یک نگاه کردن تشخیص دهید. کارشناسان معتقدند که تنها افراد با دقت و تمرکز بالا و نیز تیزبین بلافاصله قادر به دیدن مسئله غیر عادی تصاویر خواهند شد. اگر آماده هستید با دقت به تصاویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: درونگرا هستید یا برونگرا!

تصویر شماره 1

یک کلاس دانشگاه به تصویر کشیده شده است. اما به طرز فاحشی یک چیز غیر طبیعی در این تصویر از کلاس درس دیده می شود. آن چیست؟

تصویر شماره 1

شاید برایتان جالب باشد: 8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

.

.

.

.

.

.

تنها ماهی که در این اقیانوس است را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید!

.

پاسخ تصویر 1 در آزمون دقت ذهن با کلاس درس

اگر بتوانید این مسئله غیر عادی تصویر وب سایت چشمک را در یک نگاه تشخیص بدهید قدرت بینایی و همچنین توانائیهای شناختی شما عالی است. به باور کارشناسان تنها یک درصد افراد در همان نگاه اول، متوجه مسئله غیرعادی تصویر می شوند. خوب اگر متوجه چیز غیر عادی نشده اید می توانید به عکس پائین مراجعه کنید!

شاید جالب باشد برایتان: تست بینایی: آیا یوز پلنگ در کمین آهوها را در تصویر می بینید!

آزمون دقت ذهن با کلاس درس

برایتان جالب خواهد بود: زن می بینی یا مرد؟ بزرگترین مشکل شما چیست؟

تصویر شماره 2

آزمون دقت ذهن با کلاس درس

پاسخ شماره 2 در آزمون دقت ذهن با کلاس درس

پاسخ تصویر شماره 2

شاید بپسندید: آیا می توانید در کمتر از 3 ثانیه قارچ را بین عروس های دریایی پیدا کنید؟

کارکرد این آزمون دقت ذهن با کلاس درس

مطالعات نشان داده اند که انجام این پازل ها می تواند شناخت و استدلال تصویری را بهبود بخشد. عمل کنار هم قرار دادن تکه های پازل نیاز به تمرکز دارد و حافظه کوتاه مدت و حل مسئله را بهبود می بخشد.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سایت محشر و بی نظیری دارید،مواقعی که وقتم خالی هست به سایت شما سر میزنم و از تست هوش های شما لذت میرم،ایام به کام،به امید ادامه فعالیت خوب شما در زمینه معما و سرگرمی به همین شکل☺❤

    1. سپاس از نظر نیک تان دوست گرامی. نظرهای خوب شما باعث قوت قلب و علاقه به ادامه فعالیت بیشتر برای رضایتمندی شما عزیزان است. از اینکه همراه وب سایت خودتان چشمک هستید سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا