;
تفریح و سرگرمی

تست تمرکز: آیا قادر به شناسایی تمام حیوانات این تصویر، در 15 ثانیه هستید!

تصاویر توهم نوری بخش قابل توجهی از وب سایت های سرگرمی را به خود اختصاص داده اند. در این تصاویر ممکن است تصاویر چیزهای متفاوتی گنجانده شود و هر فرد با توجه به میزان دقت و تمرکز خود بتواند پیده های متفاوتی را ببیند. امروز با آزمون دقت ذهن با حیوانات متفاوت با شما هستیم و  بار دیگر دقت، تمرکز و بینایی شما را به چالش می کشیم. این تصویر در شبکه های اجتماعی بسیار داغ و بارها در آنجا همرسانی شده است. شما در تصویر فوق چند حیوان می بینید؟

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه حیوانی را مشاهده کردید!؟

آزمون دقت ذهن با حیوانات متفاوت

من بسیار تیز بین هستم. می توانم جزئی ترین چیزها را ببینم. حتما شما یا کسی از اطرافیان شما بارها و بارها این جمله را تکرار کرده اند. در واقع این جمله می تواند درست باشد. این افراد به خوبی از قدرت تمرکز و دقت خود برای دیدن اشیا و پدیده ها استفاده می کنند. محققان معتقدند که حل تست ها و پازل های تصویری نقشی مهمی در افزایش قدرت تمرکز و دقت شما دارند.

به مرور زمان مغز آموزش می یابد که جزئی ترین مسائل را رصد کند. بر همین اساس انجام این تست ها و پازل های تصویری به افزایش عملکرد مغز و به تبع آن رشد میزان قدرت دقت و تمرکز شما نقش دارند. اگر بتوانید در عرض 15 ثانیه تمام حیوانات موجود در تصویر را شناسایی کنید شما دارای قدرت تمرکز و دقت خوبی است و در واقع باید گفت شما دارای چشمان عقاب هستید..

اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون دقت ذهن با حیوانات متفاوت زیر نگاه کنید. سپس بگوئید چند حیوان را شناسایی کردید؟

قادر به شناسایی چند اسب در این تصویر هستید!؟ 5 اسب یا 7 اسب؟

سوال آزمون دقت ذهن با حیوانات منتفاوت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

احتمالا توانسته اید تمام حیوانات را شناسایی کنید. اگر نتوانستید با ید گفت که در این تصویر 12 حیوان وجود دارند. اگر متمایل هستید به تصویر پاسخ که در زیر آمده است دقت کنید.

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند،می‌توانند گرگ را پیدا کنند!؟

امیدوارم از تست شخصیت شناسی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت شناسی تصویری: در نگاه اول در این تصویر چه دیدید؟

آزمون دقت ذهن: با یافتن سگ در میان گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟ با این تست آینده تان را کشف کنید!

تست قدرت تمرکز:97٪ افراد نمی توانند حرف P را در این تصویر پیدا کنند!؟

آزمون قدرت ذهن: آیا توانستید با یک نگاه، چهره مخفی تصویر را ببینید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا