;
زندگیتفریح و سرگرمی

خطوط کف دست شما درباره زندگی عاشقانه تان چه می گوید؟

خطوط کف دست در مورد روابط عاشقانه زندگی چه می گویند؟ و تمرین کف بینی منشأ خود را در آسیای جنوب شرقی دارد و در هند، چین، تبت و مناطق اطراف آن رایج بوده است. با خواندن خطوط کف دست و رمزگشایی معنای خطوط کف دست، پیشگوها، می‌توانند زندگی عاشقانه شما و آنچه در آینده برای شما در نظر گرفته است را پیش‌گویی کنند. شما هم حدس بزنید داستان عاشقانه زندگی شما چگونه است؟ در واقع داستان زندگی عشقی و زناشویی خود را به سادگی با کنار هم قرار دادن کف دست ها و شناسایی موقعیت خطوط کف دست ها بدانید. اگر در مورد آینده زندگی عاشقانه خود کنجکاو هستید؟ بیایید این تمرین سرگرم کننده را با هم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: اولین تصویری که می‌بینید از ضعف‌های شما در عشق می‌گوید!

خط عشق

ابتدا باید بدانید که خط قلب چیست. کف دست خود را بالا نگه دارید و به دستان خود نگاه کنید، یک خط افقی درست زیر انگشتان خود خواهید دید. این اولین خطی است که از لبه بیرونی دست شما شروع می شود و به سمت جانبی کشیده شده است.

این خط همچنین به عنوان خط عشق شناخته می شود. زیرا اطلاعاتی در مورد احساسات شما و اینکه چگونه عاشق می شوید یا هستید، می دهد. خطوط عشق می توانند بلند یا کوتاه، مستقیم یا منحنی باشند و می توانند زیر هر یک از انگشتان شما ختم شوند.

رمزگشایی خطوط کف دست

۱.خط مستقیم عشق

رمزگشایی خطوط کف دست، اگر خط عشق کف دست شما مستقیما از روی دست شما می گذرد، شما در روابط خود راسخ تر و مراقب هستید. اما اگر این یک خط مستقیم و کوتاه است که به زیر انگشت صورتی، حلقه یا انگشت میانی ختم می‌شود، خجالتی و ساکت هستید و دوست دارید از «زمان حال» خود لذت ببرید.

اگرچه در روابط وفادار و قابل اعتماد هستید، اما احساس استقلال قوی نیز دارید. شما عمل گرا و مستدل، اما سازنده و گوشه گیر هستید. در واقع کیفیت را بر کمیت با عزیزانتان ترجیح می دهید.

رمزگشایی خطوط کف دست

۲.خط عشق قوسی

معنی این خط این است که می توانید تعادل را در رابطه خود حفظ کنید. شما می دانید که چگونه از خود مراقبت کنید و نیازهای همسرتان را برآورده کنید. مردم شما را کاریزماتیک می دانند، آنها عاشق رفتار  پرشور و مستقیم شما هستند.

به علاوه اگر یک خط عشق منحنی دارید که به زیر انگشت اشاره شما ختم می شود، یک عاشق واقعی هستید. اگر احساسات خود را در روابط خود بیان نکنید، ممکن است در نهایت احساس سرکوب یا نادیده گرفته شوید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با کمک این تست، پنهان ترین کابوس خود در عشق را بشناسید!

رمزگشایی خطوط کف دست

۳.خط عشق بین انگشتان شما گسترش می یابد

اگر خط عشق شما بین انگشت اشاره و انگشت وسط شما به پایان می رسد، پس شما یک شریک دلسوز و حمایت کننده هستید. دوست دارید با خانواده و دوستان تان وقت بگذرانید. شما می دانید چگونه به کسانی که به آنها اهمیت می دهید، هدیه دهید. اما گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که در روابط خود از شما سوء استفاده می شود. علاوه بر سخاوتمندی، باید به خوبی از خود مراقبت کنید.

کف بینی

۴.خطوط محبت

رمزگشایی خطوط کف دست، در قسمت بیرونی دست و زیر انگشت صورتی‌تان، اگر دو خط کوچک پیدا کردید، آن‌ها خطوط محبت شما هستند که به آن خطوط ازدواج نیز می‌گویند. اگر روی کف دست‌های تان خطوط محبت دارید، نشان‌دهنده این است که یک رابطه طولانی‌مدت و قوی خواهید داشت که برای همیشه پایدار خواهد بود. این احتمال وجود دارد که شما فقط یک بار ازدواج می کنید و ازدواج شما موفق و پایدار خواهد بود. با این حال، اگر خطوط کوچک زیادی دارید، ممکن است به این معنی باشد که روابط کوتاه مدت و سطحی زیادی خواهید داشت. اگر بین خطوط فاصله دارید، ممکن است به این معنی باشد که جدایی‌های دردناک و کثیفی در سرنوشت تان نوشته شده است.

کف بینی

البته خطوط محبت می تواند برای افراد مختلف متفاوت به نظر برسد و معانی مختلفی داشته باشد. دو مهم ترین معنای آن:

اگر خطوط شما دو انتها دارد، نشان دهنده مشکلات و شکست در ازدواج و حتی جدایی شماست. شما ممکن است تمام زندگی خود را با احساس سردرگمی در مورد وضعیت زندگی خود بگذرانید، و قبل از این که متوجه شوید، از شریک زندگی تان جدا می شوید.

خط عشق

اگر خطوط شما به شکل Y شروع می شوند، این نیز به عنوان علامت مثبت نیست. بکله نشان دهنده طلاق است. با این حال، اگر Y آنقدر بزرگ نیست، ممکن است به معنای جدایی موقت باشد، پس از آن ممکن است دوباره با همسرتان بپیوندید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت تصویری: چه چیزی شما را از داشتن عشق پایدار باز می دارد!؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا