;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: دستان خود را چگونه به یکدیگر قلاب می کنید!

سوال هر روزه کاربران در فضای مجازی درباره این تست های شخصیت شناسی این است که تا چه اندازه این تست ها اعتبار دارند. باید گفتن که این تست ها در حوزه کوکولوژی قرار می گیرند. کوکولوژی (Kokology) را می شود یک وسیله‌ی ارتباطی در نظر گرفت. شاید برای خیلی از افراد تست های روان شناسی موضوعی دلهره آور باشند. اما کوکولوژی یا بازی‌های روان‌شناسی، انجام تست های روان شناسی را جالب و جذاب می‌کنند، و مردم هم از اینکه فقط به یک بازی می‌پردازند دلهره‌ کمتری خواهند داشت. در کوکولوژی می‌توانید در صورت عدم باورپذیری تعبیر پاسخ‌ها، آن‌ها را نپذیرید، زیرا این جزیی از بازی است. در تست شخصیت شناسی براساس نوع فشردن دستان، شما می توانید خود را بهتر بشناسید.

بهتر بشناسید: آزمون هوش:کدامیک از زنان با مرد در تصویر ارتباط عاطفی دارد!؟

تست شخصیت شناسی براساس نوع فشردن دستان

در ادامه یک تست شخصیت کوکولوژیکی یا روان شناسی برای شما در نظر گرفته شده است. این تست در فضای مجازی بسیار داغ شده است و عده زیادی از نتایج آن شگفت زده شده اند. شما نیز می توانید ابتدا دستان خود را به هم قلاب کنید و سپس ببینید نوع قلاب کردن دستان شما به چه شکلی است. سپس به تفاسیر مراجعه کنید.

تست شخصیت شناسی براساس نوع فشردن دستان

شاید بپسندید: سخت ترین معمای تصویری که باعث خنده کاربران شد: چهره پنهان کجاست؟

نوع شماره 1

نوع شماره 1

در تست شخصیت شناسی براساس نوع فشردن دستان. اگر انگشت شست دست چپ شما در بالا قرار می گیرد و کاملا شبیه تصویر شماره 1 است، باید گفت که شما فردی عملگرا هستید. از ویژگی های بارز شما این نکته است که در لحظه تصمیم نمی گیرید. همین مسئله می تواند یک عامل برای موفقیت در امور برای شما باشد. شما توانایی ذاتی برای دیدن دروغ های دیگران را دارید. باید گفت در کنار آنکه فردی جدی هستید، حس شوخ طبعی بسیار منحصر به فرد دارید که به جذابیت اصلی در مجامع اجتماعی تبدیل شده است. همچنین فردی رمانتیک هستید که دقیقاً می داند چگونه یک رابطه عاشقانه را مدیریت کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن حیوانات استتار شده، ثابت کنید که چشمان عقابی دارید!

نوع شماره 2 در تست شخصیت شناسی براساس نوع فشردن دستان

نوع شماره 2 در تست شخصیت شناسی براساس نوع فشردن دستان

اگر انگشتان شست شما موازی یا به مانند تصویر شماره 2 هستند، باید گفت که شما فردی یک کمال گرا هستید و از دیگران انتظار فداکاری و تمرکز یکسانی دارید. عملکرد شما می تواند شما را به یک الگو تبدیل کند.

شاید بپسندید: تست هوش عدد :عدد “417” را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید!

نوع شماره 3

نوع شماره 3

شست راست به سمت بالا به مانند تصویر شماره 3 نشان می دهد که شما هو ش هیجانی بسیار بالایی دارید. جدای از آن، شما همچنین می توانید درک کنید که یک نفر در لحظه چه احساسی دارد، حتی زمانی که ممکن است سعی کند احساسات واقعی خود را پنهان کند. این توانایی همچنین به شما چشم اندازی می دهد که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ببیند. این مسئله باعث می شود که شما خارج از چارچوب فکر کنید و اجازه می دهد تصمیمات درستی بگیرید.

شاید بپسندید: اگر دقت و قدرت دیدت عالی باشه،10 حیوان تصویر را پیدا می کنی!

زبان بدن چیست؟

آنچه که ذکر شد تا اندازه زیادی با زبان بدن ارتباط مستقیم دارد. استفاده از زبان بدن تضمین می کند که پیامی که باید داده شود به درستی درک می شود. البته زبان بدنی که به درستی و مناسب استفاده می شود، موفقیت گوینده و سخنرانی موثر را تضمین می کند. زبان بدن؛ ژست ها، حالات چهره، نشستن، وضعیت و غیره مجموعه ای از اعمال است که با نگرش ها و رفتارها آشکار می شود.

اهمیت زبان بدن در زندگی ما چیست؟

زبان بدن body language مهم ترین اجزا در ارتباط غیر کلامی است است و تمام مردم دنیا قادر به استفاده از آن در زندگی خود هستند. زبان بدن و دانستن آن به این علت در زندگی ما اهمیت دارد که بستر بزرگی از کار و روابط اجتماعی مارا در برمی گیرد. با آگاهی از زبان بدن خود می توانید پیام هایی درست به دیگران منتقل کنید و همچنین با آگاهی و دانستن زبان بدن دیگران می توانید حرف آن ها را بهتر درک کرده و ارتباط سازی کنید.

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست تمرکز: آیا قادر به شناسایی تمام حیوانات این تصویر، در 15 ثانیه هستید!

تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه حیوانی را مشاهده کردید!؟

قادر به شناسایی چند اسب در این تصویر هستید!؟ 5 اسب یا 7 اسب؟

تست شخصیت شناسی: کدام نیمکت را برای نشستن انتخاب می کنید!؟

آزمون شخصیت:به نظر شما کدام فرد، زودتر از دیگران دچار حادثه می‌شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهار =

دکمه بازگشت به بالا