;
تفریح و سرگرمی

تست: ویژگی های شخصیت خود را بر اساس فصل تولد شناسایی کنید!

تست های شخصیت شناسی تصویری بر اساس ضمیرناخودآگاه افراد بوجود می آیند. این تست ها می توانند براساس نوع انتخاب افراد، ویژگی های دقیقی را منعکس کنند. یکی از تست هایی که بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است، شخصیت شناسی براساس ماه تولد می باشد. اما ما امروز با یک تست شخصیت جدید همراه هستیم. در تست شخصیت شناسی براساس فصل تولد خواهید شناخت که فصل تولدتان چه اندازه می تواند بر شخصیت شما تاثیر بگذارد. با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: قابل توجه تیزبین‌ها: جغدهای مخفی تصاویر را در 10 ثانیه پیدا کنند!

شخصیت شناسی براساس فصل تولد

برای انجام این تست کافی است که به بخش تفسیر فصل تولد خود مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی:چهره های مخفی تصاویر را پیدا کنید!

فصل بهار

بهار زیباترین فصل سال به لحاظ سرسبزی و طراوات است. باید گفت که متولدین این فصل نیز به مانند خود بهار بسیار خاص هستند. از ویژگی های بارز شما، گوش شنوا و سرشار از محبت و دوستی برای نزدیکان و عزیزانتان است. همین مسئله باعث شده است که اطرافیانتان علاقه زیادی داشته باشند که با شما درد دل کنند. شما نیز به درد دل آنها گوش می دهید و در لحظات دشواری که آنها با آن روبرو هستند با آنها همگام می شوید.

برایتان جالب خواهد بود: آیا کسی که عاشقشی مورد اعتماده؟! با این تست بفهمید

فصل بهار

برایتان جالب خواهد بود:تست شخصیت: با انتخاب گلی که دوست دارید، احساسات شما رو می شود!

از کمک به دیگران لذت می برید و شوالیه ای در زره درخشان شناخته می شوید. تعهد شما ایده ال است، تعهدی که در آن ساختن جهانی بهتر برای خود و اطرافیانتان است. این را با قلب خود اعتقاد دارید. طبیعت گشاده رو داشته و این خصلت سبب می شود که دیگراتن محسور شما شوند. لبخند را بر لبان دیگران آورده و از این مسئله شادمان هستید. شما فردی فروتن و خوش اخلاق هستید، به همین دلیل است که به راحتی با دیگران دوست می شوید و ماجراهای بسیار خوبی را تجربه می کنید!

شاید بپسندید:با این سوالات هوش، سلول های خاکستری مغزتان را ورزش دهید!

فصل تابستان در شخصیت شناسی براساس فصل تولد

این فصل،  فصل میوه های رنگارنگ و خوشمزه است. میوه هایی که خوردن آن باعث تازگی و خنکی در این فصل گرم سال می شود. از ویژگی بارز متولدین ایمن فصل، بسیار مستقل هستید و هر مشکلی را به راحتی حل می کنید. خلاقیت شما بزرگترین دارایی شماست. در نهایت می توانید آرام شوید و چیزهای جدید را خلق کنید. شما صادق هستید و هرگز به عزیزان خود دروغ نمی گویید.

شاید بپسندید: با پاسخ به این سوالات هوش،جنبه پلیسی شخصیت‌تان را تقویت کنید!

فصل تابستان در شخصیت شناسی براساس فصل تولد

برایتان جالب خواهد بود:در میان تصاویر، کدام غروب آفتاب را دوست دارید!

شما هر جا که می روید نشاط  و حس خوب پخش می کنید و هرگز اجازه نمی دهید افکار منفی شما را ناامید کنند. مردم دوست دارند با شما وقت بگذرانند زیرا شما یک همراه و دوست عالی هستید!

شاید بپسندید:  آزمون:دقت و تیز بینی خود را با پیدا کردن حیوانات مخفی اثبات کنید!

فصل پائیز

پائیز فصل برگ ریزان و فصل رنگ هاست.رنگ هایی که چشمان هر بیننده ای را نوازش می دهد. باید گفت که متولدین این ماه قبل از هر تصمیمی خیلی فکر می کنند. شما به عنوان متولد این ماه، همیشه چشمان خود را باز نگه می دارید و فورا هر دروغی را تشخیص می دهید.

شاید بپسندید:با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

پائیز

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش اقای اسمیت همه را دچار خطا کرد:او چند فرزند دارد؟!

عاشق گفتگوهای معنادار با عزیزان خود هستید. زیرا این صحبت ها را آرامش بخش می دانید. یکی از علاقمندی های شما، به اشتراک گذاشتن همه چیز با دوستان صمیمی و نزدیکانتان است. فرقی نمی کند خبر خوب باشد یا بد. همه طبیعت خوش فکر و دوست داشتنی شما را دوست دارند. قبلا چیزهای زیادی را در زندگی خود تجربه کرده اید، به همین دلیل است که همیشه توصیه های خوبی برای دیگران دارید.

شاید بپسندید: با تست شخصیت شناسی زوندی خود را بهتر بشناسید!

فصل زمستان در شخصیت شناسی براساس فصل تولد

زمستان ها که می شود همه منتظر برف های سفیدن، به خصوص کودکان که منتظر تعطیلات مدارس به خاطر آمدن برف هستند. از ویژگی بارز متولدین این ماه علاقمندی به حمایت از دیگران است. برای شما سخت است که از کسی حمایت نکنید. دوست ندارید خود را در مرکز توجه بیابید، اما برای شما بسیار مهم است که همه با هم به خوبی کنار بیایند و با هم باشند.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: آیا پلنگی که در حال دید زدن شماست را می بینید!؟

فصل زمستان در شخصیت شناسی براساس فصل تولد

برایتان جالب خواهد بود:تست هوش عدد :عدد “417” را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید!

وقتی کسی را به قلبت راه دادی، هرگز او را رها نمی کنی. شما همیشه ۱۰۰ درصد همراه هستید. بسیاری از مردم شخصیت واقعی شما را دوست دارند و شما را بهترین دوست خود می دانند! اما شما نه تنها با عشق خود به همه سخاوتمند هستید، بلکه یک میزبان فوق العاده نیز هستید. مردم دوست دارند به دیدن شما بیایند!

شاید بپسندید: چقدر تیزبین هستید؟ | با این تصاویر خود را محک بزنید!؟

نکته جالب درباره تعداد فصول در مصر باستان

زندگی در مصر باستان به رودخانه نیل وابسته بود که برای کشاورزی، حمل و نقل، توسعه جامعه بی تحرک و ساختن بسیاری از شهرها در امتداد رود نیل ضروری بود. یک سال در مصر باستان به سه فصل تقسیم می شد: اخت، پرت و شمو. هر فصل چهار ماه را در بر می گرفت و دوره متفاوتی را در چرخه طغیان رود نیل نشان می داد. چرخه طغیان رود نیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود زیرا زمان کاشت، رشد و برداشت محصولات را تعیین می‌کرد.

شاید بپسندید: تنها افراد دارای ضریب هوشی بالا، قادر به حل این معما هستند!

فصول در مصر باستان

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست هوش: ضریب هوشی خود را با تصاویر ذیل محک بزنید!

آزمون مغز:اگر مغز فعالی دارید،باید هر دو چهره تصویر را ببینید!

اگر فکر می‌کنی تیزبین‌ هستی،آهو را در تصویر پیدا کن!

تست شخصیت: مهمترین ویژگی جذاب شما از نگاه مردم چی هست!؟

با پاسخ به این سوالات هوش،جنبه پلیسی شخصیت‌تان را تقویت کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا