;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: اولین تصویری که می‌بینید از ضعف‌های شما در عشق می‌گوید!

عشق زیباتربن و مهم ترین اتفاق در زندگی هر فردی است. عشق روح و روان آدمها را شاد می کند. آنها را از بی برنامگی و روزمره گی نجات می بخشد و به زندگی معنا می بخشد. اما مهم است که عشق را چگونه حفظ کرد؟ چگونه آن را بارور ساخت؟ و چگونه به بهترین شیوه ممکن از زندگی لذت برد. روان شناسان تلاش می کنند با شناخت رفتار و ویژگی های شخصیتی و رفتاری آدمها، مشکلات  روحی و روانی آنها را تشخیص و فضای بهتری برای زندگی برای آنها ایجاد کنند. بوجود آمدن تست های شخصیت شناسی تصویری در جهت شناخت شخصیت بوده است. امروز چشمک با شما تست شخصیت شناسی تصویری تابلو شگفت انگیز.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: نوع جواهری را که انتخاب می‌کنید، شخصیت شما را رو می‌کند!

درباره تست شخصیت شناسی تصویری تابلو شگفت انگیز

توهمات نوری یا تصاویر شبیه تست امروز برای فریب دادن ذهن طراحی شده اند، اما تصور می شود که بینش های جذابی را در مورد شخصیت ما نیز آشکار می کنند.  تصور می شود که دیدن تصاویر و انتخاب های ما با نحوه عملکرد مغز انسان مرتبط است. تصاویر توهم نوری به ما کمک می کنند که ویژگی های شخصیتی خود را بهتر بشناسیم. آنچه می‌بینیم ظاهراً بازتابی از ویژگی‌های غالب ما است، مانند اینکه ما برون‌گرا یا درون‌گرا هستیم.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یکی از این شش درب را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

نیمکره راست یا چپ مغز

برخی دیگر انتخاب ها و عملکردها را بر اساس فعال بودن نیمکره چپ یا راست مغز مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند. مغز دارای دو نیمکره راست و چپ می باشد. در برخی افراد ممکن است یکی از نیمکره های قوی تر از نیمکره دیگری باشد. به عنوان مثال در برخی افراد نیمکره چپ فعال تر و پرکارتر است و در برخی دیگر نیمکره راست فعالیت بیشتری انجام می دهد. هر کدام از ما آدمها باساس آنکه کدام یک از نیمکره های مغزمان فعال تر است، نوع خاصی از فعالیت و عملکردهای مغزی را بر انواع دیگر ترجیح می دهیم.

براساس یک دیدگاه رایج، گفته می شود که چپ مغزها یا کسانی که نیمکره چپ مغزشان فعال است، بیشتر منطقی هستند. این افراد روش های تحلیلی را برای استدلال به کار می برند. توجه به جزئیات، نظم پذیری و نظم داشتن، رعایت قوانین و مقررات، هوش کلامی، علاقه‌مندی به برنامه ریزی وتعیین اهداف، توجه به جزئیات و تسلط بهتر بر ریاضی از جمله مواردی است که به عنوان ویژگی های چپ مغزها فهرست می‌شود.

اما در مقابل راست مغزها با ویژگی متفاوتی مورد شناسایی قرار می گیرند. این افراد با شاخصه ها و ویژگی هایی همچون کل نگر بودن،  انجام هم‌زمان فعالیت‌های مختلف، خلاقیت، قدرت بالاتر در ارتباط غیرکلامی و توانایی ایده پردازی توصیف می‌‌کنند. در واقع چنین افرادی خلاق هستند و در هر کار برنامه ای خلاقیت از خود نشان می دهند. بر اسا چنین توضیحاتی بر می گردیم به تست امروز چشمک.

انجام تست تصویری شخصیت شناسی تابلو شگفت انگیز

تست تصویری شخصیت شناسی تابلو شگفت انگیز

این تصویر توسط هنرمند اولگ شوپلیاک، از چهار تصویر مختلف تشکیل شده است که هر کدام ظاهراً منعکس کننده چیزی است که در یک فرد دیگر در مورد ترس پنهان او در عشق است.   برای هر فردی که در یک رابطه قرار می گیرد و عاشق می شود، چیزی متمایز وجود دارد که بیشتر به سوی آن جذب می شود.اما گاهی موانعی نیز وجود دارد که باعث ترس در یک رابطه عاشقانه می شود. به نظر می رسد که همه ظاهراً یک ضعف عاشقانه پنهان دارند.

به تصویر نگاه کنید.  این تست می تواند ضعف پنهانی شما را در عشق نشان دهد. این ارزیابی بر اساس آنچه که ابتدا تشخیص می دهید، آشکار می شود. این تفاسیر می تواند خواسته های پنهان ما را آشکار کند، از جمله آنچه در روابط عاشقانه به سمت آن کشیده می شویم. در ادامه تفاسیر تصاویر آنده است.

دیدن زن نقابدار

اگر ابتدا زن نقابدار را دیدید، چیزی که در عاشق شدن برایتان جذاب تر است تعقیب و گریز است. این بدان معناست که شما از روزهای اول عاشق شدن، قبل از جدی شدن و رسمی شدن رابطه، بیشترین لذت را برده اید. شاید سال ها از ازدواج شما گذشته باشد، اما هنوز ااز شیرینی و زیبایی روزهای ایتدایی رابطه می گوئید.

به هر ترتیب شما عاشق آن روزهای اولیه عاشق شدن هستید، زمانی که هنوز کاملاً همدیگر را نمی شناختید و شاید هم از صحبت کردن با هم خجالت می کشیدید. آن روزهای اولیه عشق رمانتیک چیز خاصی است و قطعا باید آن را گرامی داشت، اما عشق می تواند و باید بسیار عمیق تر شود. شما نیز باید در عمیق شدن این تلاش کنید. باید آن را تقویت کنید. با فداکاری، با بخشش و با مهربان بودن.

دیدن زوج در تست تصویری شخصیت شناسی تابلو شگفت انگیز

اگر ابتدا زوج را دیدید، به این معنی است که هنگام عاشق شدن بیشتر جذب احساس امنیت شده یا می شوید.ممکن است سعی کنید مانند خیلی از مردم و یا حتی دوستان نزدیکتان خونسرد و دقیق باشید. حقیقت این است که چشم انداز ساختن زندگی با کسی که دوستش دارید و به او اعتماد دارید واقعا جذاب است. امید به یافتن کسی که این کار را با او انجام دهید و زندگی خود را بسازید، تمام انگیزه شما برای ادامه دادن زندگی است.

اما باید متوجه باشید که این موضوع زمان می برد و نمی توان آنها را مجبور کرد. بنابراین صبر مهمترین نکته است و یک زندگی توأم با آرامش و امنیت با کسی که دوستش دارید، ارزشش را دارد. کسی که به شما احساس امنیت و آرامش می دهد.

قایق خالی

اگر ابتدا قایق خالی را دیدید، به این معنی است که هنگام عاشق شدن بیشتر جذب ناشناخته ها می شوید. در حالی که بسیاری از افراد چیزهای جدید و متفاوت را ترسناک می دانند، برای شما بسیار جذاب هستند و چیزی نیست که از آن اجتناب کنید. برای شما، ملاقات با شخصی جدید و دوست داشتن یکی از ترسناک‌ترین چیزهایی است که شما همواره از آن می ترسید. چرا که نمی دانید دقیقا چگونه با او روبرو شوید. همین مسئله بر هیجان اولین دیدار می افزاید.

به این افراد توصیه می شود که عشق چیزی است که نباید از آن ترسید. باید در طوفان زندگی حرکت کرد و به سوی ساحل بیکران عشق پارو زد. به خود اجازه دهند تا در سطح عمیق تری با دیگران آشنا شوند.

قایقران در تست تصویری شخصیت شناسی تابلو شگفت انگیز

اگر ابتدا قایقران را دیدید، به این معنی است که بیشتر جذب این ایده می شوید که از پستوی تنهایی خود خارج شوید و به سوی زندگانی شاد حرکت کنید. دورنمای ملاقات با کسی که بتواند شما را از آن احساسات ترس و ناامنی خارج کند بسیار جذاب است، و این احساس باعث می‌شود که برای گفتگو  و هم نشینی بیشتر به سراغ او بروید.

خوب است که می‌دانید چرخش قلبتان به بیرون، شما را به کل جهان مرتبط می‌کند، به شرطی که همه چیز را در چشم انداز داشته باشید. هیچ کس دیگری نمی تواند موانع موجود در زندگی شما و به صورت کلی مشکلات شما را حل کند. به هر روی عشق وضعیتی متفاوتی است که می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد. تنها فقط به یاد داشته باشید که عشق، انسان را کامل نمی کند، بلکه فقط زمانی که بار زندگی بر دوش او بسیار سنگین است، از او حمایت می کند.

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

سخن پایانی

البته که هرگز نباید فراموش کنید که شناخت انسان به آسانی صورت نمی گیرد. خودشناسی راه شناخت خداست. این تست ها تنها به شما کمک می کنند تا عملکردها، رفتارها و انتخاب های خود را در زمان ها و موقعیت های گوناگون مورد بررسی قرار دهید و به یک نتیجه کلی درباره خود و دیگران دست یابید.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

چشمی که انتخاب می‌کنید،ضمیر ناخودآگاه شما را آشکار می‌کند!

تست شخصیت‌شناسی: انتخاب یک پر، بخشی از شخصیت شما را آشکار می‌کند!

وضعیت مغزتان را با این تست جالب محک بزنید!

تست شخصیت: ساحلی که انتخاب می کنید،شخصیت شما را فاش می کند!

 نوع نشستن شما، از شخصیت شما چه می‌گوید؟

نوشته های مشابه

23 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا