;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی:شکل ناخن انگشت شما درباره شخصیت شما چه می‌گوید!؟

تست های شخصیت شناسی راهی عالی یافتن چیزهای منحصر به فرد در مورد خودمان است که قبلاً از آن بی اطلاع بودیم.همه چیز به هم مربوط است. چیزی در این دنیا نمی توان یافت که بی ربط باشد. حتی کوچکترین ویژگی بدن می تواند با موضوعات دیگر در ما مربوط باشد از جمله شخصیت شما! امروز با تست شخصیت شناسی با انگشتان دست همراه با بخش تفریح و سرگرمی چشمک باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت تصویری: چه چیزی شما را از داشتن عشق پایدار باز می دارد!؟

 تست شخصیت شناسی با انگشتان دست

شکل انگشتان، رنگ چشم یا شکل صورت، همه آنها جنبه های مختلفی را نشان می دهند که می تواند دانش جدیدی را به روی ما باز کند که سبب شناخت بهتر خود ما شود.اکنون، شکل طبیعی ناخن‌های شما می‌تواند چیزهایی را به شما بگوید که ممکن است در مورد خودتان توجه نکرده باشید. ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که آیا حقیقت دارد یا خیر!

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با کمک این تست، ترس‌های پنهانی خود در عشق را بشناسید!

شکل انگشت مستطیل پهن

شکل انگشت مستطیل پهن

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:حیوانی انتخابی شما تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌تان را فاش می‌کند!

اگر ناخن های پهن و مستطیلی دارید، به احتمال زیاد فردی تحلیلی هستید که دوست دارد ابتدا به مسائل فکر کند. شما حتی در سخت ترین موقعیت ها هم در مورد خودتان، هوشیار هستید، به همین دلیل است که بسیاری از افراد در مواقع سخت به شما وابسته هستند. آنها به دنبال مشاوره شما هستند، زیرا مهارت های تفکر، شما را به یک قاضی خوب تبدیل کرده است. همین جنبه سبب محبوبیتان در میان مردم می شود، البته اگر این جنبه از شخصیت خود را پرورش دهید.

شما همچنین فردی هستید که برای چیزها و موضوعات جدید ارزش قائل هستید. با این حال، تاکید شما بر مفید بودن است تا زیبایی شناسی.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: آنچه می بینید،شخصیت شما را در یک رابطه فاش می کند!

شکل انگشت مستطیل بلند در تست شخصیت شناسی با انگشتان دست

شکل انگشت مستطیل بلند در تست شخصیت شناسی با انگشتان دست

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی رمانتیک بودن: چقدر رمانتیک هستید!؟

اگر ناخن هایتان بلند و مستطیلی است، به احتمال زیاد فردی جذاب و اجتماعی هستید. شما کسی هستید که دوست دارید به دنبال تازگی باشید، چه در تجربیاتتان باشد و چه افرادی که ملاقات می کنید. با این حال، شما فردی مراقب هستید که دوست دارد به دو روی سکه نگاه کند تا بتوانید کار درست را انجام دهید. جست و جوی شما برای چیزهای جدید باعث نمی شود که جزیی گرا نباشید. حتی اگر به دنبال ماجراجویی هستید، می خواهید کنترل در دست شما باشد.

بیشتر بخوانید: سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

شکل انگشت مربعی

شکل انگشت مربعی

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: سبک خوابیدن، بخش هایی از شخصیت شما را فاش می کند!

اگر ناخن‌های شما مربعی به نظر می‌رسند، احتمالاً شما یک فرد جدی هستید که دوست دارید از دیگران متمایز شوید. شما می خواهید به دلیل استعدادها و مهارت های خود شناخته شوید، اما نمی خواهید خود را برای دیگران به نمایش بگذارید. ممکن است دیگران شما را فردی محجوب و بی‌تفاوت تصور کنند، چرا که شما را به خوبی درک نمی‌کنند. آنها ممکن است سعی نکرده باشند شما را عمیقاً بشناسند. با این حال، این شما را از بودن در کنار آنها در مواقع ضروری باز نمی دارد. شما می توانید در مواقع سخت رهبر باشید و به مردم فرمان دهید.

بیشتر بخوانید: مسیری که انتخاب می کنید فلسفه زندگی شما را آشکار می کند.

شکل انگشت بیضی در تست شخصیت شناسی با انگشتان دست

شکل انگشت بیضی در تست شخصیت شناسی با انگشتان دست

بیشتر بخوانید: تست تصویری نیازمندی روح: روح شما، واقعا به چه چیزی نیاز دارد!

اگر ناخن شما شبیه بیضی و تقریباً شبیه بادام است، می توانید فردی صادق، وفادار و قابل اعتماد باشید. شما کسی هستید که به جای نگاه کردن به زندگی متعالی، خوشبختی را در لذت های ساده جستجو می کند. شما زمینی و از نظر عاطفی حساس هستید. در حالی که می دانید چگونه کارها را انجام دهید و انعطاف پذیر هستید، یک جنبه نرم نیز در شما وجود دارد که آن را پنهان می کنید. شما فرد خوش شانسی هستید، اما انتقاد را به دل می گیرید.

بیشتر بخوانید: نمادی که انتخاب می کنید چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند

شکل انگشت گرد

شکل انگشت گرد

بیشتر بخوانید: آنچه در ابتدا در تصویر می بینید، از زوایای پنهان شخصیت شما می گوید!

اگر ناخن های گرد دارید، احتمالاً فردی خلاق و دراماتیک هستید. شما می خواهید توسط اطرافیانتان دیده و شنیده شوید. تحسینی که از دیگران دریافت می کنید برای شما مهم است. همچنین احتمالاً سرگرم کننده و هیجان انگیز هستید، به همین دلیل است که مردم به سمت شما هجوم می آورند. با این حال، شما فردی هستید که دوستان را با دقت انتخاب می کنید و بسیار وفادار هستید. شما دوست دارید نزدیکانتان در شادی شما شریک باشند.

بیشتر بخوانید: تست روابط عاشقانه:انتخاب شما، بخشی از روابط عاشقانه شما را فاش می کند!

شکل انگشت مثلثی در تست شخصیت شناسی با انگشتان دست

شکل انگشت مثلثی در تست شخصیت شناسی با انگشتان دست

اگر ناخن های مثلثی دارید، احتمالاً فردی ملایم و ظریف هستید. انتخاب های شما نیز ممکن است پیچیده و دقیق باشد. در حالی که مردم ممکن است ملایمت شما را به عنوان ضعف اشتباه بگیرند،اما اینطور نیست. شما از آنچه می خواهید آگاه و می دانید چگونه اهداف خود را دنبال کنید. اشتیاقی سوزان در درون شما وجود دارد که ممکن است دیگران نتوانند آن را ببینند. شما دوست دارید شخصیت خود را از طریق اعمال خود بیان کنید نه اینکه در مورد آن صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: به نظر شما کدامیک از دختران تصویر زیباتر است؟

انگشت شما چه شکلی است؟ ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کنید و نظرات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا