;
تفریح و سرگرمی

قادر به شناسایی چند اسب در این تصویر هستید!؟ 5 اسب یا 7 اسب؟

بر خلاف آنچه ما احساس می کنیم، چشمان ما نمی توانند همه واقعیت ها را برای ما منعکس کنند. این مسئله در برخورد با تصاویر توهم نوری کاملا مشهود است. این تصاویر شگفت انگیز هستند. هر کس ممکن است این تصاویر را به شکل خاصی درک و احساس کند. لذا ممکن است چشم دید ما بسیار متفاوت با آن چیزی باشد که واقعیت است. لذا مغز و چشم در مقابل این تصاویر ممکن است دچار خطا و اشتباه شوند. امروز با آزمون دقت ذهن با اسب ها بار دیگر دقت، تمرکز و بینایی شما را به چالش می کشیم. این تصویر بارها و بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شما در تصویر چند اسب می بینید؟

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: کدام نیمکت را برای نشستن انتخاب می کنید!؟

آزمون دقت ذهن با اسب ها

در این تصویر توهم نوری با یک فضای کوهستانی پوشیده از برف مواجه هستید. در نگاه اول چندین اسب نیز در این تصویر دیده می شود. اما آنچه که مهم است تعداد اسب های موجود در تصویر است. خالق اثر (Bev Doolittle)معتقد است که خود 5 اسب را در این تصویر طراحی کرده است، اما برخی کارشناسان معتقدند که خالق بدون آنکه متوجه باشد، دو اسب دیگر نیز در طراحی خود خلق نموده است!

ما توانستیم که 5 اسب زیبا را در این تصویر شناسایی کنیم!؟ شما نیز به گفته خالق اثر اگر بتوانید در 5 ثانیه، 5 اسب در تصویر شناسایی کنید دارایی ذهنی متمرکز و آرام هستید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

تست شخصیت:به نظر شما کدام فرد، زودتر از دیگران دچار حادثه می‌شود!؟

آزمون دقت ذهن با اسب ها 2

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

تصاویری این چنینی توانسته اند در شبکه های اجتماعی سر و صدایی برپا کنند، به خصوص این تصویر که میان خالق آن و تعدادی از کارشناسان حوزه روان شناسی اختلاف نظر ایجاد شده است. آیا شما توانستید در 5 ثانیه 5 اسب را پیدا کنید. اگر توانستید به شما تبریک می گوئیم. احتمالا 5 اسب را پیدا کردید. در تصویر، چهار اسب سفید و قهوه ای و یک کره اسب وجود دارد که با محیط کوهستان و برف به خوبی ترکیب شده و استتار کرده اند. این اسب ها در پائین علامت گذاری شده اند.

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند،می‌توانند گرگ را پیدا کنند!؟

پاسخ ازمون دقت ذهن

دیدگاه کارشناسان درباره این تصویر و آزمون دقت ذهن با اسب ها

کارشناسان وب سایت موسسه ملی خدمات بهداشت محیطی (NIEHS) می گویند: در تصویر هفت اسب موجود است و افراد  دارای قدرت تمرکز و بینایی قوی، باید بتوانند هر هفت اسب را به راحتی تشخیص دهند.

یکی از کارشناسان این مرکز می گوید:

یکی را در سمت چپ می‌بینم که به بیرون نگاه می‌کند، و در وسط، چهار صورت نزدیک به هم قرار گرفته‌اند. در آن گروه، بینی یکی (نفر دوم از چپ) در سمت راست صورت دیگری را ، می‌پوشاند!”

یکی دیگر از کارشناسان نوشته است:

“در سمت راست یک اسب کوچک است که به پهلو ایستاده است، و بالاتر از آن اسب هفتم است. مگر اینکه من دچار توهم باشم!”

نظر شما در مورد این تصویر جالب چیست؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید! شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطلب مرتبط:

 اگه تو این عکس پرنده پیدا کنی، چشم تیزبینی داری!؟

تست شخصیت: درخت انتخابی شما، ویژگی اصلی شخصیت‌تان را افشا می‌کند!

آزمون ذهن: آیا می توانید خرگوش پنهان شده در تصویر را پیدا کنید!؟

تست شخصیت:آنچه که ابتدا می‌بینید، چیزهای زیادی را درباره شما افشا می‌کند!

آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

گرگ های پنهان در تصویر را بیابید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا