;
تفریح و سرگرمی

تست:قدرت بینایی و چشم عقابی بودن خود را با پیدا کردن چهره‌ها اثبات کنید!

انبوهی از تصاویر شخصیت شناسی، سوالی و … در اینترنت گسترده شده اند. این معماها عجیب و غریب هستند اما حل آن بسیار جالب است. در مطلب جدید وب سایت چشمک، محمد شایسته با تست قدرت بینایی با دانه های قهوه با شماست.

بیشتر بخوانید: چند اسب را می تونید در این صحنه برفی تشخیص بدین؟ 5 تا یا 7 تا!

تست قدرت بینایی با دانه های قهوه

این تست، مخاطبان خود را به چالش می کشد تا چهره یا چهره هایی را در میان دانه های قهوه پیدا کند. آیا می توانید چهره های پنهان شده را تشخیص دهید. بیایید نگاهی بیندازیم که پازل‌های مغزی و چشمی مانند این چگونه می توانند چشم و مغز شما را به یک چالش اساسی دعوت کنند.

بیشتر بخوانید: تست: قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزنید!

در تست قدرت بینایی با دانه های قهوه شماره 1،  چهره یک مرد را پیدا کنید

در این تصویر تنها کاری که باید انجام دهید این است که چهره مردی را در دانه‌های قهوه پنهان شده است، را بیابید. این ممکن است ساده به نظر برسد، اما باعث می شود که سر خود را بخارانید.

تست قدرت بینایی با دانه های قهوه

اگر از نزدیک نگاه کنید، می توانید چهره ای را ببینید که بین قهوه ها قرار گرفته است.

آیا می دانستید؟

کارشناسان می گویند اگر بتوانید مردی را در دانه های قهوه در سه ثانیه تشخیص دهید، سمت راست مغز شما نسبت به افراد معمولی توسعه یافته تر است. اگر مرد را بین 3 تا 1 دقیقه پیدا کنید، قسمت راست مغز کاملاً رشد می کند.

و اگر بین 1 دقیقه تا 3 دقیقه طول بکشد تا مرد را پیدا کنید، نیمه راست مغز شما به کندی کار می کند و باید پروتئین بیشتری بخورید.

در نهایت، حتی پس از 3 دقیقه، هنوز نمی توانید چهره مردی را که در دانه قهوه است پیدا کنید. سپس باید این نوع ورزش را تمرین کنید تا مغزتان قوی تر شود!

این هم پاسخ:

در تست قدرت بینایی با دانه های قهوه شماره 1،  چهره یک مرد را پیدا کنید

شماره 2: چهره ها و اشکالات کودک را پیدا کنید

آیا شما جزء 1 نفر از هر 10 نفری هستید که می توانند چهره ها را در کمتر از یک دقیقه تشخیص دهند؟ این پازل بعد از نسخه قبلی می آید. این همان قوانین قبلی است، فقط دفعه قبل به جای دیدن چهره یک مرد، هدف شما یافتن 3 کفشدوزک و صورت 3 نوزاد است.

شماره 2: چهره ها و اشکالات کودک را پیدا کنید

خودت انرا امتحان کن!

بنابراین، آیا چهره های پنهان در این تصویر را پیدا کردید؟ در غیر این صورت، برای یافتن راه حل به زیر بروید.

آیا می توانید چهره را تست قدرت بینایی با دانه های قهوه شماره 3تشخیص دهید؟

 

یک شخصیت معروف را در تصویر پنهان کرده ایم. آیا توانستید همه چهره ها را بدون یک دقیقه تشخیص دهید یا بیشتر از آن زمان گرفتید؟

علم پشت تصاویر سوالی چیست؟

انواع مختلفی از پازل ها و بازی های فکری مانند این وجود دارد. برخی از آنها توهمات دیوانه کننده ای هستند که گیج کننده هستند در حالی که برخی جذاب هستند و می توانند هوش درون شما را باز کنند.

معماها و معماهای استدلال منطقی طراحی شده علمی، روش‌های ایده‌آلی برای تحریک و بهبود مهارت‌های شناختی در حین تفریح ​​هستند. اینها بر روی حافظه فعال شما تمرکز می کنند، که پایه و اساس همه توانایی های یادگیری، تفکر و حل مسئله ما است.

دانشمندان علوم اعصاب همچنین خاطرنشان می کنند که فعال کردن ذهن، به طور کلی، می تواند هوشیاری شما را افزایش دهد، حافظه شما را بهبود بخشد، خلق و خوی شما را بالا ببرد، تمرکز شما را افزایش دهد و تفکر واضح و سریع تر را تقویت کند.

این بازی های فکری همچنین راه های هیجان انگیز و سرگرم کننده ای برای تحریک مغز هستند که در نتیجه عملکرد شناختی را بهبود می بخشد.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: با کمک این تست، پنهان ترین کابوس خود در عشق را بشناسید!

اگر گربه را در 5 ثانیه پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

تست شخصیت: رنگ مورد علاقه شما، از شخصیت شما می‌گوید!

آزمون چشم: اگر در عکس آهو را پیدا کردید، قدرت چشم شما فوق‌العاده است!

تست شخصیت: کدام جاده را برای رانندگی انتخاب می کنید!

آزمون ذهن: آیا می توانید خرگوش پنهان شده در تصویر را پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا