;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت چشم: اگر گربه را در 5 ثانیه پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

این روزها به شدت گرفتار روزمره گی و کم تحرکی شده ایم. کم تحرکی به جسم و روح ما آسیب می زند. بر همین اساس پزشکان همواره توصیه می کنند که برای سلامت جسم و روح به ورزش و فعالیت های مربوط به مغز بپردازیم. ورزش در باشگاهها و پارک ها و … تا اندازه ای عملی می شود، اما برای تحرک چشمان، افزایش تمرکز و ورزش مغز خود چه کنیم. برای این مسئله نیز روان شناسان ایده های جذاب زیادی ارائه کرده اند. بازی های هوش، سوالات هوش و پازل ها و تصاویر مختلف که مغز را به چالش دعوت می کنند؛ فراوان هستند. امروز چشمک با شماست با تست قدرت چشم با گربه تنها.

بیشتر بخوانید: تست قدرت چشم:آیا می‌توانید چهار گربه را در بین ببرها پیدا کنید؟

درباره دوداس و آثار زیبای او

با توجه به آنچه که ذکر شد، دوداس مجارستانی، طرح های جالبی را خلق کرده است.او در واقع یک هنرمند نابغه است. آثاری که او خلق کرده است در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که او توانسته است چشم، مغز و ذهن مخاطبان خود را به چالش دعوت کند. آثار هنری  Gergely Dudás می تواند واقعا ذهن و دقت چشمان مخاطبان خود را به یک چالش دعوت کند. او با ارائه جزئیاتی متفاوت در یک تصویر، قدرت بینایی افراد را نیز محک می زند. البته که دقت در تصاویر و یافتن جزئیات در بلند مدت می تواند به افزایش قدرت تمرکز ما بیفزاید.

وب سایت چشمک تلاش دارد این چالش ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. تست قدرت چشم با گربه تنها، مطلب جدیدی است که قرار است چشم، ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. با این چالش همراه باشید و چشم و مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

بیشتر بخوانیدآزمون دقت چشم: اگر آدم برفی‌های بدون بینی را پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

آمادگی برای انجام تست قدرت چشم با گربه تنها

دوداس در این چالش یا بازی فکری، در میان حجمی از جغدهای زیبای رنگی، گربه ای را استتار یا پنهان کرده است. شما باید بتوانید آنها را بیابید. پیدا کردن این گربه در کمتر از 5 ثانیه به معنای تیزبینی شما و قدرت تمرکز شماست. نشان می دهد که شما جزئی بین هستید و ساده ترین و کوچکترین جزئیات از دیدگان تیزبین شما مخفی نمی ماند. البته اگر نتوانستید پیدا کنید، اشکالی ندارد. شما با حل این پازل ها و معماها قدرت تمرکز و توجه به جزئیات را افزایش می دهید.

تست قدرت چشم با گربه تنها

با تمرین و حل این پازل ها، بعدها برای آزمون های بعدی می توانید سریعتر عمل کنید. مغز و چشمان شما نیز نیاز به فعالیت و ورزش دارد و چشمک این زمینه را فراهم کرده است.

خوب آیا می توانید این گربه را پیدا کنید؟ به تصویر با دقت نگاه کنید:

.

.

.

.

آیا توانستید آنها را در کمتر از 5  پیدا کنید؟ اگر نه، نگران نباشید. به جستجو ادامه دهید. جایی همانجاست.

.

.

.

.

.

اگر هنوز آنها را پیدا نکرده اید، پاسخ در پایان صفحه نشان داده شده است.

.

اگر می خواهید آنها را ببینید، به پائین صفحه بروید.

.

.

.

.

.

.

.

آخرین فرصت برای بازگشت و جستجوی مجدد!

ایناهاش:

تست قدرت چشم با گربه تنها

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت:گردنبند انتخابی‌تان، بخشی از شخصیت شما را افشا می‌کند!

آزمون قدرت چشم: لیوان خالی را پیدا کرده و به خرگوش تحویل دهید

تست شخصیت: کدام جاده را برای رانندگی انتخاب می کنید!

آزمون چشم: اگر در عکس آهو را پیدا کردید، قدرت چشم شما فوق‌العاده است!

تست شخصیت: درخت انتخابی شما، ویژگی اصلی شخصیت‌تان را افشا می‌کند!

چالش ذهن: آیا توانستید خرس پاندای مخفی را در میان آدم برفی‌ها پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =

دکمه بازگشت به بالا