;
تفریح و سرگرمی

چقدر تیزبین هستید؟ | با این تصاویر خود را محک بزنید!؟

این روزها یافتن حیواناتی که در طبیعت خود را استتار کرده اند و شناسایی آنان کمی سخت است، بسیار داغ شده است. این تصاویر زیبائیها و شگفتی های طبیعت را به تصویر می کشد. در عین حال می توانند سبب افزایش تمرکز و دقت شما شوند. زیرا شما مجبور هستید که برای بافتن این حیوانات از تمام تمرکز و دقت خود استفاده کنید. در تست قدرت بینایی با استتار حیوانات مختلف، چندین تصویر به اشترک گذاشته شده است. با توجه به توضیحات شما باید بتوانید در کمتز از ده ثانیه حیوان استتار شده را بیابید.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش: ضریب هوشی خود را با تصاویر ذیل محک بزنید!

تست قدرت بینایی با استتار حیوانات مختلف

بر اساس یک تحقیق، در صورتی که افراد قدرت تمرکز و جزئی نگری بالایی داشته باشند، در انجام این تست ها و پیدا کردن سوژه کمتر دچار مشکل و زحمت می شوند. اما برعکس افرادی که دیدن برنامه های تلویزیونی را بر انجام هر گونه بازی فکری و تست های هوش بیشتر ترجیح داده اند، کمتر توانسته اند جرئیات یک تصویر را شناسایی کنند.

در تصاویر امروز هم، شما با چندین تصویر روبرو هستید که در آنها چیزی از دید مخفی شده است. به عبارت دیگر تشخیص آنها برای هر کس به آسانی صورت نمی گیرد. اگر آماده هستید، تصاویر را با یکدیگر مرور می کنیم.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون مغز:اگر مغز فعالی دارید،باید هر دو چهره تصویر را ببینید!

تصویر اول

در جنگلی سرسبز و پر درخت انواع و اقسام خزنده و پرنده و … حضور دارند. اما در این تصویر پرنده ای به خوبی توانسته است خود را با محیط سازگار کند. اگر دقت و تمرکز عالی داشته باشی با یک نگاه این پرنده زیبا را شناسایی خواهید کرد!

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می‌کنی تیزبین‌ هستی،آهو را در تصویر پیدا کن!

تست قدرت بينايي با استتار حيوانات مختلف 1

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت: مهمترین ویژگی جذاب شما از نگاه مردم چی هست!؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر اول

احتمالا بیشتر شما این پرنده را شناسایی کردید. پرنده در سمت چپ تصویر قرار دارد. بیشتر ما، عادت کرده ایم که وسط تصویر را در ابتدا ببینیم، لذا همین مسئله سبب می شود که جزئی نگر نباشیم.

شاید برایتان جالب باشد: با پاسخ به این سوالات هوش،جنبه پلیسی شخصیت‌تان را تقویت کنید!

تصویر اول

با انجام این گونه تست ها، چشم عادت می کند همه زوایای یک تصویر را با دیدن، بلافاصله رصد کند. به این ترتیب خود به خود قدرت دقت و تمرکز شما افزایش خواهد یافت.

شاید برایتان جالب باشد: تست قدرت بینایی: پلنگ مخفی که در حال دید زدن شماست، کجاست!؟

تست قدرت بینایی با استتار حیوانات مختلف

برایتان جالب خواهد بود: تست: کدام نیمکت را برای نشستن در کلاس انتخاب می کنید!؟

تصویر دوم در تست قدرت بینایی با استتار حیوانات مختلف

در توضیحات این تصویر آمده است که عده کمی قادر به شناسایی یک آهو شده اند. برخی زمان طولانی برای پیدا کردن آهو صرف کرده و در نهایت گفته اند هیچ حیوانی در تصویر حضور ندارد. اما واقعا یک آهو در عکس وجود دارد و فقط یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. اگر آماده هستید شما نیز خود را محک بزنید باید بدانید که انجام این تست ها و پازل های تصویری، سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت افزایش قدرت تمرکز و جزئی نگری شما می شود.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت:در تصویر ابتدا چی دیدی تا بگم چه شخصیتی داری!

تصویر دوم در تست قدرت بینایی با استتار حیوانات مختلف

برایتان جالب خواهد بود: چقدرباهوشید؟ | با این سوالات هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر دوم در تست قدرت بینایی با استتار حیوانات مختلف

بله آهوی زیبای ما اینجاست. برخی شاید بگویند پیدا این آهو به اسانی نیست. اما باید گفت یک چشم تیزبین هر جزئیاتی را بلافاصله می تواند رصد کند.

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی: یوز پلنگ در کمین بزهای کوهی را در تصویر پیدا کنید!

تصویر دوم

برایتان جالب خواهد بود: آزمون خطای دید: چه کسی بر روی صندلی نشسته است؟

و این هم تصویر بزرگ نمایی شده از این حیوان زیبا که احتمالا تلاش دارد خود را از چنگال حیوانات وحشی مخفی نگه دارد.

تصویر دوم در تست قدرت بینایی با استتار حیوانات مختلف

شاید بپسندید: آیا می توانید همسر گاوچران را پیدا کنید؟ 7 ثانیه فرصت دارید!

شکل گیری استتار در میان انسان ها

برای انسان ها، استتار مخفی ماندن از چشم دشمن معنا می دهد. در معنایی دیگر فریب دادن دشمن برای اینکه بتوان بر او غلبه کرد. گزارش‌های تاریخی از فریب‌های بزرگ نظامی لشگری است. یکی از شناخته شده ترین آنها بازی اسب تروا است. شما آن را به خاطر می آورید (اگرچه قرن ها قبل از تولد شما اتفاق افتاده است). یونانی‌ها نقشه‌ای برای نفوذ به دیوارهای به شدت مستحکم و سرنگونی شهر به وجود آوردند. قدم اول، یونانی‌ها طوری عقب کشیدند که انگار می‌خواهند بگویند «ما ترک کردیم». مرحله دوم، یونانی‌های ظاهراً عقب‌نشینی، سپس یک اسب چوبی غول‌پیکر را پشت سر گذاشتند تا به مدافعان قهرمان شهر احترام بگذارند. تروجان‌ها  «هدیه» را به داخل شهر بردند، غافل از اینکه گروهی از کماندوهای یونانی نخبه در درون شکم اسب شده بودند.

در آن شب، پس از آنکه شهر به خواب عمیقی فرو رفت، کماندوها دریچه مخفی تعبیه شده در اسب را شکستند و دروازه‌ها را باز کرده تا لشکر یونانی وارد شهر شدند. فریب به سبک اسب تروا مفهومی بود که در هنر جنگ توسط استراتژیست نظامی چین باستان سان تزو مورد بحث قرار گرفت. او با اشتیاق آن را در زمینه راه‌هایی برای تضمین پیروزی علی‌رغم اینکه بیشتر از دشمن بود، تأیید کرد. نمونه های قابل استناد بی شمار دیگری از فریب در طول تاریخ نظامی وجود دارد. در زیر استتار یک نظام دیده می شود. این نظامی در میان جنگل به راحتی قابل تشخیص نیست.

جالب است: با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

شاید بپسندید: تست شخصیت آزاردهنده‌ای که در عرض 1 ثانیه می‌گوید حیله گری یا نه!

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

از اواخر قرن بیستم رشد بیماری های مربوط به مغز افزایش یافته است. محققان معتقدند که نوع زندگی افراد، تغذیه و نیز میران فعالیت های مغزی رابطه مستقیم به گرفتاری افراد در کهنسالی به بیماری هایی شبیه ضعف حافظه، آلزایمر و فراموشی دارد. با داشتن تغذیه سالم و ورزش منظم و نیز تلاش برای افزایش فعالیت های مغزی می توان از این بیماری ها جلوگیری کرد.

پرداختن به سوالات هوش، بازی های فکری و نیز چالش های تصویری شبیه مطلب حاضر می تواند، سبب افزایش دقت و تمرکز شما گردد. لذا تلاس باید کرد تا در طول روز زمانی را برای انجام فعالیت مغزی اختصاص داد. انجام این تست ها در بلند مدت سبب افزایش قدرت تمرکز و دقت شما خواهد شد و شما را جزئی نگرتر خواهد نمود.

جالب است بخوانید: تست: کدام نیمکت را برای نشستن در کلاس انتخاب می کنید!؟

 امیدوارم از آزمون امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

در این مجسمه باستانی، ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید!؟

تست شخصیت شناسی: کدام حیوان را ابتدا در تصویر تشخیص دادید!؟

سوالات هوش: میزان هوش خود را با این سوالات محک بزنید!

تست بینایی: اگر قدرت دید عالی داری،حیوانات مخفی را پیدا کنید!

آزمون ذهن: قدرت تمرکز خود را با این آزمون جالب محک بزنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =

دکمه بازگشت به بالا