;
تفریح و سرگرمی

تست مغز: چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

تصاویر توهم نوری امروزه به ابزار خوبی برای روانشناسان تبدیل شده اند. آنان با کمک این تصاویر تلاش دارند تا ابعاد شخصیتی افراد را بهتر مورد شناسایی قرار دهند. نمونه ای از تصاویری که روان شناسان بسیار مورد استفاده قرار دادند را در مطلب امروز مورد بررسی قرار می دهیم. در تست مغز جزئی بین شما باید تشخیص دهید که اساساً در تصویر موجود چند زن پنهان شده است؟ آیا برای انجام این تست آماده هستید؟ در این تصویر چند زن پنهان شده است. با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: در میان تصاویر، کدام غروب آفتاب را دوست دارید!

تست مغز جزئی بین

انجام این تست و ضریب سختی آن باعث شده است که روانشناسان معتقد باشند که تنها افراد جزئی بین که دارای دقت و تمرکز بالا هستند بتوانند تمام زنان موجود در این عکس را مورد شناسایی قرار دهند.

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که می توانید بر روی جزئیات یک مسئله به درستی فکر کنید. این تست برای شما یک فرصت ایجاد می کند که این موضوع را شناسایی کنید. در این عکس چندین زن حضور دارد که ما فعلا تعداد آن را مشخص نمی کنیم. اگر شما جزئی نگر باشد حتما همه را در کمتر از 15 ثانیه شناسایی می کنید.

تصویر چشمان شما را فریب نمی دهد، بیش از یک زن در این تصویر وجود دارد. اولگ شوپلیاک مبدع این تصویر، یک هنرمند اوکراینی است که در توهمات نوری از جمله رازهای پرتره تخیلی به نام تصاویر پنهان تخصص دارد. این قطعه سورئالیسم شوپلیاک در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. در نگاه اول به نظر می رسد که زنی در حال صحبت با تلفن است. خوب بقیه زنان را پیدا کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن حیوانات استتار شده، ثابت کنید که چشمان عقابی دارید!

تصویر اول

برایتان جالب است: سوالات هوش: 3 معما که نشان می دهد چه اندازه جزئی بین هستید!

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست

اگر هنوز نتوانستید همه زنان را تشخیص دهید بهتر است به پاسخ مراجعه کنید. خوب به همان تصویر اصلی دقت کنید. وقتی به دست زن که نزدیک گونه اش قرار دارد، نگاه کنید، متوجه زنی دیگر روی کف دست او می شوید. پس این چهره دومین زن بود

شاید بپسندید: اگر دقت و قدرت دیدت عالی باشه،10 حیوان تصویر را پیدا می کنی!

تست مغز جزئی بین

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت: آن چه ابتدا در تصویر می بینید غرایز واقعی شما را آشکار می کند

پیدا کردن زن سوم کمی مشکل است. وقتی به زن کوچک روی بازو نگاه می کنید، ممکن است شکل بینی، چشم ها و یک جفت لب را ببینید. زن سوم از نمای کناری دیده می شود و در ابتدا تشخیص آن کمی سخت می شود.

شاید بپسندید: با حل سوالات هوش تصویری، دقت و باهوشی خود را محک بزنید!

تصویر زن سوم

برایتان جالب خواهد بود: استتار عجیب قورباغه در بین گل و برگ ها: می توانید پیدایش کنید؟

پیدا کردن زن چهارم بسیار آسان است. متوجه خواهید شد که روی شکم اولین زن یک جفت لب است و کل تصویر یک زن است.

شاید بپسندید: تست: کدام نیمکت را برای نشستن در کلاس انتخاب می کنید!؟

تست مغز جزئی بین

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: مواظب مارهای پنهان شده در طبیعت باشید!

درباره تست مغز جزئی بین

 توهمات نوری مانند این تصویر در فضای آنلاین محبوب هستند، به ویژه توهماتی که ادعا می کنند چیزی در مورد شخصیت یا ویژگی های شخصیتی به بینندگان ارائه می دهند. گفته می‌شود که این تصاویر و نمونه های مشابه آن، برداشتی از پردازش ذهنی ارائه می‌دهد که تجربه ما از جهان قابل مشاهده مان است

برخی از توهمات نوری به سطح ادراکات و برداشت افراد از پدیده ها بستگی دارد و همه آنها را به یک شکل نمی بینند. به این ترتیب در این عکس، چهار زن حضور داشت. اما فقط افراد بیش از حد جزئی بین می توانند همه آنها را در 15 ثانیه پیدا کنند. اکثر مردم به راحتی تمام چهار نفر را در عکس نمی بینند. مخصوصاً اولین باری که می بینند.

اینکه بتوانید هر چهار زن را در عکس پیدا کنید یک شاهکار واقعا شگفت انگیز است. هنگامی که آن را جستجو می کنید به شما هیجان می دهد. وقتی واقعاً همه آنها را پیدا می کنید باعث می شود احساس پیروزی کنید. افرادی که می توانند هر چهار زن را در عکس پیدا کنند بسیار جزئی بین هستند و می توانند جزئی ترین چیزها را در یک زمینه درک کنند.

بیشتر بخوانید: فقط کسایی که چشمای عقابی دارند، زیر ده ثانیه گربه را پیدا می‌کنند!

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

از اواخر قرن بیستم رشد بیماری های مربوط به مغز افزایش یافته است. محققان معتقدند که نوع زندگی افراد، تغذیه و نیز میران فعالیت های مغزی رابطه مستقیم به گرفتاری افراد در کهنسالی به بیماری هایی شبیه ضعف حافظه، آلزایمر و فراموشی دارد. با داشتن تغذیه سالم و ورزش منظم و نیز تلاش برای افزایش فعالیت های مغزی می توان از این بیماری ها جلوگیری کرد.

پرداختن به سوالات هوش، بازی های فکری و نیز چالش های تصویری شبیه مطلب حاضر می تواند، سبب افزایش دقت و تمرکز شما گردد. لذا تلاس باید کرد تا در طول روز زمانی را برای انجام فعالیت مغزی اختصاص داد. انجام این تست ها در بلند مدت سبب افزایش قدرت تمرکز و دقت شما خواهد شد و شما را جزئی نگرتر خواهد نمود.

شاید بپسندید: معمای تصویری: شما یک نابغه هستید اگر بتوانید جغد واقعی را در 5 ثانیه تشخیص دهید

جزئیات گرایی چیست؟

جزئیات گرایی یک ویژگی شخصیتی است که به معنای توانایی توجه دقیق و توجه به جزئیات جزئی است. فردی که جزئیات گرا است، می تواند به یک کار توجه کامل داشته باشد و اشتباهات، خطاها یا تغییرات را قبل از اینکه به یک مشکل بزرگتر تبدیل شود، جلب کند. جزئیات محور بودن به این معنی است که شما از پذیرش پاسخ ها یا دستورالعمل های سطح بالا راضی نیستید و در عوض ترجیح می دهید همه جزئیات دقیق را ردیابی، درک و به خاطر بسپارید. افرادی که جزئیات گرا هستند به جزئیات مشکلات، سؤالات و پروژه ها توجه زیادی می کنند.

امیدوارم از تست امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:

تست قدرت بینایی:چهره‌ مخفی موجود در تصاویر را پیدا کنید!

قابل توجه تیزبین‌ها: جغدهای مخفی تصاویر را در 10 ثانیه پیدا کنند!

تست: ویژگی های شخصیت خود را بر اساس فصل تولد شناسایی کنید!

با این سوالات هوش، سلول های خاکستری مغزتان را ورزش دهید!

تست قدرت بینایی:چهره های مخفی تصاویر را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا