;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: درونگرا هستید یا برونگرا!

یکی از مطالب بسیار جالب در شبکه های اجتماعی بازی های فکری، تست و پازل ها و همچنین تست های شخصیت شناسی است. بواقع می توان گفت که تست های شخصیت هرگز قدیمی نمی شوند. تست های شخصیت شناسی تصویری هر روز در حال گسترش هستند. شما بر اساس آنچه در ابتدا در تست های شخصیت شناسی می بینید، می توانید تا اندازه ای بخش هایی از شخصیت خود را رمزگشایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک با شماست. در تست شخصیت شناسی تیپ شخصیتی شما می توانید زوایای شخصیتی خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید: 8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

تست شخصیت شناسی تیپ شخصیتی

در تست شخصیت شناسی تیپ شخصیتی بخش سرگرمی وب سایت چشمک تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر را ببینید و اولین چیزی را که می بینید را مشخص کنید. سپس به تفاسیر هر یک مراجعه کنید. می توانید نتایج را ببینید و خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید: تست بینایی: آیا یوز پلنگ در کمین آهوها را در تصویر می بینید!

تست شماره اول

تست شماره 1

شاید بپسندید: چند سوال هوش جالب که فقط باهوشا قادر به پاسخ آن هستند!

تصویر ببر

باید گفت که اگر شما در تصویر تست شخصیت وب سایت چشمک، ابتدا ببر را دیدید، تا اندازه  زیادی درونگرا هستید. بواقع شما از مهمانی یا هر چیز دیگری شبیه آن متنفر هستید. مهمانی های پر سر و صدا هیچ وقت مورد تمایل نیست و نبوده است. قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی باعث می شود از نظر ذهنی، جسمی و عاطفی احساس خستگی کنید. با وب سایت چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر گربه اخمو را در عرض 10 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

ساکسیفونیست در تست شخصیت شناسی تیپ شخصیتی

اگر در تصویر، ابتدا نوازنده ساکسیفون را دیدید، نشان می دهد که شما فردی بسیار اجتماعی و برونگرا هستید که دوست دارد با مردم ارتباط و هم نشین باشید. اغلب اوقات، هر جا که می روید، در نهایت زندگی مهمانی و مرکز توجه قرار می گیرید، و مردم مانند پروانه به شعله آتش جذب شما می شوند. اما گاهی اوقات، به شما نوید خوبی می دهد که استراحت کنید و انرژی خود را دوباره شارژ کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: عدد 139 را در کمتر از 7 ثانیه پیدا کنید!

 

تست بینایی: اگر تیز بین هستی، علامت سوال متفاوت را پیدا کن

تست شماره دوم

 

برایتان جالب خواهد بود: یک پروانه انتخاب کنید و ببینید آیا شما فردی هستید که از تعهد می ترسید یا خیر؟

تست شخصیت شناسی تیپ شخصیتی

شاید بپسندید: آیا در یک نگاه مار مخفی شده را در تصویر پیدا کردید؟

صورت زن

اگر ابتدا چهره زن را در تست شخصیت وب سایت چشمک دیدید، فردی برونگرا هستید که توسط محیط بیرونی هدایت می شود. این کار درستی است که شما در کنار افرادی باشید که شما را همانگونه که واقعا هستید، می پذیرند و از شما حمایت می کنند. به جای اینکه با افرادی باشید که دائماً از هر کار کوچکی که انجام می دهید انتقاد می کنند، فقط به این دلیل که با آن موافق نیستند.

شاید بپسندید: راست مغز هستید یا چپ مغز!؟ با این تصویر خود را بیآزمائید!

فلامینگو در تست شخصیت شناسی تیپ شخصیتی

اگر ابتدا فلامینگو را دیدید، پس فردی هستید که برای آزادی و استقلال ارزش زیادی قائل هستید. طبیعتی بسیار باز دارید. هر گاه از انجام کاری مطابق با روش خود منع می شوید، احساس ناامیدی می کنید. شما دوست دارید به مردم شانس دوم بدهید و وقتی نوبت به کار روی روابط می رسد، همیشه تمام تلاش خود را می کنید.

شاید بپسندید: سوالات هوش:هوش تان را با این سوالات هوش تصویری محک بزنید!

تست شماره سوم

تست شماره سوم

شاید بپسندید: تست شخصیت:کدام درخت را برای باغچه خانه انتخاب می‌کنید!؟

درختان

اگر ابتدا درختان را در تست شخصیت وب سایت چشمک دیدید، در بیشتر موارد روی رشد خود تمرکز کرده اید، چه از نظر ذهنی، عاطفی یا معنوی. شما ذاتاً یک برنامه ریز هستید، که باید قبل از برداشتن قدم بعدی، همه چیز را از ابتدا برنامه ریزی کنید. شما می دانید که از زندگی چه می خواهید و هیچ چیز نمی تواند شما را از دستیابی به آن باز دارد.

شاید بپسندید: فقط کسایی که چشمای عقابی دارند، زیر ده ثانیه گربه را پیدا می‌کنند!

صورت زن در تست شخصیت شناسی تیپ شخصیتی

اگر ابتدا صورت آن زن را دیدید، احتمالاً صمیمی ترین فردی هستید که تا به حال بوده اید. همه شما را دوست دارند. هیچ برنامه ای بدون حضور شما کامل نمی شود. شما بهترین دوستی هستید که همه در زندگی خود می خواهند.

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =

دکمه بازگشت به بالا