;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت ذهن: آیا توانستید با یک نگاه، چهره مخفی تصویر را ببینید!؟

تصاویر توهم نوری، تصاویری هستند که این روزها بسیار مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی هستند. شاید برخی فکر کنند که این تصاویر به تازگی بوجود آمده اند، اما باید گفت ظهور این تصویر به خصوص از سال 1880 به بعد هر چه بیشتر رواج پیدا کردند. این تصاویر می توانند قدرت بینایی، تمرکز و دقت شما را مورد آزمایش قرار دهند. از سوی دیگر شما با دیدن این تصاویر و تشخیص تصویر پنهان شده در آنها، قدرت هوش خود را به رخ دیگران بکشید. در این آزمون در کنار تصویر اصلی، تصویر یک انسان مخفی شده است. اگر بتوانید در کمتر از 10 ثانیه چهره را بیابید، باید به شما آفرین گفت. تبریک می گوئیم. شما علاوه بر اینکه باهوش هستید، بسیار هم تمرکز و دقت بالایی دارید.

شاید جالب باشد: جذاب‌ترین ویژگی شخصیتی خود را با انجام این تست شناسایی کنید!

آزمون قدرت ذهن شتر

این تصویر توهم نوری قدیمی مربوط به دهه 1880 می باشد. ابن تصویرمی تواند به خوبی قدرت دقت وتمرکز شما را مورد آزمایش قرار دهد. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در کمتر از ده ثانیه چهره مخفی را در این تصویر شناسایی کنید.اگر چهره پنهان شده در این توهم نوری را در 10 ثانیه تشخیص دهید، ضریب هوشی بالایی دارید. پس با آمادگی به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون قدرت ذهن شتر

.

.

.

.

..

.

.

پاسخ آزمون

در ازمون دقت ذهن شتر، تصویر مربوط به شتر باشکوهی است که قد بلند ایستاده و توسط درختچه‌هایی احاطه شده است.آیا توانستید چهره پنهان را در این توهم نوری قدیمی پیدا کنید؟ اگر نتوانستید، اشکالی ندارد. می توانید با تست های بیشتر خود را تمرین دهید. قطعا جزئی نگری و دقت شما افزایش خواهد یافت.

شاید جالب باشد: یک کارت را انتخاب کنید تا بدانید کی رویاهای شما تبدیل به حقیقت می شود!

پاسخ آزمون

آیا آن را مشاهده کردهید؟ اگر نه، به تصویر بالا و پایین نگاه کنید.

پاسخ ازمون دقت ذهن 2

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید جالب باشد:

با پیدا کردن موزها در این تصویر، تیزبینی و قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

اگر اشیا مخفی را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

با انتخاب خانه رویایی تان، همه چیز را در مورد شخصیت تان بدانید!

فصلی که به دنیا آمدی زیباترین ویژگی شخصیت شما را آشکار می کند!

خطوط کف دست شما درباره زندگی عاشقانه تان چه می گوید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا