;
تفریح و سرگرمی

آزمون ذهن: تنها عده کمی قادر به دیدن خرگوش پنهان تصویر هستند!

وقتی صحبت از تصاویر توهم نوری به میان می‌آید، به نظر می‌رسد اینترنت اشتهای سیری ناپذیری برای آنها دارد. توهمات نوری جدید، در واقع نوعی بازی و پازل تصویری است که تلاش می کند در عین سرگرمی سبب افزایش فعالیت و عملکرد مغزی شما شوند. با افزایش فعالیت مغز، قدرت دقت، تمرکز و حتی جزئی نگری افراد افزایش پیدا می کند. کافی است مدتی انجام بازی ها و تست های معمایی را در برنامه روزانه خود قرار دهید، پس از آن می بینید که تمرکز و دقت شما افزایش یافته است. با آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید. آیا می‌توانید در عرض 10 ثانیه خرگوش پنهان را در تصویر ببینید.

بیشتر بخوانید: با انتخاب یکی از ماهی ها، نقاط ضعف خود را بهتر بشناسید!

آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش

این تصویر معمایی سراسر اینترنت را فرا گرفته است. این تست از ما می خواهد که خرگوش کوچک پنهان شده در میان تپه های سنگی را پیدا کنیم. البته برای پیدا کردن زمان زیادی نداریم و ما باید بتوانیم در کمتر از ده ثانیه این خرگوش را بیابیم. پس اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش:کدامیک از زنان با مرد در تصویر ارتباط عاطفی دارد!؟

آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش

شاید بپسندید: تست هوش عدد :عدد “417” را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: قوانین عجیب برای استخدام مهماندار در سراسر جهان

.

پاسخ آزمون

هنگامی که در نهایت پس از مدتی ناتوانی در دیدن چیزی، چشمان خود را باز می کنید، به شما مکان آن پیدیده یا شی به شما گفته می شود حتما بلافاصله از خود می پرسید چرا آن را ندیدید؟ کاملا مشخص بوده!

در تصویر مربوط به آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش، سنگ های عظیم قهوه ای روشن و خاکستری را می توان مشاهده کرد. خرگوش کوچکی همرنگ این صخره ها در میان آن پنهان شده و یا استتار کرده است. اگر تاکنون خرگوش را ندیدید به تصویر زیر نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: دستان خود را چگونه به یکدیگر قلاب می کنید!

پاسخ آزمون دقت ذهن با پیدا کردن خرگوش

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

توضیح مختصر برای آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش

در این تصویر هزاران سنگ وجود دارد. و یک خرگوش در مرکز صخره پنهان شده است. خرگوش جلوی چشمان شما بوده است. تعداد کمی از افراد این خرگوش را در 10 ثانیه می توانند پیدا کنند. به واقع تنها کسانی که قدرت تمرکز و بینایی عالی دارند می توانند آن را پیدا کنند.

شاید بپسندید: تنها افراد دارای ضریب هوشی بالا، قادر به حل این معما هستند!

خرگوش کوهی در آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش

خرگوش کوهی (Lepus timidus) که با نام‌های خرگوش آبی، خرگوش تاندرا، خرگوش متغیر، خرگوش سفید، خرگوش برفی، خرگوش آلپ و خرگوش ایرلندی نیز شناخته می‌شود، خرگوشی است که عمدتاً با زیستگاه‌های قطبی و کوهستانی سازگار است.

شاید برایتان جالب باشد: آیا کسی که عاشقشی مورد اعتماده؟! با این تست بفهمید

خرگوش کوهی در آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش

لینک جذاب سرگرمی: این معمای ریاضی را حل کنید: فقط 5 درصد از کاربران موفق شدند!

استتار چیست؟

استتار، در کلی‌ترین معنای آن، استفاده از مواد، رنگ‌ها، ساختارها و اندام‌های مختلف است تا خود را نامرئی کند یا دیدن آن را دشوارتر کند. یا آن را مانند یک شی دیگر پنهان کند. این گونه جانوری می تواند پلنگ، قورباغه، آخوندک یا انسان یا شیر باشد. در وب سایت چشمک ما در آزمون های مختلف، نمونه های زیادی از استتار تکامل یافته در انواع مختلف ارائه خواهیم کرد. در تصویر زیر نمونه یک استتار انسان در طبیعت را می توانید مشاهده کنید:

شاید برایتان جالب باشد: تست:قدرت بینایی و چشم عقابی بودن خود را با پیدا کردن چهره‌ها اثبات کنید!

استتار انسان در طبیعت

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی یوزپلنگ؛ آیا می توانید ۴ یوزپلنگ پنهان در تصویر را پیدا کنید؟!

 

در طول جنگ های چریکی که نیاز به ضربه زدن و دیده نشدن فراوان است، سربازان و تک تیراندازها به خوبی از استتار با محیط اطراف خود استفاده می کنند. در تصویر بالا و پایین دو شکل از استتار انسان دیده می شود.

شاید بپسندید: تست هوش هزارتو: کدام در را باید انتخاب کنید تا زنده بمانید؟!

توضیح مختصر برای آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش

برایتان جالب خواهد بود: سخت ترین معمای تصویری که باعث خنده کاربران شد: چهره پنهان کجاست؟

لزوم توجه به این آزمون ها

عدم فعالیت جسمی و فکری در عصر حاضر به بزرگترین مشکل بشر تبدیل شده است. راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند. در اینجا یکی از این تست ها وجود دارد.شما می توانید با پرداختن به سوالات هوش، معماها، تصاویر پرسشی و … مغز خود را به فعالیت وادار کنید. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید.

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی گورخر: گورخر متفاوت را ظرف 6 ثانیه بیابید!

یک چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

چالش های تصویری اگر چه به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است، اما می تواند در نهایت فعالیت های مغز را افزایش داده و به توسعه توانائیهای شناختی افراد کمک کنند.

همانطور که اشاره شد شما با انجام انواع و اقسام تست ها، پازل ها، معماها و چیستان ها و … می توانید قدرت تمرکز و دقت خود را افزایش دهید. این امکان در بخش تفریح و سرگرمی چشمک فراهم شده است.در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست تمرکز: آیا قادر به شناسایی تمام حیوانات این تصویر، در 15 ثانیه هستید!

قادر به شناسایی چند اسب در این تصویر هستید!؟ 5 اسب یا 7 اسب؟

تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه حیوانی را مشاهده کردید!؟

به نظر شما کدام فرد، زودتر از دیگران دچار حادثه می‌شود!؟

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند،می‌توانند گرگ را پیدا کنند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا