;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: کدام حیوان را ابتدا در تصویر تشخیص دادید!؟

کارل یونگ در قرن بیستم از تست‌های تداعی به‌عنوان آشکارساز دروغ استفاده کرد، زیرا این تست‌ها نیاز به واکنش فوری دارند و به آزمودنی‌ها فرصت فکر کردن درباره آنچه می‌بینند را نمی‌دهند.یونگ ناخودآگاه را به دو بخش اصلی تقسیم نموده بود، یکی ناخودآگاه فردی که زمینه بروز انگیزه‌ها و امیال درونی است و به مضامین دوران کودکی ختم می‌شود و دیگری ناخودآگاه جمعی که ریشه در حیات اجدادی بشر دارد و شامل تجربه‌های گذشتگان است که در هاله‌ای از ابهام فرورفته‌است. اکنون سعی خواهیم کرد اطلاعاتی را از ضمیر ناخودآگاه شما بدست آوریم که در زندگی معمول، حتی از خود شما نیز پنهان است. با تست شخصیت شناسی تصاویر محو حیوانات با چشمک همراه باشید و با خواسته های درونی خود آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: تست بینایی: اگر قدرت دید عالی داری،حیوانات مخفی را پیدا کنید!

تست شخصیت شناسی تصاویر محو حیوانات

در تست شخصیت شناسی تصاویر محو حیوانات، شما با تصویری روبرو هستید که درون آن حیوانات متعددی حضور دارند. هر فرد بسته به نوع نگاه و ضمیر ناخودآگاه خود ممکن است در نگاه اول متوجه حیوان خاصی شود. برای انجام این تست و رسیدن به پاسخ صحیح، همین نگاه اول و تشخیص اولین حیوان بسیار مهم است. پس برای انجام این تست چشمان خود را ببندید، نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به تصویر نگاه کنید.

تست شخصیت شناسی تصاویر محو حیوانات

اگر در تصویر اولین حیوانی که دیدید …. بود؟

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن: قدرت تمرکز خود را با این آزمون جالب محک بزنید!

دیدن گربه

این انتخاب، نشان دهنده عدم تمایل همیشگی شما برای شروع هفته کاری است. احتمالا از وضعیت کاری خود چندان رضایتی ندارید و اشتیاق بیشتر برای تعطیلات و استراحت و ناراحتی یرای شروع یک هفته کاری دیگر، شاهدی بر این مدعاست. تمایل برای تعطیلی و خستگی از کارتان، آنقدر زیاد است که در سر کار، هر لحظه تمایل به تمام شدن ساعت کاری و زمان استراحت دارید. در پایان روز کاری هم می خواهید به خانه بروید، روی یک صندلی راحتی بنشینید و کتاب مورد علاقه خود را بخوانید یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:تست شخصیت:کدام زن در تصویر می‌خواهد چیزی را پنهان کند!؟

دیدن سگ در تست شخصیت شناسی تصاویر محو حیوانات

شما حمایت دوستان را احساس می کنید و با چنین کمکی آماده حل هر مشکلی هستید. اما باید بدانید در بیشتر اوقات، آدمی برای رسیدن به موفقیت باید به خود متکی باشد تا دیگران. روحیه جنگندگی چیز خوبی است. اما این کار را با ذهنی سرد در نظر بگیرید تا ببینید آیا به تنهایی قادر به حل آن هستید یا خیر؟ از این گذشته، افراد اطراف شما می توانند برنامه های خود را تغییر دهند. و شما دائماً این را فراموش می کنید زیرا خودتان هرگز کسی را ناامید نمی کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون تمرکز: آیا می‌توانید جوجه تیغی پنهان تصویر را پیدا کنید؟

دیدن شیر

در مقابل تو نمی شود مقاومت کرد! اغلب به شما چنین جمله یا کلمه ای گفته می شود. آیا این جمله درست است؟ آیا به خاطر مدل موی جدید شماست؟ اما واقعاً شما نیازی به تغییر مدل موی خود برای کسب توجه ندارید. چیزی در شما وجود دارد که مردم را به شما جذب می کند و این چیز هم باعث احترام و تحسین و هم حسادت نسبت به شما می شود. اما تلاش کنید کسی را به راحتی قضاوت نکنید، زیرا در واقع  با این کار ممکن است گاهی اوقات کمی رفتارتان متکبرانه به نظر برسد. سعی کنید با دیگران به صورت یکسان رفتار کنید نه آن گونه که اکنون با آنها رفتار می کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن:چهره مخفی در تصویر را پیدا کنید؟

دیدن اسب در تست شخصیت شناسی تصاویر محو حیوانات

در حال حاضر چیزی شما را محدود کرده است. این چیز محدود کننده حتی بر روی آزادی شما نیز تأثیر گذاشته است.  شاید شما در حال درخواست از رئیس خود در دفتر هستید و از او می خواهید که: “تعطیلات! من یک تعطیلات می خواهم!” آرام باش. همه خواهان استراحت هستند. اما اکنون باید آرامش خود را حفظ کنید و استقامت و کارایی خود را نشان دهید که حیوان انتخاب شده توسط شما نیز به این صفت مشهور است.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی ادراک: در ابتدا در این تصویر چه دیدید؟

دیدن قو

شما عاشق هستید. به همین دلیل است که همه چیز در اطراف شما فوق العاده به نظر می رسد، از جمله صندوقدار بدخلق که نه تنها از زندگی شخصی خود ناراضی است، بلکه از زندگی شخصی هر یک از خریداران در صف نیز ناراضی است. این یک دوره فوق العاده است – سعی کنید آن را تمدید کنید، اگر نه برای چند ماه، حداقل تا زمانی که حقوق خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون دقت ذهن: کدامیک از این سه زن یک ربات نیست؟

دیدن پنگوئن در تست شخصیت شناسی تصاویر محو حیوانات

چطور توانستی آن را ببینی؟ دوباره نگاه کن! پنگوئنی وجود ندارد. آیا هنوز آن را می بینید؟ تخیل غنی خود را سرزنش کنید که دوستان خود را گاهی با این تخیل شگفت زده می کنید. این تخیل حتی افرادی را که برای اولین بار با شما ملاقات می کنند را گیج می کند.

کدام حیوان را دیدی؟ لطفا نتایج خود را در نظرات به اشتراک بگذارید! آیا یونگ در مورد شما حق داشت؟

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی براساس گروه خونی شما !

امیدوارم از تست امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون ذهن: تنها عده کمی قادر به دیدن خرگوش پنهان تصویر هستند!

با انتخاب یکی از ماهی ها، نقاط ضعف خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت: دستان خود را چگونه به یکدیگر قلاب می کنید!

آزمون هوش:کدامیک از زنان با مرد در تصویر ارتباط عاطفی دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =

دکمه بازگشت به بالا